بازدید 16468
۶

متن سخنراني خواهرزن بلر در روز قدس

«لورن بوس» روزنامه‌نگار و فعال حقوق بشر و همچنين خواهر زن «توني بلر» نخست وزير سابق انگليس در جمع شركت‌كنندگان راهپيمايي روز قدس در لندن كه روز 21 آگوست برگزار شد، در حمايت از مقاومت مردمي فلسطين عليه رژيم صهيونيستي و جنايت‌هاي اين رژيم در سرزمين‌هاي اشغالي سخنراني كرد.
کد خبر: ۱۸۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۱ 26 August 2011
خواهر زن توني بلر طي سخناني در روز قدس گفت: برادران و خواهران من زمان آن فرا رسيده تا قدس آزاد گردد، قدس بايد براي اسلام و تمام مسلمانان جهان كه آرزو دارند در آنجا براي خداي واحد نماز برپا كنند، آزاد شود.

به گزارش فارس، «لورن بوس» روزنامه‌نگار و فعال حقوق بشر و همچنين خواهر زن «توني بلر» نخست وزير سابق انگليس در جمع شركت‌كنندگان راهپيمايي روز قدس در لندن كه روز 21 آگوست برگزار شد، در حمايت از مقاومت مردمي فلسطين عليه رژيم صهيونيستي و جنايت‌هاي اين رژيم در سرزمين‌هاي اشغالي سخنراني كرد.
 
وي در اين سخنراني تأكيد كرد كه جنايت‌هاي اسرائيل قطره اي در يك اقيانوس و ذره شني در سال است.
وي در بخشي از سخنان خود تأكيد كرد: والله؛ اسرائيلي‌ها يك لحظه خوش براي خوابيدن نخواهند داشت و طعم شيرين زندگي را نخواهند چشيد، مادامي كه يك كودك فلسطيني در زندان باشد و يا يك كودك فلسطيني از بمب‌هاي اسرائيلي آسيب ببيند.

متن كامل اين سخنراني به شرح زير است:

سلام عليكم

 گزارش‌هايي را طي يك ماه اخير از پزشكاني كه در كرانه‌باختري و غزه فعاليت مي‌كنند، دريافت كردم و امروز مي‌خواهم به شما بگويم جرايم اسرائيل كه شما درباره آن مي‌دانيد، قطره‌اي در يك اقيانوس و ذره شني در ساحل هستند.

اين پزشكان به طور مداوم به پست‌هاي ايست و بازرسي سر زده و اسرائيلي‌ها به آنها عرب‌هاي كثيف و آشغال مي‌گويند. من يك نمونه از تجاوز‌هايي كه به فلسطينيان انجام مي‌شود را از طريق تلفن شنيدم زماني كه يكي از اين پزشكان مشغول نجات جان يك فلسطيني بود.

برادران و خواهران من، نزديك 2 هفته پيش گزارش‌هايي شنيدم كه يك پزشك با ديدن يك خانم جوان فلسطيني با لباس آغشته به خون در كنار خيابان توقف مي‌كند. من شنيدم اين زن به زبان عربي به پزشك گفت كه والله، سربازان اسرائيلي به من تجاوز كردند. من با گوش‌هاي خود شنيدم كه بيش از 3 سرباز اسرائيلي به اين زن تجاوز كردند اما شما هيچگاه اين خبر را نشنيديد.

بگذاريد درباره جرايم دولت اسرائيل صحبت كنم. من پسر كوچكي در غزه را مي‌شناسم. اين پسر با من تماس گرفت و من را مادر صدا كرد و گفت: «مادر؛ من در يك گودال زندگي مي‌كنم چرا كه بولدوزر‌هاي اسرائيلي خانه ما را تخريب كردند. من مي توانم آدرس دقيق خود را براي فرستادن كسي براي كمك بدهم چرا كه اسرائيلي‌ها با مشت بر شكم من كوبيدند طوري كه من قادر به تنفس طبيعي نيستم.» من اين موضوع را با گوش‌هاي خود شنيدم.

وقتي من مي‌شنوم كه فلسطيني‌ها نبايد مقاومت كنند و و از طريق گفت‌وگو مي‌توان به صلح دست يافت، من تنها يك چيز مي‌توانم بگويم و از شما مي‌خواهم آن را با من فرياد بزنيد كه مقاومت ما قوي‌تر خواهد بود: «عدالت نباشد، صلحي در كار نيست»

والله؛ اسرائيلي‌ها يك لحظه خوش براي خوابيدن نخواهند داشت و طعم شيرين زندگي را نخواهند چشيد، مادامي كه يك كودك فلسطيني در زندان باشد و يا يك كودك فلسطيني از بمب‌هاي اسرائيلي آسيب ببيند. من اينجا هستم تا دوباره بگويم «عدالت نباشد، صلحي در كار نيست».

گروه حماس كيست؟ آنها دولت منتخب مردم فلسطين هستند كه مردم غزه آنها را انتخاب كردند و آنها اين حق را دارند كه تحت اشغال اسرائيلي‌ها به مقاومت بپردازند. مقاومت حق فلسطيني‌ها طبق قوانين بين‌المللي است و بايد بگويم ما از مقاومت شما حمايت مي‌كنيم. شما مقاومت خواهيد كرد و بر اثر بمب‌هاي اسرائيلي در خانه‌هايتان نخواهيد مرد.

برادران و خواهران من، زمان آن فرا رسيده تا قدس آزاد گردد. قدس بايد براي اسلام و تمام مسلمانان جهان كه آرزو دارند در آنجا براي خداي واحد نماز برپا كنند، آزاد گردد. امروز به اسرائيل مي‌گوييم كه جرايم شما را مشاهده كرده و از آنها متنفريم.
براي ما دولتي به نام اسرائيل وجود ندارد چرا كه اين رژيم بي‌عدالت جنايتكارعليه بشريت است.

بايد به اعضاي اتحاديه عرب كه امروز جلسه داشته بگويم كه از برادران فلسطيني خود حمايت كنيد. ما از كشور‌هاي لبنان، اردن و مصر مي‌خواهيم تا به مرز‌هاي خود رفته و آن (جنايت‌هاي اسرائيل) را متوقف كنيد. قدس را آزاد كنيد؛ غزه را آزاد كنيد و براي غزه مبارزه كنيد.

«عدالت نباشد، صلحي در كار نيست»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
مرگ بر اسراییل جنایت کار و هر کسی که ازش حمایت می کنه
درود خدا بر اين شير زن بله قدس در آستانه آزاد شدن است به لطف خدا
ایول خواهر زن بلر که پس از 60سال حمایت انگلیس و بانی تاسیس رژیم خونخوار اسرائیل تازه بزبان امدده انشاالله مردم دنیا چشمشان باز شود و این رژیم اشغالگرا از صفحه روزگار پاک کنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر