بازدید 49293
کاندیدای حزب جمهوریخواه آمریکا

به ایران حمله خواهم کرد!

در سیستم انتخاباتی آمریکا، کاندیداهای حزب دمکرات و جمهوریخواه، نخست باید در انتخابات کنوانسیون حزبی خود شرکت کنند و به دنبال آن، پس از رأی گیری در درون کنوانسیون حزب و پیروزی یک کاندیدا، آنان به عنوان نماینده حزب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت می کنند/ بررسی موقعیت این کاندیداهای حزب جمهوریخواه، قوت ادعای وی را در قبال ایران مشخص خواهد کرد.
کد خبر: ۱۷۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۵ 19 July 2011
سرویس بین الملل ـ یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری آمریکا، ادعا کرده است، در صورتی که وی به ریاست جمهوری این کشور برسد، به ایران حمله خواهد کرد.

به گزارش «تابناک»، «فاکس نیوز» خبری را منتشر کرده که بنا بر آن، «هرمان کاین»، نامزد جمهوریخواه انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه با «نیویورک تایمز» ادعا کرده است که اگر وی فرماندهی نیروهای مسلح آمریکا، یعنی اختیارات رئیس جمهور را داشته باشد، به ایران حمله نظامی خواهد کرد.

بر پایه این گزارش، هنگامی که از وی پرسیده شد، نظر شما درباره این ادعای «جان بولتون» که گفته است، در صورت شکست مذاکراتريال باید به ایران حمله نظامی کرد، چیست، گفته است که من نیز چنین نظری دارم.

وی البته تصریح کرده است، پیش از حمله به ایران، به مجموعه ای از اطلاعات نیاز دارد تا به سمت گزینه «بی» برود.

وی استراتژی خود را در قبال ایران به دو استراتژی «ای» و «بی» تقسیم کرده که استراتژی مذاکره است و استراتژی بی استراتژی حمله به ایران است.

وی همچنین افزوده است، در صورتی که به قدرت برسد، برای ایرانیان روشن خواهد کرد که مبارزه با اسرائیل، مبارزه با ایالات متحده آمریکاست.

ذکر این مهم لازم است، هرچند حزب دمکرات، باراک اوباما، رئیس جمهور کنونی را به عنوان کاندیدای این حزب در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده برگزیده است، از سوی دیگر، وضعیت جمهوریخواهان چندان مشخص نیست و رهبران و اعضای این حزب، هنوز درباره کاندیدای نهایی این حزب برای رقابت با باراک اوباما به جمع بندی مشخصی نرسیده اند و اکنون کاندیدای متعددی در این حزب هستند.

این گزارش در ادامه می آورد، در سیستم انتخاباتی آمریکا، کاندیداهای حزب دمکرات و جمهوریخواه، نخست باید در انتخابات کنوانسیون حزبی خود شرکت کرده و به دنبال آن، پس از رأی گیری در درون کنوانسیون حزب و پیروزی یک کاندیدا، به عنوان نماینده حزب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت کنند. این کاندیداها به ویژه، هنگامی که درگیر انتخابات درونی حزب هستند، باید مواضع مشخص و قاطعی در حمایت از رژیم صهیونیستی داشته باشند تا نخست در درون حزب برگزیده شوند و پس از آن، از سوی حزب و درگیر شدن در انتخابات ریاست جمهوری نیز بتوانند کمپین های انتخاباتی خود را با پول های طرفدران لابی یهود، سازماندهی کنند.

بنابراین، در ماه های آینده و با نزدیکتر شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بارها چنین مواضعی، به ویژه از سوی کاندیداهای احتمالی جمهوریخواهان درباره مواردی حساس چون ایران شنیده خواهد شد؛ سخنانی که بیش از آنکه مصرف خارجی داشته باشد، برای مصرف داخلی گفته می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۹۲
نه بابا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
لحاف يخ كرد!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
این را در نظر داشته باشید که 2 نفر از کاندیداها یکی از شعارهاشون شده حمله به ایران . ظاهرا از هر دو حزب رقیب و این را هم بدانیم که مردم آمریکا خیلی توقع از وعده های انتخاباتی دارند .به هر حال ما که همیشه از خاک خود دفاع خواهیم کرد اما چرا باید به این سمت رفت ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
چرا توهین می کنید به بقیه سیاه پوستها؟ خوبه یه ایرانی رو به جرمی بگیرند بهش بگن فرضا ایرانی نفهم؟ بیشعوری یک فرد رو به پای نژادش نمی گذارند
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
بخواب بابا رو خوب اومدی ولی لفظ کاکاسیاه زشته
چا ییییییییییییییییییدی !
پس حتما رای میاری. مرد نا حسابی مردم یکیو می خوان وضع اقتصادیشونو سر وسامون بده. این اوباما هم اگه رای آورده به خاطر شعار تغییر رویه جنگ طلبانه بوده حالا شما میگی یه جنگ دیگه راه بندازی؟
نترس از آن كه هياهو دارد... به قول امام عزيزمان: آمريكاهيچ غلطي نميتونه بكنه!اينها خودشونو صاحب دنيا ميدونن، صد حيف كه ما بهانه دست اينا ميديم تا گنده گويي كنند.
یک وجب از خاک وطن به تو نمیرسه...
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
یعنی 15 تفر که منفی دادن میگن که میرسه ؟؟؟ وای بر شمااااااااا
خدا وکیلی نمیخوام از روی تعصب و ..بگم که میتونید یا نمیتونید حمله کنید..ولی اینو میتونم به قاطعیت بگم که ممکنه حتی نتونید وارد هم بشید حتی با این فرض هم که ممکنه وارد بشید، نمیتونید به همین راحتی هم خارج بشید..اینو بهتره اونایی بخونن که نشتن اون ور آب ها و از دهنشون حرفی بیرون پریده و نتونستن که جمعش کنن و حالا گفتن که یکی از شعارهای انتخاباتیه وبس." حالا هم دیر نشده ،برن و به کسایی که تو آمریکا با این آقا هم عقیده و هم مسلک اند برسونن".اونا بهتر از هر کس دیگه ای از وجود نیروهای استشهادی و مکتبی و حتی از افرادی هم که ممکنه از لحاظ فکری و سیاسی هم در نقطه مقابل هم دیگه ان در کشور وجود داره باخبرند و میدونن که حتی اگه از نظر برتری تجهیزات و ادوات نظامی هم داشته باشن نمیتونن از پسشون بر بیان....خواهشآ فکر نکننین از رو تعصب حرفی گفته شده بلکه این یه واقعیته...
گنده تر از تو هم خیلی ها اومدن اما هیچ غلطی نتونستند بکنند. بوش پدر و پسر، کلینتون، ریگان و ...
" کاین " ره که تو می روی به ترکستان است.
هری عزیز , هررررررررررری بابا.
چه غلط ها! یارو دیوانه شده. عیبی ندارد امیدواریم این احمق بی شعور انتخاب شود (که البته باید یا به شعور کسی که او را انتخاب کند شک کرد و یا در صحت انتخابات) این کار را بکند تا ما هم استراتژِی c را نشانشان بدهیم.
به قول رئیس جمهور . عزیزم تازه اومدی . یخوره حالت خوب نیست. یه چند وقت بمون خوب میشی میبینی اوضاعتون وخیمه!!!
آمريكا وازجمله اين مرتيكه نوكر رژيم اشغالگر قدس هيچ غلطي نمي توانند بكنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
ما چرا فكر ميكنيم پاسخ زياده گويي فقط فحش است ؟ عزيزان شمارا بخدا فرهنگ ايراني را نابود نكنيد . شاهنامه را بخوانيد بدترين ناسزاهارا ايرانيان به تورانيان در قالب ادبيات والا با كوبندگي تمام به تورانيان دادند . شمارا بخدا بيش از اين ايراني را پرخاشگر و بي ادب معرفي نكنيد. دراين دنياي بزرگ مگر هركه هرچي گفت درست يا حساب شده است ؟
رقابت با باراک اوباما؟؟؟!!!
یات بابا
خفه شووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
غلط کرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
با پدر و ارباباي صهيونيستي اش
خفه شو
یاوه مگو ای یاوه گو.گنده تر از تو زاییدن.
اي واي! خاك و چوك!؟
به این میگن ابراز مراتب خاکساری به اسرائیلی ها، به منظور جلب حمایت آنها در انتخابات!
مادر نزائیده
چه غلطا .......
چو ایران نباشد تن من مباد.دریغ است ایران ویران شود کنام پلنگان و شیران شود.
وای ترسیدم!!! نخوری منو آغاهه.
حتما این مثل رو شنیدین که طرف رو تو ده راه نمی دادن داشت سراغ کدخدا رو می گرفت!!!!
گنده لاتتون که جورج WC بوش بود چه غلطی کرد که....
ياد فيلم (( صمد آرتيست ميشود ))‌افتادم. اين بابا اداي آرتيست ها را در مي آورد
امام خمینی (ره) و بقیه ایرانی ها:
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
من خودم رای میارم تو برو بز بچرون کچل
عجب ... این یارو از همه هارتربه نظر می رسد
بهش بگین حالا فعلا بچه هایی که تو افغانستان وعراق و ...زائیدین برید بزرگ کنید بعد یکی تو ایران پس بندازید .آخه شما چتونه به حرفهای گنده تر از دهنتون.عقده ایهای روانی
منم از الان اعلام میکنم که اگه رئیس جمهور ایران بشم به امریکا حمله خواهم کرد.
چه غلطها شمابراي اينكه اسراييل راحفظ كنيد اين 000رامي خوريد براي ماكه همچنين كشوري وجود ندارد چون امام فرمود امريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند بيچاره براي چه كسي پارس مي كني شمااگرمرد هستي ازانهاكه زيرچكمهاي كشورخودتان له مي شوندبه جنگيدوحق سياه پوستانتان رابگيريد
این یارو دیوانه است. مردم امریکا در صورت رای دادن به یک جنگ طلب باید در مقابل طعم اقدامات خونبار نزیر آنچه تا کنون فقط از طریق تلویزیونهایشان می دیدند را این بار در وسط میدان های نیویورک و واشنگتن بچشند و این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست
اسرائيل گلوگاه آمريكاييهاست اگرايران قدرتمند،به اسراييل دوتا موشك بزند كل اسراييل فلج خواهد شد درنتيجه هات وپورت اين مترسكهاي يهودي نيزخواهد خوابيد.شيران ايراني گلوي هر گاوميشي را بگيرند خواهد مرد.
اگر اين غلط را كردي عواقبش راهم مي بينيد
اخه دیوانه تو اصلا قیافت به این حرفا می خوره ... توهم زدی ..احتمالا بعدا می گی کیه کیه کیه....
من نوعی ممکنه از لحاظ عقیده و طرز فکر در پاره ای از موارد با دولت و حکومت هم فکر نباشم، ولی سر خاک و ناموسم با هیچ با شرف و بی شرفی معامله نمیکنم.
اي مگس عرصه ي سيمرغ نه جولانگه توست
عرض خود مي بري و زحمت ما مي داري
اگر ايراني ها متحد باشند هيچ كشوري نميتونه حمله كنه!
اما اگه جنگ قدرت كنوني ادامه دار بشه و انرژي مردم و مسئولين صرف امور ضد توسعه اي ،دعوا، فساد اقتصادي و بي اخلاقي و ... بشود، حتي افغانستان هم از پس ايران بر مياد!
واقعاااااااااااا؟//
حمله میکنیییین؟؟ نمیکنیییییینن؟ هیچکدااااام؟

تحریم؟؟؟؟؟
مذاکره؟؟؟
تازنده ایم رزمنده ایم .
عمرا اندازه اين حرفا نيستي.
این از سیاست کثیفشونه
احتمالا با معرفی این یارو می خوان محبوبیت یکی مثل اوباما رو بیشتر کنند.
تو .... می خوری که حمله کنی...تازشم حمله کن ..به قول مقام معظم رهبری مسبب این حمله در امان نخواهد بود حتی پس از پایان دوره ریاست جمهوریش
به همین خیال باشین
امریکا هیچ وقت این اشتباه بزرگ رو نمیکنه
این یارو هم برای اینکه دله صهیونیست ها رو به دست بیاره اومده یه چیزی گفته ....

اون روز که امریکابخواد به ایران حمله کنه اون روز روزه مرگ امریکا و اسرائیله
اگه مردی حمله کن تا به تو نشان بدیم یک من ماست چقدر کره داره بزرگ تر از تو هیچ غلطی نمیتونن انجام بدن.
به فرموده حضرت امام خمینی (ره)آمریکا (هرمان کاین)هیچ غلطی نمی تواندبکنند آنها ایرانیها را نشناخته اند وفاداری ایرانیان رادرفلیم حضرت مختار (ه)ببینندکه چقدربه اسلام و ائمه (ع)وبه وطن دارند پس این فکررا ازسرشان نپرورانند برای ایران دیگرخواب های رنگارنگ نبینند
به قول قديميا :تو ايني كه زاييديت مونونديت/خيلي احمقانه و ساده لوحانست كه فكر حمله به ايران باشند اما از وطن اسلامي خود (با وجود تاكيد به برقراري آزادي هاي اجتماعي و سياسي مطابق قانون اساسي) جانانه دفاع مي كنيم.
پس خيال خاميست /حمله به ايران اسلامي.
جااااااااااااااااااااااااااان .... زرشک! یه قرون بده آش به همین خیال باش!!! حالا دیگه اینم واسه ما آدم شده!! چه غلطا!!!
به گفته امام (ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند در عراق چه کرد ایران جای خود دارد ایران که مثل کشورهای عبری نیست که بخواد با آن وارد جنگ بشه جنگ با ایرا ن یعنی پایان عمر امریکا واسرائیل
من معتقدم اينا بايد يه درس حسابي از ايران بگيرن -چون زود جو گير ميشن-اخه بگو مرديكه تازه 200 ساله كشفتون كردن شما را چي به اينكه در موردايرن حرف بزنين.درسته ما در داخل اختلاف سليقه داريم .درسته كه مشكلات زيادي دارم ولي با ياري خدا و با همت و تلاش سعي ميكنيم خودمون حلش كنيم-اينم مطمئن باش يانكي كه جوانان ايراني نسبت به ميهن و نامسشون تعصب دارن.ما جوانان ايراني عاشق خاك پاك ايرانيم و دست كسي را كه به ايران دست درازي كنه قطعععععععععععع ميكنيم
اينو بدون اسراييل هم خيلي از همين حرفها ميزد و بوش پدر نيزچنين نظري داشت اقاي هرمان بهتره با صدام قبل از حمله به ايران صحبت كني چون طوري به درك واصل شد كه جاي تو دست كمي از ان نداره اون تازه همسايه بود . اگر پايگاه داشته باشي بي شك پايكاهت مورد خطر قرار ميكيره منطقه رو ايراني با غيرتش به خاك وخون ميكشه برو راه ديگري را انتخاب كن بدبخت ....
ایران همچون گردابی است بزرگ برای دشمنان شیطان صفت هرز گو که وارد شدن در آن اختیاری و خارج شدن از فقط با مرگشان امکان پذیر خواهد بود ،
جرات دارین بیاین.با شکست و کشتار شما تکلیف دنیا رو یکسره کنیم خ
حالا شوما یک کاره ای بشو بعدش بیا حمله کن . فعلا بخواب تا بعد .
بزنم این چار تا استخون رو تو دهنت خورد کنم.....سیرابی
بشین سر جات بابا جو گیر شدی ...
فکر کرده الکیه.. توهم زده بدبخت.
گربه دستش به گوشت نمی رسه می گه پیف پیف بو میده..... این بنده خدا خواب نما شده... خواست یه حرفی بزنه....
بیا گرچه من آرزوی گلزار شهدا را دارم.اما به این راحتی ها هم به گلزار نمی روم اگر تو بیایی وخدا هم اراده کند وقتی اخرین سربازانت را غیور مردانمان به خاک وخون بکشند ارزوی شهادت می کنم.
نمی خواد به ما نشون بدی برای همه دنیا واضحه که آمریکا (وحتی اروپا) نوکر اسرائیلن و تمام سردمداراش قبل از انتخاب باید توسط اسراییل تایید بشن و برای در قدرت موندن هم خواسته های اسرائیل رو اجرا کنن. اینم همون کار رو کرده تا اجازه داشته باشه نمازد بشه. جای شکرش باقیه که ما کشوری بسیار قوی هستیم و کسی هیچ غلطی نمیتونه بکنه از جمله این توله سگ تازه وارد که شروع به پارس کردن برای صاحبش اسراییل کرده .
ايشان 50 سال عقبه. بايد آپ تو ديت بشه. تا از خواب بيدار بشه.
خیلی ترسیدیم
هیچ تغییر مثبتی در حکومت آمریکا متصور نیست. اوباما که ادعای تغییر داشت، همان روند گذشته را در پوشش ظاهرسازی و عوامفریبی ادامه داد، وای به حال این یکی ها که علنا فریاد جنگ طلبی سر داده اند.
گر بخواهد دمی دشمنی هلاک تو ..
گر بخواهد کسی یک وجب ز خاک تو ...
می شوم تا مرزهایت روانه ...
خصم دون، می رانم ز خانه ...
با سلاحی از خشم و کینه ...
سینـه اش مـی گیـرم نشانـه ...
دوستت دارم .. مهد دین مـــن .. دوستت دارم .. بهترین مـــن .. دوستت دارم سرزمین مـن....
ما از خود کشی شما استقبال میکنیم ... .
پیروزی ها نزدیک است ...
اون وقت اون دهن گشادشو آسفالت مي زنيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
حیفه آسفالت اما خدائی شبیه این آدم خورهاست
اشكال نداره بيا تا دهن گشادتو به لبهاي غنچه اي تبديل كنيم و برگردي كشورت
احمق . چند بار گفتم قرصهایت را سر وقت بخور و زیاد هم آقتاب نرو
معلوم شد گوش نکردی و داری هزیان می گویی .
فکر نمیکنم توی آمریکا بزرگ آدمهایی با افکار کوچک پیدا بشن تازه گذشته از هزینه جنگ با شلیک 3000 موشک کروز که همزمان شلیک شده و قلب اسرائیل رو نشانه گرفتند چکار میکنند ؟!!!!!!!!!!!!!!!!
اینکه امام فرمودآمریکاهیچ غلطی نمی تواندبکندروی حساب وکتاب بودتازه آن زمانی بودکه ماازنظرتجهیرزاتی ضعیف بودیم ولی درحال حاضر آمریکاواقعاهیچ غلطی نمی تواندبکندبه چنددلیل:
1-آمریکاوکشورهای استعمارگراگرموفق شدندبه کشوری تجاوزکنندیکی ازمهمترین علتهایش این بوده که مردم آن کشوررافریب داده وباشعارتزریق دموکراسی واردآن کشورشده اندکه تجاوزاتی که متاسفانه درکشورهای عراق وافقانستان به نوامیس وزنان آن کشورهاانجام دادندچهره دموکراسی شان رانشان داد.
2-آمریکاریشه تمام نابسامانیهای کشورهای دنیابخصوص کشورهای اسلامی است فلسطین افقانستان ایجادطالبان مبارزه باطالبان حمایت ازصدام مبارزه باانقلابهای مردمی وسعی درانحراف انقلابهاو....
3-حمایت ازشاه انجام کودتادرمقابل دولت مردمی مصدق و....
بنابراین مابه عنوان شیعیان علی ابنابی طالب وبا تعصی ازمولایمان سیدالشهداء گوش به فرمان ولی امرمسلمین آماده حملات سهمگین به این متجاوزان ضدبشرمی باشیم تاایران را ؟؟؟نه سرزمین پاک ایران زیبنده پیکرهای منهوس اینان نیست خارج از مرزهای میهن عزیزمان راگورستان این متجاوزان قراردهیم بنابراین جرات این کارراندارندوالا امتحانش مجانی نیست وخیلی گران است.
غلط را كه ميداني چيست همان
اون سگ دست آموزتون که کاری نتونست بکنه، شما و تمام شیاطین هم هیچ غلطی نمیتونید بکنید.
به عنوان یک سرباز کوچک و ناقابل جانم را در راه عقایدم میدم و خاک پای همه ی شهیدان راه اسلام و وطن را میبوسم.
این خبررایک ساعت پیش گذاشتیدچه طوراینقدرکامنت داردمعلوم است اینهاراخودتان می نویسید.وحتماًنظرمن رامنعکس نمی کنیدشلوغ ؟؟/
رنگ پوست اگه سیاه باشه نقص نیست؛ اما فکر سیاه، نقصه. مخصوصا فکر حمله به ایران اسلامی. به نظر من دو تا کشیده نر و ماده میتونه در روشن شدن بعضی از افکارش مؤثر باشه!
مردک، اون که بوش بود نتونست همچین غلطی بکنه 8 سال حرف مفت زد که امروز - فردا حمله میکنیم به ایران؛ تو که خیلی کوچولوتر از این حرفایی . . .
امريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند
جوانهاي ايران عاشق شهادتند
بسم الله اگر حريف مايي. . . . .
گردنخود زياد زده ...زيادي ميخوره
شین بینیم بااااا حال نرررررری !
تو غلط کردی با اسرائیل
........... آب قطع است هرمان کاین
سياستمداراي آمريكا انقدر بدبختند كه براي پيروزي در انتخابات،مجبورند مجيز لابي هاي اسراييلي رو بگن!و اونوقت اسم خودشون رو هم گذاشتن ابرقدرت!
گوشمالي جنگ 8 ساله حالا حالاها براي همه متجاوزين بسه! هر وقت تونستند شونه حزب الله رو توي لبنان به خاك برسونند،اونوقت خواب حمله به ايران رو ببينند.تازه حزب الله لبنان شاگرد ايرانه،ببينيد استادش چه ميكنه!
ژان پل سارتر در مقدمه كتا دوزخيان زمين درباره خط و نشونها استعمار براي الجزابر انقلابي نوشت: عب هاي مسلمون متوجه شدند كه"سگي كه پارس ميكنه هيچ وقت گاز نميگيره"!
مردم درفكرصلح وآرامش وحفظ جان فرزندانشان همان ارتش آمريكاند .
اي صهيونيست بي خرد
شعارتبليغاتيت راعوض كن .

وگرنه ...........................
قبلا بزرگترات اومدن نتونستن غلطی بکنن
در جواب بایدبه ایشان فقط جمله امام عزیزمان را یادآوری کنیم که : آمریکا هیچ غلطی نمی تواندبکند.
تو که هیچی اگه بزرگتر از تو هم باشه هیچ غلطی نمیتواند بکند ما ایرانیها از این حرفهای پوچ وتوخالی ترسی نداریم ما با توکل به خدا وپشتیبانی این ملت بزرگ و سلحشور پشت تمامی یاوه گویان را به خاک میمالیم درود برملت ایران
زهی خیال باطل

یک وجب از خاک ایرون
بهش بگین خیلی حرف مفت میزنی ما ایرانیها از نسل رستم و زالیم
چنانت بکوبم به گرز گران
که پولاد کوبند آهنگران
گندتون هم مال اين حرفها نيست تو كه فنچي
بنام خدا

به آمریکا بگوئید از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.(شهید دکتر بهشتی)

آمریکا هیچ غلطی می تواندبکند.
(امام راحل).
این یارو اصلا تو حزب هم رای نمیاره چه برسه به اینکه از حالا سیاست خارجی تعیین کنه.
حالا فعلا برید گند اقتصادیتون رو جمع کنید بعد از این چرتو پرت ها بگید فکر کردید ایرانیها میشینن که شما بیاید ایران رو تصرف کنید همین روز اول نسلتون رو منقرض می کنن ایرانیها
ماهم تنمون خوب مي خاره !!!
وای، خیلی ترسیدم. تو رو خدا عکس همراه خلاصه خبر را تغییر دهید. من قلب ندارم.
یاد انتخابات خودمون افتادم که برای نامزدی سروکله هر دربو داغونی پیدا می شد .
برات دعا میکنم که رئیس جمهور بشی.
بعد تو هم به ما حمله کن، به ولای علی قسم همچین توی دهنی بهت بزنیم که دیگه اسم کشور عزیزمون رو سر زبان نجست نیاری.

آقا سیاه اینو بخون به نفعته:
خطاب رئیس جمهور عزیزمان به اوباما: آقاي اوباما شما تازه از راه رسيده‌ايد يك مقدار صبر كنيد تا عرقت خشك شود و سرد و گرم را بچشي و مراقبت كن و هر كاغذي كه جلوي تو گذاشتند دليلي ندارد كه آن را بخواني و يا هر حرفي كه به تو توصيه كردند دليلي ندارد كه آن حرف را تكرار كني و بدان گنده‌تر و بزرگتر از تو و گردن كلفت‌تر از تو نيز نتوانست از اين غلط‌ها بكند تو جاي خود داري.
چایدی
این گفته ی یکی از مسئولان ارشد آمریکاست: اگر با ایران وارد جنگ شویم باید برای هر آمریکایی در سراسر جهان یک محافظ بذاریم
احتمالاً اطلاعاتش از ایران مربوط به دوره شاه سلطان حسین است!!!
ایران عزیز و اسلامی لقمه بسیار بزرگی است که به دهان بردن آن همان و خفه شدن همان.قلدری را بر نمی تابیم. قوی می شویم و در عین حال صلح دوستیم.
فقط می خواد حمایت یهودی ها را جلب کنه همین.
بابا زرشک که امریکا چیین غلط برزگی بتواند بکند که به ایران حمله کنندبه گفته حضرت امام خمینی :امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
گاو چرون بي سروپا.تو كجا و غيرت مردان ايراني كجا؟نوكر يهودي ها.
اميدوارم كه راي بياوري و بعد پنجه در پنجه ملت ايران بياندازي و اين ملت را بيازمائيد.شايد بعضي مسائل درون اين مملكت موجب نگراني است اما مگر اين موارد در همه دنيا نيست ؟ اما واي به حالتان زماني كه قدرت اين كشور را بخواهيد بيازمائيد كه مانند صاعقه بر شما و همه دشمنانمان يكجا فرود مي آئيم .هرگز مباد كه عده اي بچه سوسول ماماني بخواهند توان اين ملت را ببينند كه آنگاه زمين و آسمان را بر سرتان خراب خواهيم كرد.هرگز مباد كه خاك اين وطن با چكمه ناپاك شما آلوده گردد.اينجا سرزمين علي ابن ابيطالب است .اينجا سرزمين حسين ابن علي است .بيازمائيد تا ببينيد .
یارو رو تو ده راه نمیدادن سراغ خونه کدخدارو میگرفت
توکه یک عروسک تو دست اسراییل بیشتر نیستی از طرف من بهشون بگو جیگر دارین زودتر بیان که ما لحظه شماری می کنیم
وای که چه حالی داره باشما جنگیدن
بنده خدا تازه كار و نفسش از جاي گرمي در مي آيد رئيس جمهور شود به غلط كردن مي افتد مثل بزرگترهاش....
راه دراز و جاده هم باز هزرکی حمله نکنه

عمو جون ما اینجا شبا با لباس میخوابیم منتظرتیم بیا دیگه

یه وقت کار دیدی نیومدی خودمون اومدیما چی گفتم هه هه
آخه ماها چیکاره بیدیم!!!!!!!!!!
هر کی میخواد به یه پست مقامی برسه یه چیزی به ماها میگه
عجب گیری کردیما!!
بخواب بابا حال نداری !! گنده تر از تو هم نمی تونه از این غلطا بکنه ! با اون لشکر همجنس بازتون!!
لطفا جواب حرف را با حرف بدهیم نه با فحش و حرفهای نژادپرستانه. بالاخره هر رییس جمهوری شعارهایی برای خوشایند بعضی میده و البته اینهم چیز جدیدی نگفته که تابناک بزرگش کرده. گزینه اول مذاکره س و این عین حرفهای اوباماست.
يه باره بگو امريكا را جز ايالات اسراييل خواهم كرد شايد يه چيزي هم بتو بماسه. ابله
اتفاقا" رای خودرا با این شعار مضحک ازدست داده است .
ماسون اگه میخواست تورو رئیس جمهور کنه که حسین باراک اوباما رو نمیاورد!
همش سیاسته انتخابات کیلو چنده!!
میدونم نمیذاری نظرم رو ولی....
ممکنه بتونی حمله کنی اما مطمن باش هزینه اش برات خیلی سنگین خواهدبود هنوز مردم ایران را نشناختی باور کن ملتی هستند که توی این مسائل شوخی ندارند و با تمام قوا پاسخ خواهند داد.
تابناک جان .....چقدر فحش یاد گرفتیم امروز .....همیشه باید جواب بی منطقی رو با منطق بدیم...نه با فحش دادند....فحش دادن نشان ترس هست وما ایرانیها از کسی نخواهیم ترسید
زكي چاييدي
اونجا كه تو حرف مفت ميزني خونه ننته
اين جا كه حرف داره مال دلاوران پارسي است
يكي اين يارو را از خواب بيدار كنه
اي برده شناخت از ملت ايران نداري فكر كردي با كشور هاي عربي طرف هستي ما مردم ايران اروزي چنيين روزي را داريم ان زوز كه امريكا تجزيه خواهد شد
بزک نمیر خیار میاید کمبوزه با خیار میاید
شب دراز و است و قلندر بیدار.
بیا تو بغل عمو تا همچین استخوان های مبارکت رو بشکونم که صداش برسه به سناتون .
فکر کنم شب خواب های بد میبینه.
اي خرمگس جايگه سيمرغ نه جولانگه توست
عرض خود ميبري و زحمت مگس كش ميداري
به قول معروف اين بيچاره جوجه نوچه
نونش نداره اشكنه ....زش تغارو ميشكنه
این صهیونیستای پدرسوخته خوب بلدن چیکار کنن
می خوان با جلو انداختن یه سیاهپوست ما رو نسبت به این رنگین پوستا بدبن کنن که خلاف اسلام و انسانیته
دوستان چرا توهین میکنید به این احمق طفلکی داره فریاد میکند غلط کردم جدی نگیرید دهانش را باز کرده تا از اونها .......در گلویش برسزند
ما منتظریم...بیا تا حالیت شه اینجا چه خبره احمق
بشين بينيم باووووو
سلام با توجه به تجربه دكتر رضايي در جنگ تحميلي و با توجه به تهديدات ديگر كه وجود دارد
نياز است ايشان با خواص مذاكره نمايند و راه حل هايي وجود دارد كه مي توان اجرا كرد و از جنگ
ناخواسته جهت حفظ كشور جلوگيري كرد
آقا چرا اینقدر واکنش تون خشنه. حالا این احمق خواست یه جوک بگه ما بخندیم. شما چرا اینقدر فحشش میدین. اما اگه جوکش به واقعیت تبدیل بشه یه جنگ جهانی راه میندازیمو خودش و هر کی بهش کمک میکنه رو میکشیم. امام زمان (عج) هم با ماست. یا صاحب الزمان ادرکنا
آنچه مسلمه يكي از راه هاي برون رفت كشورهاي استعماري از شرايط بحران اقتصادي همين جنگهاييست كه دور از مرزهاي خودشان راه مي اندازند يا در صورت لزوم دست در دست هم ميدهند و به يك نقطه اي حمله ميكنند مانند عراق - افغانستان - ليبي ....
اما ما به عنوان يك كشور كه داراي انواع بحرانها هستيم (اقتصادي - اجتماعي - فرهنگي -سياسي -امنيتي ) بهتر است ما بجاي تفكر وهزينه كردن در جهت تغيير دنيا ، بفكر رفع مشكلات داخلي كه هر روز بر اثر سو مديريت ابعاد تازه اي پيدا ميكند باشيم و اينقدر به دنيا چنگ و دندان نشان ندهيم ممكنه اونا هرگز نتوانند داخل مرزهاي ما به موفقيتي دست پيدا كنند اما ميتوانند آنقدر خرابي ببار بياورند كه دوباره چند دهه نياز به بازسازي خرابي ها داشته باشيم در حمله به عراق و افغانستان فقط ملتهاي اين دوكشور متضرر شدند نه دولت امريكا و غربيها آنها سود خودشان را برده و ميبرند
برو بگو بزرگترت بیاد ...
دمبايي أماده است.
نشا... دیده شب درازه
لال شو بینیم بابا
برو کچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچل
غلط کردی تو اگر ادم بودی که اینطوری نبودی خیلی دلم میخواهد فحش بدم ولی اینجا جاش نیست
چراغی راکه ایزد برفروزد چو ابله پف کند ریشش بسوزد. این انقلاب خدایی است چو ایران نباشد تن من مباد.

بدین مرز و بوم زنده یک تن مباد.
سرزمين ايران سرزمين شيرهاست وبا دم شير بازي نکن اي بي عقل چون ايران جاي مردان چون باکريها وچمرانها ومردان چون رضاييها وصياد شيرازيها ومردان چون موسوي وقتش برسد همه دستا ها يکي مي شود وچنان درسي ياد بدند به شما چون 8سال دفاع مقدس که از جايتان بلند نشويد چون اينجا سرزمين ياران اباعبداله است آگر خونشان جوش بيايد يک سيلي تاريخي مي زنند
دلم برای اون قبرکن هایی می سوزه که چند وقت پیش که بحث حمله امریکا به ایران بود تعداد زیادی قبر در نزدیکی سواحل همیشگی فارس کنده بودند تا جنازه کثیف متجاوزین به ایران عزیز را در آن دفن کنند ولی بعدا مجبور شدن با جا زدند مقامات امریکایی آن قبرها را پر کنند و حالا باید مجددا از اول شروع کنند
یکی نیست به این بستنی شکلاتی بگه بره اول از ننه اش اجازه بگیره شیر دور لبهایش را هم پاک کنه و مواظب پستانکش باشه بعد حرف های گنده تر از دهانش بزنه
زکی بابا.....یخ کرد.جراتشو داری اینکارو کن تا نشون بدیم غیرت ایرانی یعنی چی.بوزینه
اینا که سیاه نیستند اینا رو رنگ کردند مثل میمونهایی که وسط بازی بازار می رقصند از اوباما و رایس و ...
وگرنه سیاههای واقعی اونایی هستند که در آفریقا استخونهاشون بیرون زده ونانی برای خوردن ندارند
رسانه های غرب طی مدت 33 سال چنان فضای تاریک و خلاف واقع از کشور ماساخته و پرداخته اند که ادمی مثل (هرمان کاین) البته برای خوش خدمتی به اسراییل و جناح جنگ طلب حزب جمهوریخواه اینگونه شعار میدهد و عربده میکشد
بازم فیلم هالیوودی دیده؟
بوش هم از این غلط ها زیاد می کرد.
باید دید دستهای پشت پرده (مثل: کارتلهای نفتی و کارتلهای اسلحه و قدرت های ناشناس) که مردم عام هیچ و هیچ از آنها نمیداند چه تصمیمی میگیرند این ما نیستم که در باطن تصمیم میگیریم ما فقط و فقط در ظاهر هستیم یادتون باشه تمام انقلاب ها فقط به خواست قدرتهای پشت پرده تنظیم میشه و در آخر یادتون باشه که فقط انقلاب امام زمان است که فقط به خواست پروردگار ایجاد خواهد شد.....
بنده ی خدا قبلی ترها هم همه شون دوست داشتن از این غلطا بکنن بعد که سبک سنگین کردن دیدن بهتره دو دستی میزشون رو بچسبن و حرف اضافی نزنن
بهتره این آقا بدونه وقتی پای وطن و ناموس ایرانی پیش بیاد رنگها و تضادها برای ایرانیها مفهومی نداره.نگاهی گذرا به تاریخ ایران نشون میده که ایرانیها همواره جنگجو بوده واز جنگ واهمه ای ندارند.بیگانگان مطمئن باشند در صورت چنین اشتباهی جهنمی براشون درست میشه که حتی کابوسشم براشون وحشتناک خواهد بود.چرا که شعار ایرانی اینه که:
اگر سر به سر تن به کشتن دهیم
از آن به که کشور به دشمن دهیم.
دریغ است ،ایران ویران شود
کنام پلنگان و شیران شود
.... خوردی لجن صهیونیست. تو امریکا هر کسی بخواد رییس جمهور بشه یا باید حرومزاده باشه مثل کلینتون که هنوزم باباشو نمیشناسه یا باید کاسه لیس اسراییل باشه این اقا دومیشو انتخاب کرده .شایدم اولیشو بعدا توی گزینه های روی میزش بیاره .ماهم گزینه هایی روی میز داریم بفرمایید بخورید
بگذارید بیچاره رای بیاره ؛ بعدا خودش میفهمه که مسجد جای ... نیست!
چرت گفته یا تو خواب بوده، ایییییییییییرانننننننننننننننننننننن براشون کابوس شده. زنده باشی وطنم «ایییییییییییییییییییییییییییییییررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااننننننننننننننننننننن"IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN" هیچکس هیچ وقت چشم بد نمیتونه به خاکمون داشته باشه. چه برسه به کاین. وطنم پاره تنم با همه خوب و بدت دوستت داریم.
با دست خودتون گورتون رو در ایران بکنید امریکایی های عوضی
همانطور که امام (ره) فرموده اند امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
«هرمان کاین» صهیونیست که عددی
نیست . از قول من و همه ملت ایران
به او بگویید این غلط ها به تو نیامده
برو بگو بزرگتر ها بیایند. صهیونیست
من نه علاقه ای به نظام اسلامی دارم و نه تعصبی به خاک و از این جور مسائل . تنها تعصب من انسانیته .ولی این آقای (RED NECK )داره حرف زور میزنه . به خدا اگه بیان با تمام وجودم جلوشون وامیستم.
بقول شهيد بهشتي : به آمريكا بگوئيد از ما عصباني باش و از اين عصبانيت بمير
غلط كردي وحشي
جوجو هنوز قدرت بالاتر از بمب اتم ايران را نديدي وگرنه ذرت بيجا نمي زدي
قبول داریم اگه بخواهد حمله کند می تواند این کار بکند ولی باور ندارند که ما ایرانی هستیم و مانند شهدا جنگ تحمیلی به خاطر اسایش هر خانواده ایرانی خواهیم جنگید کاری خواهیم کرد که باز گردند به همان جای که از ان امده اند
یکی به این تدیگ سوخته بگه با دم شیر بازی نکنه وگرنه اگر می خوان زودتر نسخه خودشون و اسراائیل و رژیم وهابی آل سعود(لعنت الله) زودتر به تاریخ انقضاء خودشون برسه بره رو استراتژی بی تا ما استراتژی کل الفبای انگلیسی را یه جا تحویل خود مزخرفش و امله و اکله اش بدیم
اینجا ایران است ایران
که گفتد برو دست رستم ببند نبندد مرا دست چرخ بلند
اگر چرخ گردنده لشکر کشد به هر اختری لشکری برکشد به گرزه گران بشکنم لشکرش پراکنده سازم به هرکشورش

برو جوجه این بیشه پر است از شیر
با اين حرفها راي نمي آوري . سوراخ دعا را گم نمودي .من پيشنهاد ميدهم شما استراتژي خورادر تبليغ عوض كني .واينرا بگو .من اگر رئيس جمهور ايالات متحده آمريكا شوم .كليه پايگا ههاي آمريكا را از سطح جهان جمع نموده .بودجه نظامي را به سطح 10درصد كل توليد ناخالص ملي آمريكا كاهش خواهم داد .نظام تامين اجتماعي را در آمريكا گسترش خواهم داد .تبعيض نژادي را ازبين خواهم برد .مسيحيان راستگرا {يهود} صهيونيسيم را منهدم خواهم نمود .تمامي اموالشان را به نفع بودجه عمومي مصادره خواهم نمود .قاتلين كندي را افشا مي نمايم .تمامي سرويسهاي اطلاعاتي غير ضرور را تعطيل خواهم كرد .دينداري را رونق خواهم داد .لمپنيسم را سركوب خواهم كرد .هم جنس بازان را اعدام مي كنم .شيطان پرستان را تا نفر آخر اعدام مي كنم .ادعاي حقوق بشري را كنار مي گذارم .خانه 14ميليون متر مربعي ديويد راكفلر در نيويورك را مصادره مي كنم .ومميزي سرمايه خانواده هاي يهودي مسيحي را دقيق محاسبه خواهم نمود .از سياه بازي وخيمه شب بازي هم دست خواهم كشيد وعروسك خيمه شب بازي مشتي صهيونيست نخواهم شد .در ضمن به تو اطلاع دهم كه ما شيعيان علي ابن ابيطالب {ع} فرزندش مهدي را داريم .همو فرموده است من حافظ شما هستم وهمواره از حال شما باخبرم .وهيچگاه از كار وامورات شما كوتاهي نكرده ونخواهم نكرد .من به تو قول ميدهم هرگز شما نخواهيد توانست برايران مسلط شويد چون ايرانيان از خون خواهان امام حسين {ع}واز ياوران مهدي عج هستند .من از سردبير محترم سايت تابناك استدعا دارم .متن اين نامه را براي سران حزب دموكرات وجمهوريخواه واين شخص حقير از طريق سفارت سوئيس ارسال دارند تا هم دموكراسي واقعي درايران مشخص شود وهم حجت بر كفار ودشمنان آگاه ونا آگاه تما م شود . اگر هم نمي فرستيد با ايميل به من جواب دهيد . درضمن ادبيات ما در مقابل كفار نبايد حاكي از خودباختگي و غربگرايي باشد .خدا رحمت كناد مرحوم جلا ل آل احمد را .كتاب غرب زده گي رابخوانيد واز ادبياتش استفاد كنيد .
آذزبايجانيها دخلتون را در مي آورند........
اخ جون حمله کن تا ببینی چی کار می کنیم
فعلا اون گوساله هایی رو که زاییدید بزرگ کنید گاو بشن بعد...
ازافغان و عراق بیرون بیاید بعد...
حیف نیست وقت خودتون رو برای جواب اینجور آدم نماها میگرید.

استراتژژی دیگه جواب نمیده برو تا z
مملکت ما مملکت آزادی هست هر کسی هر عقیده ای داشته باشه راست یا چپ وقتی پای وطن در کار باشه میشه هشت سال دفاع مقدس.
هیچ غلطی نمی توانند به کنند
حمله کنین خیالی نی ولی خواهشا با مشخصات بیاین اخه میت بی نام و نشون خاک نمی کنیم
زرشک
یارو شنیده ما یه کمی تو خودمون اختلاف داریم خیال ورش داشته نمیدونه اینا دعوا نیست فقط اختلاف نظره مثه بگو مگوهای چند تا برادر، من بهت نسبتهای بد نمیدم جناب کاندیدا چون ایرانی مؤدبه اما اگه جرات داری فقط یه گلوله شلیک کن...ببین چطور اختلاف نظراتمون تموم میشه مشت میشم و میزنیم تو دهن مبارک استکباریت!!!میگی نه امتحان کن... بفرما...
بیا حمله کن !!
تو بوشهر رو بزن ما اسراییل رو !!
اگه این بابا انتخاب بشه شب سیاه و پرحادثه ای برای امریکاییها در پیشه!!!!
بيلاخ
شتر در خواب بیند پنبه دانه
سلام
مگه ما مرز نشینها ومرزدارها مردیم که ای آقا از این غلطها میکنه
امريكا هيچ غلطي نميتواند بكند
این آقا یادش رفته که هنوز به خاطر تبعیض نژادی درامریکا واکثرکشورهای دیگر هم نژادیهایش مورد اهانت قرار ودربدترین وضع زندگی می کنند ضمنا بایدگفت فعلا امریکا از باتلاقی که درآن افتاده بیرون بیاید سپس به فکرایران بیفتد
اینجور حرف ها بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا عمل امریکا از دو جنگ عراق و افغانستان درسه خوبی گرفته که تنها راه مبارزه جنگ نیست.ایران همانند سایر کشور ها نیست که از رو هوا همینجوری بگن حمله میکنیم جنگ با ایران مساوی است با نابودی کامل اسراییل و از بین رفتن کامل اقتصاد آمریکا.(من فکر کنم این یارو حالش خوب نبوده سیگاری یا مشروبی یا ..... چیزی زده بوده)
منتظریم
تو و وجودت
پیشته ، پخه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این نشان می دهد که ایران خیلی فکر امریکا را مشغول کرده.همین که این قدر انرژیشان را بگیریم کلی کاره
ایران یه کم از دهنت گنده تر نیست پاتو زیاد دراز میکنیا......
واقعا؟؟؟؟
جووووووووووووووووووووون!!!!!!!!.
چاييدي
حالا رییس جمهور بشو تا بعد!!! انگار ایرانی های مقیم امریکا که مالیات پرداز هستند اونجا بیکار نشسته اند که تو بتونی به ایران حمله کنی!!!!
آمریکا هرگز به ایران حمله نخواهد کرد اگر اینکار منفعتی داشت تاحال انجام داده بود ثانیا قدرت این کار را ندارد.
این بابا شب قبل کلی مشروب انداخته بوده بالا(سوسک مست میکنه میره کنار دمپایی می خوابه) اما جیگردار می خوام چپ به اینجا نگاه کنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها