بازدید 5920

مستند «من و کودک من» از آذر در شبکه دو

کد خبر: ۲۰۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۴ 01 November 2011
مجموعه مستند «من و کودک من» با موضوع اختلالات ذهنی و رفتاری کودکان، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عباس امینی از ابتدای آذرماه روی آنتن شبکه دوم سیما می‌رود.

به گزارش روابط عمومی مستند، مستند آموزشی «من و کودک من» به اختلالات ذهنی و رفتاری کودکان می‌پردازد و برای مخاطب عام ساخته شده است. در این مستند بیماری‌هایی مانند بیش فعالی، لکنت، اضطراب جدایی، اوتیسم، اختلالات یادگیری و... که در میان کودکان بسیاری شایع است اما از سوی خانواده‌ها به درستی شناخته نشده، معرفی می‌شود.

در مستند «من و کودک من» با فوق تخصصان روان‌پزشکی کودک مانند دکتر مهدی تهران‌دوست، دکتر جواد محمودی قرائی و دکتر زهرا شهریور گفت‌و‌گو و راه‌های درمان این گونه اختلالات به خانواده‌ها ارائه شده است.

مستند «من و کودک من» در قالب ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای و به سفارش گروه مستند شبکه دوم سیما با همکاری انجمن روانپزشکان کودک و نوجوان ایران تهیه شده است. ساخت این مستند آموزشی از اول تابستان سال جاری کلید خورد و آذرماه از شبکه دوم سیما پخش می‌شود.

عوامل تهیه این مستند عبارتند از: نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: عباس امینی، تصویربرداران: پیام عزیزی و میثم ریاحی، مدیر تولید: علی حسن‌پور، صدابردار: دانیال امینی، تدوینگران: حمزه حردانی و مژده علم، دستیار تدوین: حسین امینی، عکاس: جاوید تفضلی، صداگذاری: مهرشاد ملکوتی و جلوه‌های ویژه و انیمیشن: محمد طاهری

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها