بازدید 17907

زلزله بی‌اعتقادی به راه افتاده است!

وی با بیان این که طلاب باید مراقب باشند زیر آوار این زلزله گرفتار نشوند، تصریح کرد: امروز تنها وقت مدرک گرفتن نیست، بلکه باید سینه‌ها را از آموزه‌های قرآنی پر کرد تا بتوان آرامش را در جامعه اسلامی به وجود آورد.
کد خبر: ۱۸۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۸ 10 September 2011
امروز در جامعه اسلامی ما زلزله بی اعتقادی و بی دینی به راه افتاده است که تنها راه نجات از آن تکیه بر آموزه‌های قرآنی است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احدی، رییس مرکز تحقیقاتی جوادالائمه(ع) در سخنانی قرآن را راهی برای حل آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست و گفت: امروز در جامعه اسلامی ما زلزله بی اعتقادی و بی دینی به راه افتاده است که تنها راه نجات از آن تکیه بر آموزه‌های قرآنی است.

وی با بیان این که طلاب باید مراقب باشند زیر آوار این  زلزله گرفتار نشوند، تصریح کرد: امروز تنها وقت مدرک گرفتن نیست، بلکه باید سینه‌ها را از آموزه‌های قرآنی پر کرد تا بتوان آرامش را در  جامعه اسلامی به وجود آورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احدی با تأکید بر این که هیچ کاستی‌ در قرآن وجود ندارد،‌ خاطرنشان ساخت: اگر نسبت به آموزه‌های قرآنی توجه بیشتری می‌شد، بسیاری از مشکلاتی که امروز گریبان‌گیر فرهنگ اسلامی شده است، بروز نمی‌یافت.

وی با بیان این که سنگرهای علمی فراوانی است که حوزه باید آن را فتح کند، افزود: حوزه می‌تواند با تکیه بر آموزه‌های قرآنی، در عرصه‌های اقتصاد، روانشناسی،‌ سیاست و تمامی امور اجتماعی و فردی الگویی مناسب و کامل در اختیار مردم قرار دهد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی