بازدید 16134
سردار فضلي:

منشا جريان انحرافي، جريان فتنه است

سردار علي فضلي ظهر امروز در جمع اقشار بسيجي و ايثارگر شهرستان نور در مراسم گراميداشت آزادسازي خرمشهر بيان داشت: اگر انقلاب 32 ساله شد به يمن بصيرت‌ها، هوشياري‌ها و فداكاري‌هاي رزمندگان بوده است.
کد خبر: ۱۶۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۴ 27 May 2011
جانشين سازمان بسيج كشور گفت: جريان انحرافي با جريان فتنه در نهايت به يك مسير و خروجي مي‌رسد.

به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان نور، سردار علي فضلي ظهر امروز در جمع اقشار بسيجي و ايثارگر شهرستان نور در مراسم گراميداشت آزادسازي خرمشهر بيان داشت: اگر انقلاب 32 ساله شد به يمن بصيرت‌ها، هوشياري‌ها و فداكاري‌هاي رزمندگان بوده است.

وي اظهار داشت: امروز ادامه مسير انقلاب در سايه اطاعت از رهبر معظم انقلاب حضرت آيت‌الله خامنه‌اي ادامه دارد و تا ولايت‌پذيري هست انقلاب صدمه نمي‌بيند.

فضلي تصريح كرد: ولايت‌پذيري اطاعت محض است، اطاعت محضي كه حضرت فاطمه (س) در دفاع از ولايت تا شهادت فداكاري كردند و شهيده راه ولايت شدند.

وي افزود: وقتي خبر شهادت فاطمه (س) منتشر شد ابوذر غفاري در مقابل فتنه‌گران حاضر شد و رجزخواني كرد و فرياد كشيد، شعار داد، در مقابل سقيفه‌اي‌ها ايستاد و اين اطاعت از امام بود.

اين فرمانده و يادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: در فتنه سال 88 كه با هوشياري و بيداري امت خنثي شد و شبانه ده‌ها هزار نفر كف خيابا‌ن‌ها را جمع و پاكسازي مي‌كردند، اطاعت محض از ولايت بود كه قائله را خاتمه داد.

جانشين سازمان بسيج كشور تصريح كرد: دشمن با همه توان در صدد فاصله بين شما مردم با دين است، فاصله با امام زمان (عج)، فاصله با مرجع و ولي‌فقيه زمان در دستور كار و اولويت اول دشمن و سران فتنه است از اين رو بايد مراقب بود، بصيرت داشت و به بصيرت افزود.

فضلي اظهار داشت: امام (ره) فرمود «به گذشته افراد نگاه نكنيد، به حال افراد نگاه كنيد» ارتباط آنان با امامت و امت چگونه است و اين يعني افزايش بصيرت و شناخت افراد و در واقع دشمن‌شناسي است.

وي به جريان انحرافي اشاره كرد و افزود: جريان انحرافي با جريان فتنه در نهايت به يك مسير و خروجي خواهد رسيد لذا بايد مراقب باشيد و اميد دشمن را نا اميد كنيد، امام فرمودند:« به دشمن مجال ندهيد و خواب را از دشمن بگيريد»، اگر آن روز جنگ سخت بود امروز مصداق عيني آن در جنگ نرم است و بايد خواب را از دشمن گرفت.

جانشين سازمان بسيج كشور تصريح كرد: يادواره شهدا يعني تذكر، يعني بصيرت‌افزايي و عين نماز است و ما را براي مقابله با جنگ نرم و هجمه فرهنگي دشمن مهيا و آماده مي‌سازد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار