بازدید 63798
پول به فوتبال برمی‌گردد؟

فوتبالیست‌ها واجب‌ترند یا کارمندان؟

پرسش این است که این منابع مالی از کجا تأمین می شود ؟ از کارخانه‌ها و سازمانهای دولتی؟ / به هر شکل از هر منبعی تأمین شود، مطمئنا از جیب بیت‌المال خرج می‌شود، در زمانی که بیشتر مردم شریف ما از مشکلات مالی رنج می‌برند، آقایان برای کسب شهرت قرارداد نجومی می‌بندند، خوب حال خودشان جواب بازیکنان را بدهند، هر کی خربزه می‌خوره.. / با حسابی سرانگشتی متوسط قرارداد فوتبالیست‌ها، نزدیک 64 برابر حقوق سالانه یک کارگر و کارمند معمولی یک اداره است !/ یک مقایسه اجمالی به وضعیت زندگی بهداد سلیمی، قویترین مرد جهان، تقوی و یزدانی قهرمانان کشتی جهان و محمد بنا بهترین مربی جهان با وضعیت زندگی فوتبالیست‌ها بیشتر تبعیض‌ها را آشکار می‌سازد.
کد خبر: ۲۰۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۲ 28 October 2011
سرویس ورزشی ـ نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی از احتمال تصویب قانونی جدید برای برطرف شدن مشکلات مالی باشگاه‌های فوتبال و کمک به آنها خبر داد.

بنا به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سیدجلال یحیی‌زاده در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره مصوبه مجلس مبنی بر عدم کمک به ورزش حرفه‌ای که فوتبال شامل حال آن شده، عنوان کرد: اعتراض فوتبالی‌ها نسبت به این موضوع سخن درستی است و باید به آن توجه کرد. در چند روز گذشته دنبال راهکاری بودیم تا این موضوع را بررسی و مشکلات موجود را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: در تلاشیم راهکاری ارایه کنیم تا این باشگاه‌ها را از بن‌بست خارج کنیم. البته من بر این باورم که بن‌بستی وجود ندارد، چرا که برای کمک به ورزش حرفه‌ای ممنوعیت ایجاد شده است.

اکنون پرسش این است که این منابع مالی از کجا تأمین می‌شود؟ از کارخانه‌ها و سازمانهای دولتی؟

به هر شکل از هر منبعی تأمین شود، مطمئنا از جیب بیت‌المال هزینه می‌شود. هنگامی که بیشتر مردم شریف ما از مشکلات مالی رنج می‌برند، آقایان برای به دست آوردن شهرت قرارداد نجومی می‌بندند، خوب حال خودشان جواب بازیکنان را بدهند، هر کی خربزه می‌خورد...

با حسابی سرانگشتی متوسط قرارداد فوتبالیست‌ها نزدیک 64 برابر حقوق سالانه یک کارگر و کارمند معمولی یک و یا یک اداره است! گذشته از آنکه این کارگران و کارمندان در معرض خطرات بالای جانی و سلامتی هستند، ولی چاره ای ندارند جز آنکه با این حقوق کم باید چندین سر عایله را خرجی دهند. به واقع این حق‌خوری در حق کارگران و کارمندان است که تنها بردها را تقدیمشان می‌شود که نه نان و نه آبی به سر سفره این قشر زحمت کش نمی‌آورد.

شما مطمئن باشید فوتبالیست‌ها به اندازه‌ای اندوخته دارند که زندگی آبرومندانه‌ای داشته باشند، در همین زمان که صدای مشکلات مالی فوتبالیست‌ها بیش از هر زمانی بیشتر به گوش می‌رسد، پول به اندازه کافی هست ولی مخارج جنبی! (سهم دلالان) سودجو آنقدر زیاد است که مشکلات مالی بیشتر نمود پیدا می‌کند.

البته این مورد در فوتبال صدق می‌کند، ولی متأسفانه در رشته‌های غیر فوتبالی عدالت رعایت نمی‌شود و در رشته‌های مدال‌آور که در سطح جهانی افتخار آفرینی می‌کنند توجه چندانی به قهرمانان جهان نمی‌شود!

یک مقایسه اجمالی به وضعیت زندگی بهداد سلیمی، قویترین مرد جهان، تقوی و یزدانی قهرمانان کشتی جهان و محمد بنا، بهترین مربی جهان با وضعیت زندگی فوتبالیست‌ها بیشتر تبعیض‌ها را آشکار می‌سازد.

در فوتبال با این همه هزینه‌های سرسام‌آور به چه جایگاهی رسیدیم؟ از راهیابی به جام جهانی باز ماندیم و در همه رده‌های ملی در آسیا فقط شکست خوردیم!

کشتی‌گیران و وزنه‌برداران و دیگر رشته‌های غیر ورزشی پرچم پرافتخار کشورمان را در دورترین نقاط جهان به اهتزاز درمی‌آورند، ولی... .

خیلی‌ها جابه‌جایی بازیکنان و پول‌هایی را که این وسط جابه‌جا می‌شود، جزو مافیای پشت پرده فوتبال می‌دانند، اما باید گفت این چیزها جزو کارهای روتین و معمول باشگاه‌داری است.
به هر حال، وقتی می‌خواهی در این کار دست داشته باشی، باید برخی از این ریخت و پاش‌ها را کرد. به باور من، هم‌اکنون مافیای فوتبال در ایران آنقدر قدرت گرفته که در برخی موارد برای هر انتخابی باید با این افراد هماهنگ کرد. حتی در حال حاضر مافیای فوتبال ایران وارد کارهای سیاسی هم شده است. البته من امیدوارم تا دیر نشده، جلوی این کار گرفته شود.

بايد خيلي شفاف با شبكه‌هايي كه قصد تخريب فوتبال كشور را دارند، مبارزه كرد و اجازه داد تا فوتبال در سايه يك رقابت پاك تيم‌هاي داخلي، راه پيشرفت خود را پيدا كند.

مافیای فوتبال همچنان در کشورمان آزادانه فعالیت می‌کند و در شرایطی که بسیاری از مردم شریف و عزیزمان، با مشاغل آبرومند و تلاش شبانه‌روزی از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند، برخی سودجو، تنها به دلیل روابط پشت پرده به درآمد هنگفتی می‌رسند.../ در این وادی، هر کس از راهی منبع درآمدی دارد و برخی کاری به حلال و حرام آن ندارند و... شاید به قهرمانی برخی تیم‌ها هم باید به دید تردید نگاه کرد!

پدیده شوم دلالی و واسطه‌گری در فوتبال ایران پس از اقدام شجاعانه و بهنگام نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در چند سال گذشته به کمترین میزان رسیده است، به گونه‌ای که بساط دلال‌هایی که در برخی روزنامه‌ها رسوخ کرده و از قدرت کاذبی در رسانه‌ها نیز برخوردار بودند، برچیده شد.

بنا بر این گزارش، اواخر سال 87 با دستگيري چند نفر از كساني كه دست‌هاي آلوده‌اي در فوتبال ايران داشتند، پرده از مافياي فوتبال برداشته شد تا مبارزه با پليدي‌ها در اين رشته وارد دور تازه‌اي شود. در فاز نخست اين حركت، شماري دلال فوتبال، مربي، مدير و چند خبرنگار از سوي وزارت اطلاعات و قوه قضاييه دستگير شدند تا شوك اين دستگيري‌ها براي مدتي هم كه شده، در اين تجارت سياه فوتبالي متوقف شود؛ هر چند با فعاليت شديد ستاد منشور اخلاقي فدراسيون فوتبال، برخي از مربيان صاحب‌نام نيز به‌ واسطه داشتن چنين پرونده‌‌هاي كثيفي در فوتبال، اجازه فعاليت در ليگ برتر را نيافتند، ولی متأسفانه از آن روز به بعد، این مورد مهم دیگر پیگیری نشد و دوباره واسطه‌های بی‌رحم در عرصه فوتبال عرض اندام می‌کنند.

بنابراین، فیفا برای جلوگیری از ورود پدیده دلالی به فوتبال، با ایجاد «کارگزار» یا «مدیر برنامه» در روند نقل و انتقالات، شغلی مشخص در فوتبال درست کرده است؛ کارگزارها در واقع، واسطه انتقال بازیکنان هستند و بنا بر عرف جهانی، 10 درصد از کل مبلغ قرارداد یک بازیکن را به عنوان حق‌الزحمه دریافت می‌کنند، ولی در ایران قضیه فرق می‌کند و برخی واسطه‌ها تا 70 درصد سهم می‌برند!

ناگفته نماند که بخشي از اين مسائل به مديريت‌ها برمي‌گردد؛ يعني اگر تيم‌هاي ما خصوصي باشند و مدير عاملان هم در جايگاهي قرار بگيرند که خودشان در باشگاه سهم داشته باشند، مشکلات کمتر خواهد شد. اگر در يونتوس دلالي هم بود، از بخش خصوصي هزينه مي‌شد. در ايران هم اگر باشگاه‌ها خصوصي شوند، کسي اجازه نمي‌دهد، پول‌هاي ناصحيح رد و بدل شود؛ البته جاي خوشحالي دارد که امروز به جايي رسيده‌ايم که مسئولان و نهادهاي مربوطه به اين مشکلات آگاه شده‌اند.

در این باره باید گفت، اين مسأله ريشه جهاني دارد، ولی شما ببينيد، چند سال پيش در ايتاليا به دلیل همين موضوع، حتي يونتوس را به ليگ سري B فرستادند و مربيان را کنار گذاشتند و جرايمی هم براي متخلفان در نظر گرفتند؛ بنابراین، می‌بینیم که در همه جاي دنيا اين اتفاق مي‌افتد، ولی برخوردي که بايد با آن بشود، مهم است.

نبايد در هيچ کجا از اين مسائل راحت گذشت؛ بنابراین، در ايران هم اگر مي‌خواهيم ورزش پاک شود، بايد با اين گونه مسائل هميشه مبارزه کنيم، نه اينکه، يکسري را بگيرند و بگويند فوتبال ما پاک شده است.

سهم دلال‌ها

دلال‌ها چه ميزان از هزينه‌هاي ميلياردي ليگ برتر فوتبال را از آن خود مي‌كنند؟ اين پرسشي است كه بسیاری به دنبال پاسخ واقعي آن هستند و چيزي كه به نظر مي‌رسد، رسيدن به پاسخ آن تا اندازه‌ای غيرممكن است، چون فعاليت‌هاي خزنده آنها به عناوين گوناگون ادامه دارد و درآمدهاي ميليوني اين مافياي فوتبال، تنها در جابه‌جايي بازيكن خلاصه نمي‌شود.

برخي‌ها بر اين باورند كه هر ساله به ویژه در فصل نقل و انتقال، درآمدهاي چندصد ميليوني نصيب دلال‌هايي مي‌شود كه با همكاري عده‌اي، چنين پول‌هاي هنگفتي را از آن خود مي‌كنند.

با آغاز فصل نقل و انقالات در فوتبال این کشور، بار دیگر بحث‌های مربوط به «دلالی در فوتبال» بر سر زبان‌ها افتاده است؛ دلالانی که به گفته امیررضا واعظ آشتیانی، مدیر سابق باشگاه استقلال، سالانه نزدیک 45 تا 60 میلیارد تومان از درآمد 450 تا 500 میلیادری فوتبال را از آن خود می‌کنند.

به هر روی، مافیای فوتبال همچنان در کشورمان آزادانه فعالیت می‌کند و در شرایطی که بسیاری از مردم شریف و عزیزمان با مشاغل آبرومند و تلاش شبانه‌روزی از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند، برخی از سودجویان تنها به دلیل روابط پشت پرده به درآمد هنگفتی می‌رسند و در این وادی، هر کس به طریقی منبع درآمدی دارد و برخی کاری به حلال و حرام آن ندارند و برای شیردوشی، وضعیت مالی طرف برایشان مهم نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۰
عجب سوالی؟ معلومه فوتبالست ها !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
درود بر مدیران تابناک که این مطلبشون, واقعا لذت بردم.
کارمندان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
هر موقع من کارمند شدم میگم کارمند ها ولی فعلا بیکارها
من راضي نيستم .شما چطور؟
قطعا فوتبالیستها واجبترند.پس تلویزیون و روزنامه های...با چی مردم و مشغول کنن؟
از قدیم گفتن پول مفت دل بیرحم!
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
عبادی جان با شما کاملا موافقم ولی ما شنیده بودیم "مال" مفت و دل ....
ع. عبادی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
جفتش که دوتاست!!! چه فرقی داری هرچی که هست مفته دیگه
كاملاً درست و بجاست
فوتبالیستها!
به نظر منم هزینه در ورزشی مانند فونبال خیانت به مردم هست وقتی کارمندان و بازنشسته ها و... از کمی حقوق می نالند وقتی که همه جا از کمبود فضای ورزشی می گویند وقتی مسولین از کمبود بودجه میگند وقتی تامین اجتماعی برای درمان وجود ندارد هزینه در ورزشی پرهزینه مانند فوتبال که جز شکست و خنده و خوراک برای روزنامه ها و تلویزیون ندارد...هیچ عقل سلیمی این کارو نمی کند
يه نگاهي به درآمد فوتباليستها بيندازيد و يه نگاه هم به حقوق اعضاي هيئت علمي دانشگاهها!!! صنايع هم که انتظار دارند با هزينه کرد زير 5 ميليون تومان مشکلشان را دانشگاهها حل کنند!!! آنوقت ريشه بسياري از مشکلات را خواهيد يافت.
واقعا با فوتبالی که در تاریخ کشور ما به جایی نرسیده و نخواهید رسید چه مشکلی از مملکت حل می شود؟
جالب اينه كه به برگزيدگان دانشجويي مسابقات رباتيك فلش 2 گيگ جايزه مي دن!! ولي به بازيكنان تيم استقلال فقط به خاطر بردشان در مقابل ذوب آهن نفري 2 ميليون تومان دادن!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
2 گیگ میشود دو میلیارد بایت که خیلی از 2 میلیون بیشتر است !!!
آیدا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
هی..
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
وقتی جیب منم پر پول باشه سایرین رو مسخره میکنم .اگر قرداد بسته باید بازی کنه و حداقل انتظار باشگاه فکر کنم برد باشه دیگه این پاداش از جیب بیت المال چه صیغه ایه؟
نمایندگان مردم به فکر خارج کردن اقتصاد کشور از بن بست باشند نه فوتبالیستهای میلیونر...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۶
آقای ... نزدیک انتخاباته داره خودشو ددلسوز مردم نشون میده .
ایول تابناک خیلی جالب و شجاعانه بود
کل بودجه یک مرکز تحقبقاتی با سابقه 10 ساله در یک دانشگاه مادر برای یکسال بک سوم پولی است که از بودجه بیتالمال به یک دروازه بان فوتبال می دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
آخه کل کار یک مرکز تحقیقاتی در یک کشور جهان سوم که علم لازم ندارد به اندازه یک پاس گل نمی ارزد!!
با سلام

صرف نظر از اینکه قرارداد فوتبالیست های رده پایین لیگ برتر 64 برابر حقوق سالانه کارگران می باشد باید گفت حتی 10 تا 15 برابر حقوق هیات علمی دانشگاه ها (با 10 سال سابقه تدریس)هم هست البته فوتبالیست های مطرح که دیگر قابل مقایسه نیستند، در ضمن باید این نکته را هم اضافه نمود که از نظر اخلاقی نیز تعدادی از این دوستان گل سر سبد هستند(از شوخی های بی جا در هواپیما گرفته تا شرکت در پارتی ها، پشت نیمکت ذخیره ... نمودن، دعواهای داخل رختکن و ....)
... مردم...بذارین این افتخار آفرینان خوش باشن!!
چی بگیم وقتی که جوابش روهمه میدنیم.
به نام خدا
با سلام ، متاسفانه ... ، عدالت برقرار نیست . .... شروع شود . مثلا" حقوق یک نماینده مجلس ، باید برابر با حقوق یک کارمند آموزش و پرورش باشد تا ، حقوق زیادی از خودبیخودشان نکند و
به فکر مشکلات مردم ، که مشکلات
خودشان هم می شود، بیشتر فکرکرده
و تلاش کنند . اینها الگوی مردم هستند
و تاوقتی که از ریشه درست نشود ،
از هیچ گروه دیگری نمی شود توقع عدالت و افتادگی داشت . ...
حضرت علی (ع) ، که مثل ضعیف ترین
قشر جامعه خود زندگی می کردند و حتی سهمیه خود را به فقرا
می بخشیدند .. آنها را الگو کنیم .
عترت به معنای خانواده پیامبر بزرگ است
که باید آنهارا سرمشق قرار دهیم .
با تشکر
حقوق کارگر ماهیانه 3000000 ریال حد اقل قرارداد فوتبالیست سالیانه3500000000 ریال یعنی 1167 برابر حقوق یک کارگر که زحمت میکشه تولید داره و به جامعه خدمت میکنه عوضش فوتبالیست زیر ابرو ور میداره خال کوبی میکنه گوشواره میندازه بازی هم که چی بگم اونوقت جلوی یک تیم رده سوم آسیا میگه روحیه نداریم مامانم اینا . تزریق مالی به این فوتبال خیانت به ایران است و بس . حالا از طرف هرکس که باشد فرق نمیکنه.
... از گرسنگی و بی پولی بدبختی دارند تلف میشند اینا به فکر حقوق میلیونی و میلیاردی فوتبالیستا هستند شما نماینده ملت هستید یا نماینده فوتبالیستا و تبلیغات انتخاباتی ...؟!
وقتي ورودی و خروجی فوتبال به هم نمیخوره این هزينه ها عاقلانه نیست.این فوتبال به جایی نميرسه.
با نظر علي آقا كاملا موافقم. دوستم دكتراي زبان انگليسي دارد و به خاطر اهميت ندادن به تحقيق و پژوهش قصد دارد از كشور مهاجرت كنه.
من نمی گذرم.نمی گذرم نمی گذرم
بی عدالتی یعنی همین!
آقاعدالت یعنی همین دیگه!شایدهم مهرورزی که همیشه تکیه کلام بعضی هاست
هیچکدام
چون فوتبالیستها که وضعشون خوبه کارمندها هم که از همه امکانی از سبدحمایتی گرفته تا بلیط استخر و باشگاه و بن خرید و سفر و مجتمعهای تفریحی برخوردارن اما کسی به فکر جوانان تحصیل کرده که دست به کارآفرینی زده اند نیست البته به جز اداره مالیات و بیمه و صاحبان املاک اداری و... که حسابی به فکرشان هستند
اینها.... این هزینه ها شود او درد مردم را نمی فهمد چون درامد های انچنانی دارد ودرد بیچارگان را نمی فهمد اگر مثل علی ابن ابیطالب زندگی میکرد این را می فهمید
منم راضی نیستم
کارگر کارخانه
هم فوتبالیستها هم کارمندان هم تمام اقشار مردم
به نظر من همه جواب این سوال را میدونن اما خب کسی که کارمندنیست و درآمد دولتی نداره با فوتبالیست موافقه..
قراردادهایی که بسته میشه حتی صوری ودوراز واقعیتش برای فرار از مالیات هم قابل باور نیست!!اونهم برای فوتبالی که تودنیا حرفی برای گفتن نداره!
زحمتشان و تمرین ها جای خودش اما باید با حقوق متعارف تو هر جامعه برابری کنه
من الان 28 سالمه و از 7 سالگی درس خوندم تا به امروز اما الان که فوقمو گرفتم اونم با رتبه ممتاز در یکی از بهترین دانشگاهها کلی دغدغه کار دارم حالا به این نتیجه رسیدم که چرا نصیحت پدرمو که میگفت بیا یه کیسه توپ میخرم برات و صبح میبرمت زمین خاکی میدون فتح الان و جوانان سابق و تا شب دنبال توپ بدوم رو گوش نکردم الان اگر لیگ زیر گروه توپ میزدم درامدم از یک نخبه شاید بیشتر بود و حتی اینده روشنتری هم پیش روم بود
با سلام به همگی
خدمتان عرض کنم یک تیمسار ارتش در طول سی سال خدمت به این مملکت که دروازه بان ناموس و شرف این مردم بوده است و سرافزا از این پاسداری در مجموع سی سال 200 ملیون تومان حقوق نگرفته است . اما اقای.... برای حفظ دروازه یک تیم برای کمتر از یک سال نهصد ملیون تومان دریافت می کند شما خودتان قضاوت فرمایید
بچه دروازه غار و بچه دریا کنار هردو ....
این کجا و ان کجا
آخه مگه یه فوتبالیست چه گلی به سر این مملکت می زنه که با مدرک زورکی دیپلم ماهانه به اندازه یک سال یه کارمند بدبخت بامدرک لیسانس حقوق میگیره اگه نمی تونین به فوتبالیسته کمتر حقوق بدین لااقل حقوق کارمندان م..ک را کمی بیشتر کنید .... عجب عدالتی ...
من واقعا راضی نیستم و یک روزی باید جواب پس دهند
وقتی مدیر عامل چهار شغل 7تا8میلیونی دارد چرا بازیکن این درامد را نداشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
IQ خودت داری میگی 4 شغله اونم مدیر عامل !!!!
سلام: یقین فوتبالیست ها!!! از قبال کارمند چه نتیجه ای عاید میشود؟ اما از قبل فوتبالیست ها الی ماشاءالله!!!! عکس یادگاری ! شرکت درجشن وسرور ! هرروز در معرض دید ونظر بودن ! واگر شانس یاری کند مسافرتی وخریدی و سیاحتی وشاید عند آ« مطرح شدن و............................... کارمند را باید واداری در کارکاه وکارخانه کارکند تولید کالا وثروت کند اما فوتبالیست اکی ثانیه بگیرد وهزینه کند وایجاد سفره های چرب چیلی!!!!
راستش به این میگویند مغلطه ، یک کشور وقتی توسعه میابد که به همۀ مسایل به اندازۀ اهمیتش بها بدهد هم کارمندان مهم هستند و هم فوتبالیستها ولی آنچه این دو مساله را در دوسوی یک مسیر قرار میدهد ساختار غلط اقتصادیست وقتی بیکاری و تورم روز افزون داریم و بجای حل آنها دنبال معلول هستیم نه علت
فوتبال براي فوت كردن بيت الماله پس الان براساس مد روز فوتباليستها بهترن!!!!!
با سلام. یک سوال؟ اگه فوتبالیستها نباشن بفرمایید کدوم چرخ مملکت از حرکت باز می استه؟ پس میشه فهمید که اهمیت این عزیزان چقدره. یادم نرفته همکلاسیهایی که نتونستند دذس بخونن سر از ورزش در آوردن. حالا اگه از بودجه خصوصی باشه به ما ربطی نداره. اما چرا از بیت المال. والا خود بنده حقیر استعدادم تو فوتبال کم نظیر بود. پدر بزرگوارمون ما رو منع کرد و به سمت تحصیل سوق داد. البته نگین علی دایی که ایشون یک استثنا هستند.
خدا داد ما را از این...بگیرد
لطفا به کامنهایی که مردم در حمایت از این مطلب تابناک نگاشته اند ببینید چند نفر آن کامنتها را تائید و چند نفر رد کرده اند آقا با این وضعیت اقتصادی کشور به خدا حقوق میلیاردی فوتبالیستها حلال نیست اینقدر نگوئید که انها مردم را سرگرم می کنند و باعث می شوند که طرف اعتیاد نروند و این مسایل ورزش همگانی دشمن اعتیاد است نه دیدن ورزش قهرمانی آن هم فوتبال باشگاهی
البته كه فوتبال واجب تر است !!!!!!!!!111
من که به خاطر هر لحظه ای که معوقم تو جیب .... و میگن نداریم که بدیم و میدونم داره با این پول کار میشه راضی نیستم.امیدوارم روزی جوابگو باشند هر چند میدونم ...
دمت گرم تابناک به ابن می گن .
فوتبالیست ها ی بی...ددر عرض این چهل سال چه تاج گلی به سر این ملت زدند به جز اینکه جیب خودشان و مربی های مثل خودشان را از پول این ملت پر بکنند و به این ملت عزیز فخر بفروشند.
مسلما اقای کفاشیان و تیمشان.
ازنظر من ميشه با يه ا... مردمي از دولت خواست كه ديگه از تيم هاي فوتبال حمايت نكنه و تيم ها رو به بخش هاي خصوصي واگزار كنه
اگر به فوتبالیستهای ما ماهی یک میلیون تومان حقوق بدهند شاید همه آنها غرغر کنند و ناز کنند ولی بعد از چند روز سر تمرین می آیند و می گویند ما به عشق فوتبال توپ می زنیم نه پول زیرا به جزء چند نفر از آنها در هیچ کجا جهان و هیچ تیمی دعوت نخواهند شد مطمئن باشید اگر یک تیم از افغانستان هم یکی از اینها را دعوت می کرد با سر می رفتند نه با پا ما خودمان آنها راب... کرده ایم وحالا حریفشان نمی شویم .یک بچه درس نخون و لابالی کوچه پس کوچه ها سوار ماشین چندصد میلیونی میشه و خدا را بندگی نمی کند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
عاالی
واقعا حق بقیه توسط فوتبالی ها خورده می شود
برید سهام عدالت توزیع کنید
من تا حال نمیداستم پول فوتبالیستها از پول بیتالمال است حال به یک قران ان راضی نیستم
یک کارمند
بعد واسه اضافه شدن حقوق کارمندها زمین و زمان رو به هم میدوزند
میگن تورم 6 درصد بوده ...) حقوق کارمندها 6 درصد بره بالا
کاش یکی پیدا میشد ... م...
برخی مردم ما گرسنه هستند شماها عشق فوتبال دارید....
ما مدرسه نداریم وکدوم بازیکن اومد در مناطق محروم مدرسه ساخت یا کار نیک انجام داد تا بهش افتخار کنیم.
مراجع عظام تقلید اعلام نظر کنند
کمک از پول ملت به فوتبالیست ها خیانت به بقیه مردم است
کارمند رسمی و 23 سال سابقه کار دارم رزمنده و جانباز هم هستم تا حالا بالاترین وامی که از ... به ما داده اند یک میلیون تومان بوده ان هم ...
اغلب فوتباليست ها افراد بي ....هستند كه زيادي پول آنها را كاملا ... نموده است
این کار یک خیانت بزرگ است
آقايان بعداز يكسال وقتي ميخواهند چند ريال به حقوق ها اضافه كنند مدام ميگويند بار مالي دارد و ...... ولي حالا به راحتي ميليارها تومن از پول بيت المال را صرف فوتبالي ميكنند كه در آسيا هم هيچ حرفي براي گفتن نداره.
به عنوان یک کارمند کاملاً از شما حمایت می کنم. از این دست مطالب بیشتر بنویسید باید ذهن جامعه نسبت به این مطالب حساس شود.
فقط ان اقايي گفته بود كه به به بخش خصوصي واگذار شود بسيار بجا بود به شرط اينكه نفر اولي جيب اين ملت را خالي نكند شما را به خدا كمتر...
بنده خدا حقیقت را گفته
این مقایسه را با کدام کارمند یا گارگر انجام دادی خوش به حالش با حقوق من که یک کارمن هستم 120 براره وای به حال گارگران
بابا کارمند کیلویی چنده!!!!یکی مثل علی پروین با لهجه .. 1000تا نوچه ...داره شده اسطوره!!!!!!!!! تو مملکت ما 100ملیون هوادار داره!!!!فوتبالیستا هم باید خداد ملیارد سرمایه مملکتو به خودشون اختصاص بدن!!بابا حقشونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تو ...بخور بخور عزیزم شما هم از یه جای شروع کن بخور کاری هم به کار ها نداشته باش ته این مسایل به ....... واز دست من و تو هم فعلا" کاری ساخته نیست.
من به عنوان یک نفر ایرانی که به نسبت یک به هفتادمیلیون در بیت المال این مملکت حق دارم به هیچ وجه راضی به کمک های دولتی به باشگاههای ورزشی نیستم . ورزش ایران تا زمانی که متکی به بودجه دولتی باشد به جائی نمیرسد و فقط بیت المال مردم محروم ایران را ضایع میکنند .
فوتبالیست ها مهم ترند که عده ای از آنها پولها را خرج ... و خرید ماشین مدل بالا بکنند .
کارمندااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
با سلام انقدر این فوتبالیستها پولدار شدند یا در حال خرید مااشینهای مدل بالا هستند و یا به دنبال کارهای انچنانی ولی بنده که بعنوان یک بازنشته که تمام جوانیم را در هست سال دفاع مقدس گذاشتم بیایید اوضاع مارا ببینید
بيچاره كارمندان
مسئولین محترم :حق این ملت بدبخت مخصوصا" بچه های صغیر رابه این فوتبالیست بدهید دمتان گرم
اي كاش از كارمندان بيشتر ميگفت
بيا اين داوري ها را به پيش .. اندازيم...
یه فوتبالیستی توی مصاحبش گفت که از بی پولی باید ماشین 150 میلیونیشو بفروشه.واقعا اذیت میشن فوتبالیستهامون.کاش میشد کمکشون کنیم.بیائید یه صندوق خیریه برای کمک به فوتبالیستهائی که حقوقشون اماه دیر میشه راه اندازی کنیم.موافقیت بچه ها؟
البته كارمندان نيز بلدند گل بزنند ولي چون توپ آنها در دروازه مسئولين اثر گذار نيست پس اولويت با فوتباليستهاست .
به قول مجله گل آقا تابه حال عین سه نقطه دیدید مشکلات ایران مانند عین سه نقطه است همه می تونند ببینند ولی نمی تونند صدا شو در بیارند وقتی ساعت کار مفید کارمندا...میشود ..
به خدا اينها همه اش خيانت و فرداي قيامت بايد جواب اون بچه هايي را بدند كه حتي پول خريد يك كيف براي مدرسه رفتن را ندارند و با...ي خالي به مدرسه مي روند
دادن نصف همين پول ها به فوتباليستها خيانت به مملكت و اسلام است ...
سلام برفوتبالیست عزیز ومحبوب وقتی خونه ندارم فوتبالتو ببینم به چه دردم می خوری .
یا کارمندان !!
راست می گه وقتی اقای فتح الله زاده پیش از فصل میلیاردی بازیکن میگیره و قیمت بازیکنا رو بالا میبره حالا خودش جواب بده...
دركجاي دنيا فوتبالي كه اسمش شده حرفه اي از جيب مردم هزينه مي شود ،در جايي كه رشته هاي ديگر مثل كشتي كه پر افتخارترين ورزش ايران است ،بنده اطلاع دارم هنوز هزينه برگزاري مسابقات سال گذشته خود راپرداخت نكرده!
اكثرا نوشته اند فوتباليستها خوب پول مي گيرند واز اين موضوع ناراضي اند،به نظر من اشكالي ندارد كه خوب پول بگيرند منتها به شرطي كه باشگاهها واقعا حرفه اي شوند ومثل استقلال و پيروزي مخارجشان از بيت المال هزينه نشود،ضمنا از ماليات نيز فرار نكنند.
خوب معلومه اون فوتبالیستهای بی ..
این همه نظر دادند کی که به این مسایل رسیدکند.ک...ن این هم روش!!
اينقدر پول به جيب اين بدبخت ها ريختيم كه مجبورند تو پار.....ون خرج كنند وماجراهاي وحشتناك خانوادگي ايجاد كنند فوتبال بايد وسيله ساختن انسان سالم بشه نه..... ورزش عمومي اين كاررا انجام ميده
خدا یا تو شاهد باش ...................
سلام هیچ کدام اون کارگر سر گذر که به امید 15 هزار تومان وسیر کردن شکمش میره سر کار بدون ...منیت شغلی وبیمه وعیدی و........
چرا گيردادين به فوتباليستا خود اين نمايندها چرا اينقدر پول ميگيرند ؟؟؟؟
سالی ده بیست تومن به حقوق کارمندا اضافه میشه تو ب...سی چهل تومن از حقوقمون کم شده و میریزن تو حلق این فوتبالیست های م... همه لال شدن.آخه دردمونو به کی بگیم؟
آقا فوتبالیستا زحمت میکشن بازی میکنن مشهور و معروف میشن بعضا محبوب میشن چون بازی میکنن
کارگرا فقط از صبح تا شب میرن سر کار الکی خورد میشن کلی حرف از رئیس و اینا میشنون بعدم 6 ملهی 300 تومن با منت میذارن کف دستشون
نتیجه اینه که فوتبالیستا واجب ترن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات رو خوندم. متن هم خوندم جیگرم آتیش گرفت. ولی واقعا این نظرات و این حرف ها به گوش کسی می رسه؟
حالا هی بگوووو
مرسی از اینکه نظر من رو ننوشتین.
مدیر پایگاه دوست عزیز نظرات زیاده چشم کم کم همه نظرات منتشر میشود
همواره فوتبالیست.
برای نان شب خود معطل اند. وامهای ساخت مسکن خود در امارات را نمیتوانند پرداخت کنند.
همیشه فوتبالیست و آقای مدی....و مدیر .............
سلام بر تابناک سری هم به ذوب آهن بزنید هنوز حقوق نگرفته ایم یکی پای کوره بلند با 1800 درجه حرارت 400 هزار می گیرد یک ... هم با حقوق 15 میلیون تومان دریافت می کنه چرا؟ پس کی عدالت در ذوب آهن اجرا می شود اگر تابناک قول بده که با ذوب آهن توانی نکنه اسناد را حاضر هستیم بدیم تا اطلاع رسانی درست و خدا پسندانه اجرا بکنه انشاالله .
فوتبالیستها موقع انتخابات بیشتر به درد میخورند
وقتی تواین ... هیچکس درحوزه ی تخصص خودش کار نمی کنه اوضاع همین میشه دیگه.نمونش ..
....تو دهن فوتبال. خواهش می کنم نظر من رو جهت روشن گری اذهان عمومی به طور کام...درج کنید.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی