بازدید 6481

امیدوار رضایی: با استعفایم موافقت نشد

فعلا با استعفای بنده موافقت نشده است ولی روی حرفم مانده‌ام. رضایی یادآور شد: دوست ندارم حاشیه‌ای برای تیم استقلال که مانند تیم ملی می‌دانم در سراسر کشور هوادار دارد درست شود، به همین خاطر احساس کردم شاید این استعفا از حاشیه‌های این تیم بکاهد.
کد خبر: ۱۹۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۰ 29 September 2011
رضایی گفت: با توجه به فشارهایی که به وزیر ورزش برای انتخاب هیئت مدیره استقلال آمده بود، بنده استعفا دادم تا وزیر ورزش بتواند آزادتر اقدام کند.

امیدوار رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، درباره استعفایش از هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: با توجه به فشارهایی که به وزیر ورزش برای انتخاب هیئت مدیره استقلال آمده بود، بنده استعفا دادم تا وزیر ورزش بتواند آزادتر نسبت به انتخاب هیئت مدیره استقلال اقدام کند.

وی ادامه داد: فعلا با استعفای بنده موافقت نشده است ولی روی حرفم مانده‌ام.
رضایی یادآور شد: دوست ندارم حاشیه‌ای برای تیم استقلال که مانند تیم ملی می‌دانم در سراسر کشور هوادار دارد درست شود، به همین خاطر احساس کردم شاید این استعفا از حاشیه‌های این تیم بکاهد.

نماینده مجلس بیان داشت: اگر احساس کنم ماندنم به تیم استقلال کمک می‌کند خواهم ماند در غیر این صورت از هیئت مدیره استقلال می‌روم.

رضایی با اشاره به اینکه نظر هواداران و بازیکنان خیلی مهم است‌ گفت: در چند روز اخیر خیلی از بازیکنان، مردم، مربی و مدیرعامل با بنده تماس گرفتند و خواستند بمانم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی