بازدید 20765
اظهارات عجيب بهمني پس از خبر «تابناك»؛

آقاي بهمني اين را كه رسانه‌ها گفتند، شما چه کردید؟!

در حقيقت، اين رسانه‌ها و افکار عمومی هستند كه بايد از وجود قوانين ناكارآمد بانكي كه اجازه چنين تخلفات بزرگي را مي‌دهند، انتقاد كنند، نه جناب رييس كل بانك مركزي / شايد بي‌دليل نبود كه در سال‌هاي پس از انقلاب، كلمه مسئول، جايگزين كلمه رييس و مدير در سازمان‌ها و ادارات شد؛ اما كاش همان گونه كه واژه مسئول در سه دهه گذشته، همچنان باقي مانده است، فرهنگ مسئوليت‌پذيري آن نيز همچنان حفظ شده بود.
کد خبر: ۱۹۴۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۰ 02 October 2011
سرويس اقتصادي ـ بعد از ظهر امروز، محمود بهمني رييس كل بانك مركزي در اظهاراتي تعجب‌برانگيز ضمن انتقاد از قوانين موجود در زمينه گشايش ال سي هاي ريالي تأكيد كرد كه تا زمان اصلاح نشدن اين قوانين، چنين اشتباهاتي تكرار مي‌شوند.

به گزارش «تابناك»، وجود خلأ قانوني در قوانين ال.سي‌هاي ريالي كه توسط بانك مركزي به بانك‌ها ابلاغ مي‌شود، از دلايل اصلي در بروز امكان همان اختلاس بزرگ و فساد مالي بزرگی است كه مدتي است افكار عمومي و رسانه‌ها را به خود مشغول داشته است.

آنچه در اين خبر، مايه گفتی فراوان مي‌شود، اين است كه چنين انتقاداتي از جانب مسئول تعيين قوانين و مقررات بانكي يعني رياست كل بانك مركزي مطرح مي‌شود، حال آنكه ...

الف) ايشان چند سالي است بر مسند رياست بانك مركزي تكيه كرده‌اند و توقع مي‌رفت پيش از اينها به بررسي قوانين بانكي ـ كه بيش از سي سال است به روز نشده‌اند ـ توجه كنند.

ب) گرفتن جنبه انتقادي نسبت به قوانين بانكي از سوي رييس بانك مركزي شايسته نيست، زيرا او همواره ابزار لازم براي آسيب شناسي و تغيير اين قوانين را در اختيار داشته بلكه اين مسأله، يكي از خدمات اساسي بوده كه در سال‌هاي تصدي مسئوليت از وي انتظار مي‌رفته، در حقيقت اين رسانه‌ها و افکار عمومی هستند كه بايد از وجود قوانين ناكارآمد بانكي كه اجازه چنين تخلفات بزرگي را مي‌دهند انتقاد كنند، نه جناب رييس كل بانك مركزي!

متأسفانه، اين روند نادرست و مسئوليت‌ناپذيري در دوره مسئوليت ايشان رويه بوده، چنان كه در بحران ارزي پدید آمده در ماه‌هاي پاياني بهار و اوايل تابستان امسال نيز با وجود مسبب شناخته شدن بانك مركزي توسط بیشتر كارشناسان، باز هم آقاي بهمني در رسانه‌ها قهرمانانه از مهار بحراني سخن مي‌گفت كه سياست‌هاي ارزي او در بانك مركزي از عوامل ايجاد آن بود.

پ) در همه اين سال‌ها پژوهشكده پولي و بانكي بانك مركزي كه اصولا شأن وجودي جز بررسي نواقص قوانين بانكي ندارد در همه سال‌هاي گذشته و سال‌هاي مديريت آقاي بهمني وقت و توان كارشناسان خود را صرف چه موضوعات حاشيه‌اي مي‌کرده كه چنين اشكالات بنياديني در قوانين بانكي ما از نظر پنهان مانده اند؟

جالبتر از همه اينجاست كه حتي اين اظهارنظر بديهي آقاي بهمني نيز پس از درج خبري در تابناك مبني بر نقش پررنگ نقص قوانين بانكي و مقررات بانك مركزي در بروز اختلاس موسوم به 3000 ميلياردي صورت گرفته است، حال آنكه اعلام چنين مسأله اي در صورت وجود عزم برخورد كارشناسي با مسأله، بايد در همان روزهاي آغازين بروز مشكل صورت مي‌گرفته، نه پس از گذشت نزدیک به يك ماه و بلافاصله پس از رسانه اي شدن موضوع خلأ قانوني و نقص مقررات بانك مركزي.

شايد اين چندمين بار است كه «تابناك» و رسانه‌هاي ديگر بر لزوم مسئوليت‌پذيري مسئولان در پي اشتباهات يا كم كاري‌ها و کوتاهی‌هاي صورت گرفته از جانب خود و زيرمجموعه‌شان تأكيد کرده و اگر استعفا در پي اين رسوايي بانكي مطالبه شد، به دليل ارزش آن در پي استعفاي داوطلبانه مديران به عنوان نشانه‌اي از مسئوليت پذيري بود، نه يك تنبيه كه مديري وادار به استعفا شود.

شايد بي‌دليل نبود كه در سال‌هاي پس از انقلاب اسلامي، كلمه مسؤل، جايگزين كلمه رييس و مدير در سازمان‌ها و ادارات شد؛ اما كاش همان گونه كه واژه مسئول در سه دهه گذشته، همچنان باقي مانده است، فرهنگ مسئوليت‌پذيري آن نيز همچنان حفظ شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳۴
رئيس توجيهات بانكي !
آنكس كه نداند و نداند كه نداند
بر پست رياست ابد الدهر بماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
ای ول دمت گرم
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
آنكس كه نداند و نداند كه نداند
بر پست رياست ، گذارند كه بماند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
آنکس که بداند و خودش را به خریت بزند چه؟
مصيب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
احسنت!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
afarin
حسن اقا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
انكس كه نداند و نداند كه نداند و فكر كند كه بيشتر از همه مي داند !
بهتر بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
منظورت كه احمدي نژاد نبود؟!
بابا دست بردار مردم با هوش هستن شما باید استعفا بدهی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
نگو این حرف رو ،دلال های سکه و ارز ناراحت میشن!!
چرا یک گزارش در مورد رئیس بانک ملی منتشر نمی کنید . اصلا من کاری به اینکه ایشون اختلاس کردن یا نه ندارم. چرا یک نفر از اون سر دنیا باید بیاد اینجا و بدون اینکه سلسله مراتب را طی کنه یکهو باید رئیس یک بانک مهم بشه این اقا اونقدر براش این مملکت بی ارزشه که حتی در طول مدیریتش هم حاضر نبوده توی این مملکت زندگی کنه و خانوادش اصلا حاضر نبودن بیان توی این مملکت. عکس خونه چند میلیون دلاریش در کانادا را توی تمام سایت ها انداختن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
راست می گه پس اینا که دارایی های مسئولین را بررسی می کنن بیان جواب بدن این خونه را ایشون از حقوقش خریده یا مال مردمه برده اونجا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
فرار مدیرعامل بانکملی فقط یک خبر فرافکنی است برای اینکه اصل کاریا آسوده باشند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
چرا بدون اطلاعات كافي قضاوت ميكنيد؟ ايشون يكهو نيومدن بلكه قبلا مديرعامل بانك سپه بودن و قبل از اون هم سمتهاي ديگه داشتن و در اون سر دنيا هم مشغول تحصيل در مقطع دكتراي حقوق خصوصي. ضمنا توي كانادا از اين خونه ها زياده ! توي ايرانش هم زياده پس يعني همشون مال مردم ايران رو خوردن ديگه !
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
چرا فرافکنی- آقایان این پول های خرید خانه های چند میلیاردری را از کجا می آورند. آخه تا کی باید مردم با هم بحث داشته باشند و مسئولین هر کاری که خواستند بکنند
باشه آقای رئیس من فردا این قانون رو اصلاح میکنم تا چنین اشتباهاتی!!!!!! تکرار نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
دستت درد نکنه ولی بهمنی جان فردا میگه ما مشکل اجرا داریم و ابزار لازم را نداریم بعد زحمتت زیاد میشه
با سلام جناب اقای بهمنی برو کنار مثل دوستان یا همکارنت
تا دیروز که بحث سر این بود که باید از کی برای این کشف تقدیر و تشکر بشه بالاخره هم معلوم نشد از کی باید تشکر کنیم از این گذشته حالا ال سی رو جلوش گرفتید فردا ال سی دی میاد تازه بعدش هم ال ایی دی !!!! کلا راه رسیدن به خدا به عدد مدیران است
واقعا برای من هم از اولش چنین سوالی مطرح بود که اولین شخصی که مقصر در این قضیه هست خود جناب آقای ریس بانک مرکزی هست! واقعا چرا به این موضوع توجه نمی شه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
نخر عزيزم اينها همه ملعبه دست بعضيها هستند كه هيچ كس جرات بردن اسمشون رو نداره.
دیگه کسی ماموریت خارج از کشور نمی خواد بره؟!!
نفر بعدی کیه
آقای بهمنی با دزدان بیت المال همصدائی کرده است که : آی دزد ، آی دزد ، بگیرید . غافل از اینکه همه این نابسامانی ها زیر چتر مدیریت و تخصص ایشان صورت گرفته هر چند که ممکن است ریالی نیز نصیب وی نشده باشد ولی در مقابل ملت ایران به همان مقداری که اختلاس شده مدیون و بدهکار است .
باید خداحافظی کنی
خیلی دیر شده
آقای خزانه دار
تا حالا خواب تشریف داشتی
این همه سال کجا بودی تازه یاد بازنگری افتادی
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
چرا ما مردم ایران اینفدر کم تئقع شدیم چرا استعفا ایشان هم باید استعفا کنند هم در دادگاه براشون حکم بدند چرا مسئولین ایران باید مصونیت داشته باشند تا هر کاری بخواند انجام بدند
این منفی مثبتارو یکی به من توضیح بده.جون من...
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
مشکل خودته که خیلی پرتی
آقای بهمنی حرفای شما تف سربالاست.
این توجیهات فقط به درد خودت میخوره آقای بهمنی ؛ قرار بود از این مقام کناره گیری کنی ..... چرا این پست و مقام و مال دنیا اینقدر برای شما انسانهای پرتلاش شیرینه ...

بابا برو کنار بذار یه آدم دانشمند و کار بلد بیاد اوضاع رو روبراه کنه...عجب گیری کردیم از دست شماها...ول کن خم که نیستید
پاسخ ها
آریا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
کدوم پست و مقام؟؟
اینها دارن نوکری ملت را میکنن!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
به نظرت ميذارن آدم دانشمند بياد رو كار ؟ نه جناب تا بوده همين بوده هركي رفته كنار يكي بدتر اومده جاش !
اصولا هرکسی را بهر کاری ساختند اقای بهمنی مدرس نسبتا خوبی بودند در موسسه علوم بانکی سابق .مدرسی با مدیریت دو مقوله جدااز هم هستند که هرکدام فنون وهنر خاص خودشان را دارند واشان از این هنر وفنون بی بهره میباشند نمونه اش بی ثباتی وعدم کفایت در هدایت ومدیریت در بحران بوجود امده در مسئله ارزوطلاوبه حاشیه راندن اصلی ترین رکن یک سازمانمالی وپولی یعنی نظارت وحسابرسی در کلیه سازمانهای مرتبط میباشد که اگر این اب را هم بزنی خیلی ناهنجاریها بیرون خواهد امد.
ایشان در کانادا و اروپا و اینجور جاها باغ و ویلا ندارد؟!
رو رو برم بابا!!! من نمیدونم این مسوولین ما چه جوری روشون میشه بعد از هز اتفاقی خودی نشون میدن و یه چیزی میگن که گفته باشن!!!
فکر میکنم آقای بهمنی دیگه یواش یواش
وقتشه..وقتشه...رفتن وقتشه...
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
چرا برو بابا محاکمه شود
آقای بهمنی به عنوات رئیس بانک مرکزی به مردم و نظام جمهوری اسلامی خیانت کردند و امیدوارم به سزای اعمالش برسد.
جناب آقای بهمنی با این سیاست هایتان بسیاری از مردم را در بازار سکه نابود و بدبخت کردید. آن موقع که همش حرف می زدید هیچ حبابی در بازار سکه نیست بسیاری از مردم اقدام به خرید سکه به ویژه در بازار آتی سکه کردند.بسیاری هستند که ضررهای سنگین کردند.
الان پس چی شده که شما میگید سکه گرون شده و ما تقصیرمان از سیاستهای شما چیست؟؟؟؟؟
فک کنم شاید شما قبلا ذینفع بودید و سکه های شخصی خودتان را غیرمستقیم به مردم فروختید و الان حباب دار شده سکه؟؟جالبه.
نمونه شکاهکاری دیگر شما در مورد نرخ ارز است که یکشبه کلی بالا بردید و فرداش دوباره گفتید پایین تر از نرخ اولی هم میشه و اون فقط تست بازار بود.
مگر سیاستهای اقتصادی الکی هستش که جنابعالی با اون بازارو تست کنید.نمونه اش همینه که صادرات نداریم. استراتژی واردات محور رو در پیش گرفتید؟؟
امیدورام تابناک این کامنت رو ارائه کند.
آقای رئیس دنبال کارهای خودتون باشید این اختلاس درست شدنیه .آقای قبه وخداداد دستگیر میشن .یکی اعدام اون یکی هم زندانی میشه.بقیه هم............ هیج به خودت سخت نگیر مصاحبه هم لازم نداره؟!!!!!!!!!!؟
اصلا این اقایون الان باید تو زندان باشن نه بشینن زل بزنن تو چشم ملت وبا کمال پر رویی گناه را گردن این واون یا قانون بندازن !!!!!
برو به بقال سر کوچه ،که تورم را مهار کرده ،بگو این را هم حل کنه
لابد روسای بانکها بهتر از آقای بهمنی میدانند که قوانین نقص داره و نه تنها دستورات و بخشنامه های بانک مرکزی بلکه قوانین مصوب مجلس را اجرا نمیکنن.
عدم اجرای مصویه تقسیط بدهی های معوق واحد های تولیدی- عدم پرداخت یارانه وامهای زود بازده- عدم وجود نرخ سود وامها و . . . . . از حسن مدیریت های آقای بهمنی است و آنقدر مسلط بر امور هستند که مرتبا از همه مردم میخواهند که این مشکلات را به بانک مرکزی گزارش کنند. از نظر ایشان هیچ مشکلی در سیستم پولی وجود ندارد همه شایعات بی اساس هستند و اگر هم صحت آنها بر ملا شود بحساب نقص قوانین بگذاریم راستگویی ایشان ثابت میشود. نتیجه میگیریم که همه چیز روبراه است الا مخ مردم که قدرت تشخیص ندارند. 
نگران نباشید از حالا پست های اینده تمام مدیران مستعفی حاضر است و حکمهایشان هم جهت مدیریت های بعدی صادرشده در این مملکت هیچکدام از خودشان کنار گذاشته نمی شوند بلکه فقط جابجا می شوند
ای ننگ بر مسولینی که خود مسولند لیکن با ژست بیگناهی گرفتن، خلاءهای قانونی را عامل اختلاس دانسته و یا دیگران را متهم می کنند
خوشم میاد که هنوز هم ازرونرفتی .آقای بهمنی اینو بدون که دیگه هنات واسه هیشکی رنگی نداره هرچند تو وامثال توکار خودتون رومی کنید وبه نظرکسی اهمیت نمی دین
سال جهاد اقتصادی است این آقا هم در حال جهاد است؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توی بانک مرکزی هم احتمالا یک گروه از یک فامیل وجود دارند که با هم کار می کنند ومبارزه با آنها هم بسیار مشکل خواهد بود در شهر ما می روی در مخابرات می بینی مثلا دهها کارمند با فامیل شفیعی هست همه اهل یک محل و یک روستا و قوم وخویش با هم تحقیق می کنی می فهمی فلان مدیر که آمده در مخابرات همه فامیل دور ونزدیک وهم ولایتیهایش را آورده و استخدام کرده ،اینها هم با هم در تخلفات همکاری می کنند . همه سازمانها با چنین پدیده ای روبرو هستند ای کاش سازمانی خصوص این فامیلی ها در دستگاههای دولتی تحقیق می کرد احتمالا نتایج آن بسیار جالب خواهد بود .
اگر اين چهار تا كارشناس و روزنامه هم نبود ديگه ميشد عصر حجر اينجا
بنام خدا . چندی پیش در مثاحبه با مسئولی (مثلا مسئول )سوال شد که قاچاق (خروج )ارز داریم ایشان با شهامت تمام و بی درایت کامل فرمودند قاچاق (ورود)ارز هم داریم . حال چنین موسسه مالی بدون مسئول یا بی ...بماند بهتر نیست ؟مراقب و مواظب باشیم غاصب نباشیم ودر برابر امت و ملت خائن باشیم . اگر معتقد باشیم غذا و ناهاری که با خود به محل کارمان می اوریم توفیق خوردن را داریم یا اینکه غذا در یخچال مانده وما را بجای منزل به ارامگاه (امیدواریم ارامگاه باشد نه...) ببرند . پس چرا این همه عطش مالی ؟ امان از روزی که نه مال ونه فرزندی فریاد رسمان باشد .
ايشون فقط بايد يك كلمه بگن: غلط كردم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
اه پس پول ها و مجازات ایشان چه می شود؟
اینکه بهمنی مقصر است شکی نیست ولی نباید مساله را در سطح نگهداشت چه کسانی از حضور مجدد خاوری پس از فضاحتهایی که در بانک سپه داشت پس از سه سال حمایت کردند بهمنی فقط یک عروسک خیمه شب بازیست باید عوامل بازگرداندن خاوری را پیدا کرد
آقاي خاوري قبل از اينكه به كانادا برود از لندن به آلمان رفته بود همزمان آقاي بهمني و حسيني وزير اقتصاد از سفر آمريكا به آلمان رفته بودند مردم خوشحال ميشوند بدانند در آلمان بين آقايان چه جلساتي برگزار شده كه منجر به رفتن خاوري به كانادا شده ؟نگويند جلسه اي نبوده چرا كه مردم باور نمي كنند خاوري اگر مي خواست به كانادا بره از لندن هم بليط كانادا پيدا ميشد لازم نبود به آلمان بره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
به خصوص اینکه پسر ایشان هم 8 تا آزانس هواپیمایی در کانادا داره !
اگر اين اتفاق در چين ، كره يا ژاپن اتفاق افتاده بود حتما رئيس جمهور و عوامل خودكشي ميكردند، واقعا غيرت مديران ايراني قابل ستايش است كه مرد و مردانه از عملكردشان دفاع ميكنند، البته به عقيده بنده تنها دليل دفاع ذينفع بودن است و لا غير به عبارت بهتر تا چند وقت ديگر صداي اين آقايان را از جاهايي مانند تورنتو خواهيم شنيد. راستي از آقاي مشائي چه خبر؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
اخه اونجا " سنگ پای قزوین " وجود نداره !
چه جالب دراین مدت این همه انتقاد دیدیم اما چه جالب تر که هیچکس نگفت که چرا بانک مرکزی که درتمام دنیا استقلال دارد درایران مستقل نیست درکجای دنیا درعرض 4سال سه رییس کل عوض میشود بجای هدف قراردادن اشخاص باید به فکر استقلال بانک مرکزی بود تا انوقت ببینیم که باز هم ازاین اتفاقات می افتد یانه
هموطن كار خوبيه منم كمكت مي كنم تا اين قانون اصلاح شود البته اگر...!!!!
علت این اختلاس قبل از اینکه به دلیل خلا قانونی باشد ؛ زیر پا گذاشتن قوانین موجود ، فرهنگ مفسد پروری ، عدم برخورد قاطع با مفسدین و ... می باشد . فلذا با اصلاح قانون ال سی هم هیچ مشکلی حل نمی شود
اين تنها دسته گل آقاي بهمني نيست كم هم پاي درد ودل اقتصاد دانان به نام كشور بنشينيد كه چه دل خوني از سياستهاي مالي و پولي ناكارامدي كه بانك كركزي اتخاذ كرده و فقط باعث تشديد تورم شده است دارند همين چاپ اسكناسهاي درشت و ضرب سكه 500 توماني و ساير كارهاي ديگر به نظر بنده ايشان بايد سريعا" اين سمت را ترك كنند.
از این بدتر وزیر اقتصاد پر رو هست که از ترس مدیران عامل بانکها را دعوت و شو اجرا می کنه.واز اون بدتر نمایندگان ترسو و بی خاصیت هستند که به خاطر موافقت اصولیهایی که گرفتند این بابا را حذف نمی کنند.توقع رای نکنید.
به این کار میگن فرار به جلو که متاسفانه بدجوری بین مسوولان مملکتی باب شده است.
عجب دراین است که چراوزارت اطلاعات خود رابه خواب زده والله این موضوع جدی است دل رهبری ومردم به درد آمد این انقلاب وام دار این افراد نیست وامدار این مردم است که با چه مشقتهای زندگی کرده اند اینه یک مشت زالو صفتانی هستند که دارند خون به جگر همه می کنند.
خدا همشونو به زمین گرم بزنه ...زنی جوون مثل من باید برا 200هزارتومن از 8 صبح تا 5بعداز ظهر جون بکنه تازه بیمه هم نداره از قرارداد هم خبری نباشه .اونوقت اون بالاییا 3000میلیارد(و بیشترو) بالا بکشن اب از اب هم تکون نخوره...واگذارشون میکنم به جدم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
خواهربزرگوارم ، به نظر من هر لقمه غذایی که برای خانواده محترمت می بری تو به اندازه خون شهید راه خدا و وطن ارزش دارد .
مرده شور همه این حرام خوار های مدعی دینداری را ببرند.
بايد توجه کرد که اصولا آقاي بهمني و ساير مديران ارشد و مياني انها، اي چه بسا به خاطر همين عدم صلاحيت هاي علمي و کاري شان به اين سمت ها گمارده شدند!به رزومه آنها مراجعه شود!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
از مجموع رییس و هیات عاملش یک نفرشون هم اقتصاد نخونده.جل الخالق!
چرااز آقای حسین زاده که عضو هیئت مدیره بانک و کاندیدای مدیر عاملی بانک که عملکردش نیز وجودداره واز گردانندگان بانک ملی ایران بوده ونقش اساسی داشته سئوالی نمی شود
اين اقاي بهمني خواب تشريف داشتند كه اكنون اشتباهات قانوني را مي گويند يا اينكه.......
تا وزرائی مثل آقای حسینی سرکارند وهمه چیز را توجیح میکنند.رکوداقتصاد را رشدوتورم24درصدی تا12درصد وبیکاری 22درصدی را کتمان میکنند .وضعیت کشور ما ازاین بهتر نمی شود.
بهمنی بای بای
نمی دونم چرا برخی رسانه ها تاکید دارند مقام دوم یا سوم بانک مرکزی باید استعفا کند؟؟؟؟؟؟ چرا مقام اول نه؟؟؟؟ در کره و ژاپن که انقدر اسمش را می بریم نفر دوم استعفا می کند؟؟؟؟؟
اقاي خاوري كه به بانك ملي رفتند از كارمنداني كه احيانا از مشتريان هديه يا وجه نقد مي گرفتند و براي اين كارمندان پرونده تخلفاتي يا قضائي تشكيل ميشد درجلسات و سخنراني هاي درون بانكي ، از اين كارمندان بعنوان كارمندان شكلاتي ياد مي كرد يعني ارزش هديه يا وجوه در حد يك شكلات بود و مشتريان اين كارمندان را مانند كودكان با يك شكلات فريب دادند حالا كه اين رقم 3000 ميليارد تومان اختلاس اعلام شد بنده دقيقا معني حرف هاي دوسال قبل ايشان را اينك درك مي كنم يعني اگر هم كار خلافي ميكني بايد قابل توجه باشد
بابا ما كه ادعا ميكنيم كشوري مسلمان و شيعي مذهبي هستيم چرا گفته هاي قرآن و پيامبر و خدا رو تو اين مملكت نعوذ و بالله به باد مسخره گرفتيم . چرا احكام اسلام رو در مورد دزدان اجرا نميكنيم ؟ مگر اسلام نميگويد كسي كه درزدي كرد انگشت يا دستش را قطع كنند چرا تو اين مملكت اجرا نميشه ؟ اخه تا كي ملاحظه كاري ؟ چرا يه بدبخت مادر مرده كه از روي نداري براي سير كردن شكم زن و بچه اش دزدي كوچكي كنه آبروشو ميبرين ولي آقايون و يا آقازاده هاشون هر غلطي كنن كسي نبايد اسمي از اونا ببره شما يا اسلام رو قبول نداريد و يا اصلا مسلمان نيستيد باور كنيد اگر همين حكم تو مملكت ما جاري بشه جلويه دزديها گرفته ميشه و مملكت ما نياز به صادرات نفت نداره . تو رو به هر دين و آئيني داريد قسم ميدم خون جوانهايمان را پايمال نكنيد . بخاطر گراني و توانائي كم مردم در تهيه مايحتاجشان بدحجابي تو اين مملكت داره بيداد ميكنه . مگر هدف شهدايمان اسلام و حجاب نبود
آقاي بهمني اينقدر در باره نرخ تورم و سيستم بانكي گفته ايد كه ديگر كسي شما و گروه انحرافي را نميخورد بترسيد از خشم حزب اله كه دامن شما را خواهد گرفت.
از بانک مرکزی که خودش در این چند ماه عامل ایجاد رانت ارزی هست، چه انتظاری دارید؟
(وزیر نیرو درکره جنوبی به خاطر 1 ساعت قطعی برق استعفا داده است) .ولی در کشور اسلامی ایران با این حجم اختلالس مقامهای مربوطه معمولاً ارتقاء پیدا میکنند.
اگر دراین مملکت قانون حاکم باشد اولاً ریئس جمهور باید ازمردم عذر خواهی کنند ثانیاًوزیر اقتصاد ورییس بانک مرکزی باید برکنار شوند .
بسمه تعالی قابل توجه آقای وزی اقتصاد
جناب آقای بهمنی 30سال دربانک ملی تلاش کرد ولی مدیرعامل نشد ولی چرا یک شبه رئیس کل بانک مرکزی شدخدا می داند.
لطفا بفرمایید مگر کلیه کتابهای بانکداری ایران را شما ننوشته اید آیا تاکنون به این ضعف پی نبرده اید ؟
حالا هم دیر نشده همچنان که تورم ،قیمت سکه وطلاوارز کنترل نشده است لطف بفرمایید وکار رابه دیگران واگذار نمایید .
بااحترام
جناب آقاي بهمني بايد در اسرع وقت و با يك حكم انقلابي از سمت خود اخراج شود تا اقتصاد كشور (به خصوص بازار ارز و سكه) از دست ايشان و قيمتهاي من درآورديشان نفس راحتي بكشد. بيشتر حبابهاي دلار و سكه طي چند ماه اخير مستقيماً توسط بانك مركزي ايجاد شده است !!!!!
چطور برای گرفتن اندکی وام هزار جور مشکلات هست ولی این مبلغ کلان بسادگی میسر میشه حتما دم اقا به جاهای بلایی وصل بوده یه چیز بگم کدوم از مسئولین میتونن قسم بخورن نخ غصبی یا حرام رو لباسشون نیست مردییت بگین؟
آقای بهمنی دیگه چه خبر ؟ خودت خوبی ؟ یه طوری صحبت میکنه انگاری من رییس بانک مرکزی بودم
وقتی که رئیس بانک مرکزی رو اقایون با دغل بازی عزل می کنند و دوست خودشونو رئیس بانک مرکزی میکنند بیشتر از اینها از این ادم نمیشه انتظار داشت
باز هم در آينده اين اتقاق تكرار مي شود چون تنها كاري كه مي كنند برخورد با متخلف است و كسي سراغ اصلاح قوانين و مقررات نمي رود.
اجازه بدین صندلی مدیریت برای ایشان جای دیگه ایجاد بشه ، آن وقت مراسم تودیع هم می گیرن و کلی تشکر و قدردانی و به پاس زحمات شبانه روری ترفیع درجه هم اعطا می شه .
آقای بهمنی شما رئیس بزرگترین موسسه مالی کشور هستید...
وقتی میگید سکه 600هزار تومانی(که قیمت واقعی ان بیشتر از 530هزارتومان نیست) حبابی نداره خیلی ها روحساب حرف شما سرمایه گذاری میکنن بعدش شما برخلاف حرفی که زدید عمل میکنید و با تزریق دلار به بازار قیمت اون به شدت کاهش میدید!
چرا گذاشتید قیمتش بالا بره که بعد مجبور بشید اونو کاهش بدید؟
چرا قبل از اینکه کاری انجام بدید حرفشو میزنید؟
چرا اجازه میدید مردم متضررشن باسیاست هاتون؟
مطمئنن میدونید اعتبار موضوع مهمی پس باحرفاتون زیر سوال نبریدش.
شما ها همه متخصص بانکی هستید ماشاالله چقدر کارشناس بانکی داریم پس این همه مصیب واسه چیه؟؟؟؟؟؟؟ آقایون و خانمها اصلاً تعریف بانک و می دونید که چرت و پرت ردیف می کنید برین اول تعاریف اولیه رو مطالعه کنید بعد
انکس که نداندونداندکه نداند وبدانندکه نداند درپست ریاست ابدالدهر بماند ابدالدهری از بدانند که نداند است چون بی خطر است
دستش درد نكنه بخشنامه افزايش بهره وام مسكن ايثارگران رو لغو كرد. ممنونيم
آقا حرف من اینه ما معذرت می خواهیم فهمیدیم یه اشتباهی شده پول و ورداشتین دیگه چی می خواهین از جون مملکت و مردم تا آبا و اجدادتان تامین هستند استعفا بدین برین دیگه، کسی که با شما کاری نداره
با یه حساب سرانگشتی میشه فهمید اگه کل این پول تبدیل به چک پول 50000 تومانی بشه و این اسکناس ها پشت سر هم قرار بگیرند عین قطار، باید 70 بار دور کره زمین چرخید تا صف این پولها تمام بشه
فكر كنم آقاي بهمني منتظر پست بالاتري هستند كه اينچنين حرفهايي زدند.
چون اينجا رسمه هر كس حرف هاي غير منطقي تري بزنه پست بالاتري ميگيره!!!!!!!!!!!
بانك مركزي صرفاً براي خوش آيند رئيس جمهور محترم و دولتيان صحبت مي كند و پژوهشكذه نيز در سال هاي اخير صرفاً با برگزاري سميناهارهاي كليشه اي و با سخن راني كليشه اي تر مسئولين مربوطه و وزارت اقتصاد تنها بيت المال را حيف و ميل مي كند.
دلیل همه این مشکلات نداشتن علم واگاهی ازمسائل بانکی دربین مدیران ومسئولان بانکی است زیرابیشترانهابراساس راندوپارتی وبده وبستانهای گروهی به این سمتهارسیدن .
آقای بهمنی ! مرگ من راستش رو بگو ، اقامت کانادات جیب راستته یا چپت ؟یا شاید هم تو جیب ساعتی ات گذاشتی ؟
بقیه مسوولان چطور ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
آقای بهمنی نیز چند وقت قبل به بهانه معالجه که معلوم نبود در کجا بود و چرا در ایران انجام نداده بود رفته بود خارج! حالا برای معالجه بود یا اقامت؟
زیر مجموعه های بانک مرکزی اختلاس کردند و آقای یهمنی خمچنان با پر رویی بر صندلی ریاست تکیه زده. واقعا که...
به نظر من همه اين اختلا سها زير سر امريكا و اسرا ييل و كشورهايه اروپاييه اونا ميخوان با اين كا رهاشون امت اسلام رو به جان هم بندازن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
واقعا متاسفم برات . اونقدر مغرتو شستشو دادن كه هنوز نميخواي باور كني ! باباجون ما خودمون داريم خودمونو نابود ميكنيم!!!!!!!!! اينقدر همه چي رو گردن اين دشمنان نندازيد !
ديگه چي ميخواستين بنده خدا بكنه؟ با چه زحمتي در اون اوضاع بل بشور اون بابا رو اجازه داد بره انگليس و از اونجا هم به كانادا ! مگه اين كار كمي بود ؟!!
آقای بهمنی دلار 950 تومانی را به 1300 تومان رساندند . آیا مستحق پاداش نیستند؟ ایشان مدرس ما در موسسه بانکداری بودند . مدیر عاملی باتک ملی را هم به ایشان ندادندولی یک مرتبه مشاور عالی بانک مرکزی شد سپس با استعفای دکتر مظاهری یک شبه رئیس کل بانک مرکزی شدند. ایشان فقط به درد مدرسی می خورند. با این آزمون و خطاهای ارز و سکه پدر مردم را در آوردند.
از رسانه ها به خصوص صرفاً جهت اطلاع تشكر و قدرداني ميكنم
ادعای پاکترین دولتها را می کردید ولی حالا..................چی
هشدار:ظاهرا دارند به برخي از معاونين ايشان در بانک ترفيع عنايت ميفرمايند!!!
چرا مجلس وزیراقتصاد رااستیضاح نمیکند وچرا بچه های اطلاعات بهمنی را بازداشت نمی کنند جواب خون شهدا اینه
بهمنی باید بدلیل اختلاس استعفا دهد. باید استعفا دهد.
عزیزان نگران نباشید بزودی که سه صفر از پول ملی حذف بشه مبالغ اختلاس شده هم با سه صفر تخفیف به خزانه بر میگرده و از زحمات و روراستی آقای فراری هم تقدیر به عمل میاد و هم یک پست چرب و چیلی تر بهش داده میشه
لطفا تحقيق كنيد ايشان در كانادا يا سوئيس منزلي ندارن
اگه مرد هستید این دفعه اسم داته درشت ها را اعلام کنید .یعنی آقای آریا بدون همدستی حضرات مدیران به این رکود عظیم دست پیدا کرده!!!!!!
الهي شكر .بعد از خواندن اين همه كامنت متوجه شدم احمدي جان ما تقصيري ندارد وآقاي بهمني چون خودش دوست داشت رفت رئيس بانك مركزي شد.آخه بميرم الهي براي احمدي جان
من خودم کارمند بانک مرکزی هستم بهمنی از موقعیکه سکان بانک مرکزی را در دست گرفته نظارت بانکی را خوار کرده و به یک مشت افراد پست های بالا داده و ...
جريانهاي سياسي نزديك به دولت كه در اين رسوايي و دزدي عظيم تاريخ ايران دست دارند با آقاي خاوري تباني كردند كه ايشان را فراري دهند و همه چيز را به گردن ايشان بيندازند و خود را از همه چيز مبرا كنند. قوه قضاييه بايد قاطعانه وارد عمل شود و مصلحت انديشيهاي سياسي را اين بار كنار بگذارد تا اندك اعتماد مردمي به قوه قضاييه از بين نرود. ببينيد كي گفتم!
اینها نتیجه نسخه های بانک جهانی وصندوق بینالمللی پول است بابرسی ودر نظر گرفتن منافع ملی تورا بخدا قسم بیشتر فکر کن دیگر بس است خجالت بکش
بهمنی چطور ؟ اینم مقیم کاناداس ؟
اونجا ویلا داره ؟؟؟؟؟
تحقیق کردید ؟؟؟ یا نه ...... چی ؟؟ بعدا !!!!!
کی میخواین تحقیق کنید ؟؟
لازم نیست ؟ ... چرا ؟؟؟!!!!
به نظر من بهمنی باید بره کنار از سیاستگذاری بانک مرکزی ... لایق ترین فرد بانک مرکزی پورمحمدیه که بنده خدا بدلیل ضعف بهمنی بیجهت زیر سوال رفت. نامبرده انسان پاک و فرهیخته ایه که از سر بهمنی زیاده...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار