بازدید 38041

دفاع تمام قد احمدی نژاد از بقایی

رييس جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود با تشكر ويژه از خدمات حميد بقايي به عنوان سكاندار سابق سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اظهار داشت: آقاي بقايي كه از اين سازمان به دولت آمد سيبل شد و از روزي كه فعاليت خود را در نهاد رياست جمهوري آغاز كرد حملات به وي شروع شد و يك دفعه همه مباحث درباره وي مطرح شد و حال اين كه قبل از آن چيزي مطرح نبود.
کد خبر: ۱۶۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۹ 25 May 2011
رييس جمهوري، با اشاره به تلاش كشورهاي جهان در زمينه فراهم آوردن امكانات و زيرساخت‌هاي مورد نياز توسعه گردشگري اظهار داشت: عده‌اي مي‌گويند سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري مجوز ساخت هتل مي‌دهد و اين را جرم تلقي مي‌كند كه اگر اين اقدام جرم است ما به آن افتخار مي‌كنيم.

به گزارش ايرنا، محمود احمدي نژاد روز چهارشنبه در مراسم توديع و معارفه روساي سابق و جديد سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در محل موزه ملي ايران افزود: در حالي كه همه جاي دنيا امكانات، زمين و وام ارزان به منظور ساخت هتل و ايجاد تاسيسات زيربنايي توسعه گردشگري ارايه مي‌دهند متاسفانه در كشور ما اعطاي مجوز براي ساخت هتل به سند جرم تبديل شده است.

رييس شوراي عالي انقلاب فرهنگي با اشاره به غناي ميراث فرهنگي ايران زمين اظهار داشت: اين نكته را تمام تمدن شناسان باور دارند كه اگر ميراث ايران را از جامعه بشري حذف كنيم چيزي باقي نمي‌ماند.

احمدي نژاد با اشاره به نمايش منشور حقوق بشر كوروش در ايران خطاب به افرادي كه دولت را به واسطه نمايش اين منشور متهم كردند گفت: بالاخره اين منشور كوروش هست يا نيست؟ متصل به اين سرزمين و موجب افتخار است يا خير؟

وي خاطرنشان كرد: همان ملت متمدني كه منشور كوروش را خلق كرد با آگاهي اسلام را پذيرفت.

وي اظهار داشت: اين كه يك ملت متمدن آزادانه اين مكتب را پذيرفته به نفع اين مكتب است و عظمت اين مكتب را مي‌رساند و اين تفاوت دارد با اين كه يك گروه جاهل بي فرهنگ اين مكتب را بپذيرند كه ديديم در واقع نپذيرفتند.

رييس جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود با تشكر ويژه از خدمات حميد بقايي به عنوان سكاندار سابق سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اظهار داشت: آقاي بقايي كه از اين سازمان به دولت آمد سيبل شد و از روزي كه فعاليت خود را در نهاد رياست جمهوري آغاز كرد حملات به وي شروع شد و يك دفعه همه مباحث درباره وي مطرح شد و حال اين كه قبل از آن چيزي مطرح نبود.

رييس جمهوري به ظرافت گفت: ما متوجه نشديم كه خاصيت نهاد رياست جمهوري اين است يا خروج از سازمان ميراث فرهنگي مديران اين سازمان را در سيبل قرار مي‌دهد كه قبل از ايشان هم همين اتفاق افتاده است.

وي با ابراز اميدواري نسبت به تداوم با قوت خدمات بقايي در سازمان ميراث فرهنگي توسط احمدزاده كرماني سكاندار جديد اين سازمان از حميد بقايي به عنوان فرد خدومي كه زندگي خود را براي تعالي اين سرزمين و خدمت به ملت ايران و انقلاب اسلامي وقف كرده است ياد كرد و گفت: از بقايي به واسطه خدمات و همچنين تحمل كم نظير وي سپاسگزاري مي‌كنم.

رييس جمهور گفت: جنس احمد زاده نيز از همان جنس آقاي بقايي است كه قرار است در سازمان ميراث فرهنگي دوره اي خدمت كند و آماده مي‌شود كه اگر از اينجا رفت به سيبل تبديل شود كه البته وي از قبل در سيبل حملات بوده است.

وي ابراز اميدواري كرد كه احمدزاده در فضاي صميمي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و در كنار مهندسان و كارشناسان اين سازمان حركت پرشتابي را كه آغاز شده است را با شتاب بيشتري به پيش ببرد.

احمدي نژاد تأكيد كرد: به عنوان كوچكترين عضو ملت ايران، تا روزي كه هستيم مدافع مستحكم و قاطع مجموعه خدمات شما در اين سازمان خواهم بود.

** ميراث فرهنگي در حكم شناسنامه يك ملت است

رييس جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود از سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به عنوان يكي از مهمترين سازمان هاي كشور نام برد و گفت: اگر بخواهيم به لحاظ كيفي ارزيابي و اندازه گيري كنيم سازمان ميراث فرهنگي در صدر اهميت قرار مي‌گيرد به خاطر آن كه هر سه بخش فعاليت اين سازمان فرهنگي است و فرهنگ اساس حيات و بالندگي انسان است.

وي با تأكيد بر ضرورت صيانت از ميراث فرهنگي كشور خاطر نشان كرد: فرهنگ يك موجود دفعي و لحظه اي نيست بلكه يك جريان مستمر است همانطور كه هويت انساني نمي‌تواند دفعتا به وجود بيايد و از عقبه و ريشه برخوردار است.

رييس شوراي عالي انقلاب فرهنگي، ميراث فرهنگي را در حكم شناسنامه يك انسان و يك ملت خواند و گفت: همان گونه كه نمي‌شود شناسنامه را مخفي كرد نمي‌توان ميراث فرهنگي را از بين برد و يا رابطه ملت و گذشته تاريخي آن را قطع كرد.

احمدي نژاد در عين حال تصريح كرد: اين به معناي تأييد رويدادهايي كه در گذشته اتفاق افتاده و تكرار آنها نيست بلكه بدان معناست كه صيانت از ميراث فرهنگي صيانت از هويت و موجوديت يك ملت است.

وي خاطر نشان كرد: صيانت از ميراث فرهنگي به معناي طرفداري ناسيوناليسم نيست بلكه به معناي حفظ سكويي است كه يك ملت براي رسيدن به مراتب بالاتر بايد به آن تكيه كند و از آن به مقاطع بالاتر جهش كند.

احمدي نژاد گفت: ملت‌هاي فاقد ريشه و سابقه فرهنگي شناخته شده ملت‌هايي جعلي و مصنوعي هستند كه يكي از آنها رژيم صهيونيستي است.

وي ادامه داد: چنين ملتي جز قتل و غارت و انحراف، كار ديگري نمي‌تواند انجام دهد چرا كه جنس آن همين است.

رييس جمهوري گفت: كساني هم در طول تاريخ بوده اند كه با كشف سرزمين ديگران و كشتار مردم بومي تلاش كردند كه يك ملت بدون ريشه و هويت تاريخي ايجاد كنند كه امروز خروجي و رفتار آنها اين است كه آنها نمي‌توانند در نقطه تعادل انساني حركت كنند.

رييس جمهوري با بيان اين كه حفظ ميراث فرهنگي در واقع حفظ موجوديت و ترسيم مسير حركت در آينده است، اظهار داشت: برخي آدم‌هاي جاهل و گاه متجاهل وقتي از ميراث فرهنگي سخن گفته مي‌شود با آن مقابله مي‌كنند يا آن را بي ارزش مي‌پندارند كه يا جاهل هستند يا خود را به جهالت مي زنند.

وي افزود: برخي از روي جهالت حكم قلع و قمع ساختمان هاي ميراث فرهنگي را مي‌دهند كه اينها نمي‌دانند كه حكم قطع ريشه خود را صادر مي‌كنند چرا كه هويت يك ملت يك باره به وجود نمي‌آيد و نيازمند سير تاريخي است.

رييس شوراي عالي انقلاب فرهنگي با اشاره به آسيب‌هايي كه در دوران قاجار و پهلوي به فرهنگ و پيشرفت ايران وارد شد گفت: هر زمان كه در حركت ملت انقطاع صورت گيرد در بالندگي فرهنگي آن ملت انقطاع مي‌شود كه نقطه آسيب پذيري براي آن ملت است.

وي افزود: در دوران قاجار و پهلوي سعي كرده اند ما را از سير تاريخي خود منقطع كنند و از اين رهگذر آسيب هاي گسترده اي به فرهنگ و پيشرفت ايران وارد شد.

وي ادامه داد: آنها كار را به جايي رساندند كه نام ايران در جهان لگدمال شد و حيثيتي نماند كه كسي از آن دفاع كند و حال اين كه امروز مي‌بينيم عده اي صيانت از ميراث فرهنگي را به سخره مي‌گيرند و مي‌گويند چرا مشتي آجر را حفظ مي‌كنيد.

احمدي نژاد با رد اين ديدگاه گفت: بايد براي ساختن امروز و فرداي كشور ميراث فرهنگي را حفظ و صيانت كنيم.

وي با اشاره به تلاش هاي صورت گرفته در راستاي صيانت از ميراث فرهنگي كشور از جمله گشودن انبار موزه ملي در همين راستا گفت: شنيدم كه در فرايند گشودن انبار موزه ملي ايران برخي از كاركنان سازمان ميراث فرهنگي دچار بيماري ريوي شده اند كه در اينجا بايد از اين فداكاري تجليل كرد.

احمدي نژاد از ميراث فرهنگي به عنوان يكي از اركان فرهنگي يك ملت ياد كرد و گفت: ملت ايران در طول تاريخ هيچ گاه متجاوز نبوده، غارتگري نكرده است و در خلال دوران صيقل خورده و شكوفا شده است، حال آن كه در تاريخ كساني بودند كه صد ميليون انسان را كشتند و كتابخانه ها را ويران كردند.

وي افزود: ملت ايران در ادامه راه تاريخي خود حركت مي‌كند اما در مسيري متكامل‌تر.
وي با اشاره به آثار فاخر بي شمار موجود در سرتاسر سرزمين ايران اظهار داشت: به عنوان كسي كه همه مناطق ايران و تاريخ مكتوب در دسترس همه مناطق اين كشور حتي بسياري از روستاها را مطالعه كرده است معتقدم كه اگر ما حرفي براي آينده داريم به اتكاي عقبه و پشتوانه عظيم تاريخي خود است كه يك روزه و يك شبه حاصل نشده است.

وي خاطر نشان كرد: البته استعمار براي درهم كوبيدن ملت هاي بزرگ در تلاش است رابطه آنها با ريشه هاي تاريخي شان را قطع كند كه در اين صورت كشورها بي هويت مي‌شوند و به سادگي تحت مديريت ديگران قرار مي‌گيرند.

وي با اشاره به اهميت صيانت از ميراث فرهنگي اظهار داشت: البته گام برداشتن در اين مسير سخت است و زماني كه پاي صيانت از ميراث فرهنگي مي‌ايستيد محكوم مي‌شويد و در غير اين صورت سخنان ديگري مي‌شنويد.

**دستاوردهاي ميراث فرهنگي در سال هاي اخير افتخار آميز است

رييس جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به گزارش رييس سابق ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با تشكر از اقدامات صورت گرفته در اين دوره اظهار داشت: اقدامات انجام شده در صيانت از ميراث فرهنگي در طول دوران به خصوص سال هاي اخير افتخارآميز است.

وي افزود: در چند دهه، هفت آثار تاريخي ايران ثبت جهاني شد اما در چند سال فعاليت دولت هاي نهم و دهم، پنج اثر ثبت جهاني شده اند كه برخي از آنها مثل معابد مسيحيان چند اثر در خود جاي داده اند كه نشان از ارزش هاي والا و ظرفيت هاي عظيم فرهنگي ملت ايران دارد.

وي از ثبت ملي ميراث معنوي كشور در دوره فعاليت دولت هاي نهم و دهم به عنوان اقدامي بزرگ ياد كرد و گفت: ثبت و صيانت از آثار فرهنگي كشور ولو با توهين شدن كار بزرگي است كه در اينجا از آقاي بقايي و تك تك كارشناسان تشكر مي‌كنم.

** صنايع دستي ايران از ظرفيت افزايش صادرات به هشت ميليارد دلار برخوردار است

رييس قوه مجريه در بخش ديگري از سخنان خود در اين مراسم با اشاره به رقم 800 ميليون دلاري صادرات صنايع دستي ايران در مقطع كنوني گفت: مي توان اين رقم را به هشت ميليارد دلار افزايش داد چرا كه هنر نزد ايرانيان است و بس.

وي ادامه داد: باز هم زماني كه از ايران سخن مي گوييم، برخي مي گويند چرا؟ ... بالاخره ما ايراني هستيم؛ لابد انتظار دارند اسم برخي كشورها نظير انگليس و آمريكا را به زبان بياوريم. اين در حالي است كه ما از ايراني عدالتخواه، موحد و پاك سخن مي گوييم.

احمدي نژاد با بيان اين كه در سال هاي گذشته در حوزه صنايع دستي اقدامات خوبي انجام شده است، گسترش صنايع دستي كشور در 250 رشته هنري را حاكي از وجود ميراث عظيم ملت ايران در اين بخش ياد كرد.

وي صنايع دستي را هنري تعبيه شده در دل ايرانيان خواند و اظهار داشت: بايد بخش صنايع دستي را در كشور گسترش داد و تقويت كرد.

رييس قوه مجريه با اشاره به تأثير نامطلوب استفاده از مواد پلاستيكي و پليمري به جاي عناصر برگرفته از طبيعت در زندگي بشري اظهار داشت:‌ اين در حالي است كه صنايع دستي از دل اين خاك برآمده و متناسب با آب و هواي ايران است همچنانكه سفال و لعاب مورد استفاده براي آب و غذا با انسان سازگار است و البته اين روند را بايد گسترش داد.

** آرزويي براي ملت ايران

رييس جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود، بخش سوم ماموريت سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري را مورد توجه قرار داد و گفت: برخي تصور مي كنند كه گردشگري يك تفريح فردي و حداكثر جمعي است اما قطعا يك كار فرهنگي و انساني است؛ چه آنها كه به ايران مي آيند و چه آنها كه از ايران به ساير كشورها سفر مي كنند.

وي انسان را موجودي جهاني خواند و افزود: آرمان هاي حقيقي انسان زماني محقق مي شود كه انسان جهاني زندگي كند و گردشگري يكي از راههاي بزرگ شدن انسان و جهاني شدن آن است.
احمدي نژاد ادامه داد: يكي از آرزوهاي من اين است كه شرايط اقتصادي ايران به حدي برسد كه تك تك ملت ايران بتوانند در همه نقاط دنيا گردش كنند، هم بياموزند و هم بياموزانند.

** پاسخ رييس جمهوري به منتقدان سفر ايرانيان به خارج كشور

رييس شوراي عالي انقلاب فرهنگي خاطرنشان كرد:‌ با سفر مردم به خارج كشور، هيچ اتفاقي نمي افتد چرا ملت ايران با عبور از دل هزاران حادثه؛ فرهنگ، دين، شجاعت و كرامت خود را حفظ كرده است و به امروز رسانده است.

وي گفت: ملت ايران در هر نقطه اي از جهان حضور يابد بيشتر اثر فرهنگي مي گذارد تا اين كه بخواهد تاثير پذيرد و ما بايد به يك ملت بزرگ تاريخ ساز در تعامل با ديگر ملل جهان اعتماد كنيم و اين فرآيند آسيبي نمي رساند.

احمدي نژاد با اشاره به گزارش ارايه شده از وضعيت گردشگري در كشور گفت: ورود گردشگران خارجي به كشور به صورت تصاعدي در حال افزايش است همچنانكه رقم هشتصد هزار نفري گردشگران در سال 84 (آغاز دولت نهم) به سه ميليون و يكصد هزار نفر در سال گذشته افزايش يافته است.

وي با اشاره به غناي ميراث فرهنگي ايران، كشورمان را داراي جاذبه هاي بسيار قوي ميراث ملموس و معنوي فرهنگي دانست و گفت: همان گونه كه آقاي بقايي اشاره كرد اگر ميراث فرهنگي ايران را در يك كفه و ميراث جامعه بشري را در كفه ديگر بگذاريم ميراث ايرانيان سنگيني مي كند.

رييس قوه مجريه تأكيد كرد:‌ اين مقايسه از روي نژادپرستي نيست بلكه يادآوري يك مأموريت است.

وي خاطرنشان كرد: يك ملت بدون تكنولوژي و صنعت مي تواند ادامه حيات دهد اما بدون فرهنگ هرگز نخواهد توانست.

در اين مراسم و در حضور رييس جمهوري، روح الله احمدزاده كرماني به عنوان معاون رييس جمهوري و رييس جديد سازمان ميراث فرهنگي معرفي شد و از خدمات حميد بقايي در طول دوره رياست دو ساله و خدمت شش ساله خود در اين سازمان تقدير شد.

روساي سابق و جديد سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري نيز به ترتيب به ارايه گزارشي از دستاوردها و برنامه هاي آينده اين سازمان پرداختند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۷
خوب کاری کردند ایشان. به امید سوال یا عدم کفایت!!!
خوشم اومد .
ماشاالله، اين جاده فقط يك طرفه است. قبلا هم گفته بوديم كه قطار ما ترمز نداره!
دکتر بد جور خودشو زده کوچه علی چپ
درودبراحمدي نژاد
از خدمات بسیار زیاد این آقای خدوم همین بس که آثار باستانی به نوبت در حال تخریب هستن.
خوب راست گفته .به خاطر یکی دیگه که یه کار دیگه کرده به یکی دیگه گیر نمیدن
درود بر احمدی نژاد، درود بر ایران
وای بر ما، وای بر او، وای بر آنها
انصافا حرفای احمدی نژاد برای اولین بار منطقی بود . البته بخشیش که به تاریخ و تمدن ما مربوط میشد
رییس جمهور راست میگن 400میلیارد چیزی نیست که یه خدمتی انجام داده
آقای رئیس جمهور
اگرتمدن شناسان باور دارند كه اگر ميراث ايران را از جامعه بشري حذف كنيم چيزي باقي نمي‌ماند.
مگر از تمدن ایران و میراث تاریخی چیزی باقی مانده اسیت؟
برای اولین بار این صحبت اقای احمدنژاد قبول دارم!
سرور گرامی آقای احمدی نژاد

ببینید تا شما و اطرافیان شما رو تا دوسال باقیمانده خراب نکنن و برچسب و افترا نبندن اصلا انتخابات سال 92 برگزار نمیشه...
والسلام
"همچنانكه رقم 800 هزار نفري گردشگران در سال 84 (آغاز دولت نهم) به سه ميليون و يكصد هزار نفر در سال گذشته افزايش يافته است."

تا کی آمار الکی؟! شاید این گردشگران همان مهاجران غیرقانونی افغان هستن!!!!
ارچاله توی چاه افتادن یعنی همین.
بايد به اقاي احمدي نژاد افرين گفت
ما هم مي گيم بايد تا مي توانيم در اين مملكت امكانات گردشگري ايجاد كرد ولي اقاي احمدي نژاد مشكل اين نيست كه چرا هتل دارد ساخته مي شود مشكل اينجاست كه چرا هتل ها را بايد به افراد خاصي بدون طي مراحل مناقصه سپرد
خیلی پر رو یی ....یعنی اخرشی.... این همه کثافتکاری بس نیست...تقصیر مردمه؟ ... اره... جنس شناس نیستند...اینو ولش رحیمی رو چیکار کنیم؟....بابا سنگ پای قزوین بره لنگ بندازه
خداوکیلی تابناک نظر من را نمایش بده
اگه نمایش ندی دعا میکنم هک بشی
من به عنوان یک جوان ایرانی در این فضای متناقض گیج شده ام اگر آقای بقایی مجرم نیست چرا اینهمه هر روز سایتها و خبرگزاریها سند جرم منتشر میکنند
اگر مجرم است چرا ریس جمهور با این قاطعیت از مجرم دفاع می کند. در ضمن اگر این افراد مجرم هستند چرا تا قبل از بروز این اختلافات اخیر این جرمها برملا نشدند. یک سوال دیگه: نقش قوه قضائیه در این مملکت چیه خداوکیلی؟
هرروز همه بر علیه هم سند و مدرک رو میکنن. از این وقایع من جوان نتیجه ای جز این میگیرم که اوضاع مملکت صداقت ندارد و یک جورایی احساس می شود همه باهم شریک هستند در .....
آقای دکتر احمدی نژاد؛
با احترام باید عرض کنم که این حنا دیگه برای مردم رنگی نداره!
راس میگه بابا!
مگه چکار کرده بقایی که همه روش زوم کرید؟؟!
متاسفم از راي خودم كه به دنبال شعارعدالت
جويي آقاي احمدي نژاد هدر رفت اميدوارم ايشان دست از اين دفاعيات بي ظابطه بردارند و به دلسوزيهاي مخلصين گوش فرا دهند و بدانند انحراف اين به اصطلاح خدوم ملت و خيانت در امانت آنها اظهر و من الشمس است. خدا همه را راه راست هدايت فرمايد.
جناب رئیس جمهور محترم دادن مجوز برای ساخت هتل یا هر تاسیساتی نه اینکه جرم نیست افتخار هم هست ولی مشروط براینکه مجوز رانتخواری نباشد و برای همه علاقمندان اطلاعات و مسیر باز باشد آنجا که فقط خواص میتوانند استفاده کنند هم جرم است هم خیانت به اعتماد ملت و دیگر اینکه چرا افراد مسئله داری را شما میاورید و حمایت میکنید که جز باندی که سرکارند هیچکس در این کشور آنها را قبول ندارد؟ آیا منتقدین افراد ناباب یا ضدانقلابند؟ یا برعکس اتفاقاً حامیان و دوستان واقعی خودتان که همواره از حمایتشان مستفیض شدید و آنها هزینه هنگفت اجتماعی از این حمایتها داده اند؟همین آقایی که امروز شروع بکار کرد در مدت کوتاه مدیریت خودش در فارس داد همه مومنین را درآورد آیا این روش کشورداری است؟ منم از دوستان شمایم که با اینگونه عملکردهایتان تبدیل به منتقدتان شدم اگر این موضوع را درک کنید مشکل کشور حل میشود شما به زور رای امثال ما دارید افراد مسئله دار را بر کشور حاکم میکنید و این در حد گناه کبیره است
من از احمدی نژاد خوشم نمیاد. ولی نمیتونم جوانمری شو در قبال یارانش انکار کنم.
حیف از رأیی که دادم
سه ميليون و يكصد هزار نفر !?
دفاع تمام قد احمدی نژاد یعنی یک دفاع کوچولو موچولو و کوتاه !!!
پس رای قطعی قوه قضائیه نشانه چیست؟همه در مقابل قانون یکسانیم مگر اینکه رای بر برات داده شود.
لابد بردران افغاني را گردشگر حساب کرده اند وگرنه کي باور ميکند آمار بيش از سه ميليوني گردشگر به کشور را
کی به ماست خودش میگه ترشه
پهلوی نیز درموقع جشن های 2500ساله بیشترین افتخار را به کوروش داد واینک در همان امتداد بیشترین فخر متوجه منشور وحکومت کورش است
پس انقلاب برای چی انجام گرفت ومی خواست چه چیزی نو شود وچه چیزی جایگزین چه چیز ؟؟؟
حالا باید بریم بگردیم سن پرتقال فروش را
در این مراسم،
1-صدای آژیر موزه ملی ایران، دقایقی تمرکز حاضرین از جمله سخنرانی آقای رئیس جمهور را بهم زد که باعث شد رئیس جمهور هم بگوید: از جفایی که بر میراث فرهنگی رفته، صدای آژیر دراومد!!!
2- احمدی نژاد خطاب به حاضرین بر عقب مانده بودن کسانی که صدور مجوز را جرم میدانند تاکید کرد!!!
3- بقایی گزارش سراسر غلو شده ای را ایراد کرد.
احمدزاده رئیس جدید میراث فرهنگی، در بهت و حیرت حاضرین، سیاست فرهنگی و نظریات فرهنگی دولت را معجونی از اسلام و ایرانیت دانست!!!
به به !! گل بود و به چمن هم آراسته شد
درود بر احمدی نژاد
اولا" که تا قبل از این کسی جرات نداشت اعتراضی کند اما آنقدر مبالغ دست بدست شده اطرافیان شما زیاد است که خودی های دلسوز نظام را نیز برآشفته کرده است
ثانیا" که ادبیات عامیانه و بزرگنمائی و انتصاب فساد به دیگران، مانع از توجه به این افراد میشد
ثالثا" که نزد عموم ملت, دفاع همه جانبه شما، دلیل دخالت مستقیم داشتن در این موضوعات تلق میشود
مثل اینکه احمدی نژاد نمخواهد از خر شیطان پیاده شود
از دست و دل بازی ایشان چیزی نفرمودید!!!!
بررسی عملکرد آقای احمد زاده در دانشکده خبر، مرکز مطالعات وزارت کشور و استانداری فارس کفایت می کند تا بفهمیم سابقه مدیریتی ایشان چگونه بوده است!!!!!!!!!
آفرین به آقای احمدی نژاد رییس جمهور فهمیده
احمدی نژاد مرد بسیار سالمی است بگذارید کارشو بکنه
واقعا جای تأسف است کشوری که به اندازه درآمد نفت می تواند با این همه تاریخ کهن و آثار ارزشمند باستانی درآمد توریستی داشته باشد حتی از یک دهم ترکیه هم درآمد گردشگری نداشته باشد .
سلام تابی جون خیلی نامردی تاحالا کام های منو نذاشتی .
خواستم بگم احمدزاده چه گلی به سر شیرازی ها زد که بخواد سر کشور ومیراثمون بزنه!!!!
خدا آخرشو بخیر کنه که بعید می دونم خودشون بذارن!!!!!
حرف ناحقی نگفته
این حرف ها با حرفهای داماد اقای دکتر در خصوص بقائی در تناقض است یا حرفهای وی اراجیف است یا حرفهای داماد خان
مثل اينكه اسناد مربوط به حراج كردن بيت‌المال را به آقاي رييس جمهور نداده‌اند يا اينكه ....!!!
دفاع كرد و به ريش شماها و هركس ديگه كه با نامگذاري بي‌معناتون (جريان انحرافي) مي‌خواين حساب احمدي نژاد رو از اطرافيانش جدا و اون رو تطهير كنيد، خنديد!
حقتون هست به خدا
آقای رییس جمهور(!)من سینه چاک شما بودم اما دفاع نابجای شما از احمدزاده کرمانی که استاندار فارس سرزمین افتخارات هر ایرانی است متاسفانه برایم غیر منتظره است . درگیری با ائمه جمعه،عدم همکاری با یادواره عظیم سرداران و 14600 شهید استان و حتی کارشکنی و عدم حضور ایشان در این مراسم معنوی،به حاشیه بردن اعضای ستاد خودتان توسط فرمانداران منصوب نامبرده فقط بخشی از مثنوی هفتاد من کاغذ است .چشم هایتان را بشویید و جور دیگر (درست)ببینید.
مجوز براي ساخت هتل به افراد خاص و خارج از عدالت جرم است .... آقای احمدی نژاد چقدر با کلمات بازی می کنید.
انصافا اين سخنان پر از اعتماد به نفس و آکنده از مغلطه است. حق اين است که تابناک يک بار هم که شده شرافتمندانه و رک، يک حاشيه بر اين سخنان بنويسد.
تابناک میدونم بدجوری سوختید
زمونه طوری شده که آدم آرزوییا ظهور آقا رو بکنه و یا مرگ. آخه تناقض تا چه حد، از طرفی داماد آقای احمدی نژاد ایشون رو فردی ولایی می دونن و از طرفی ایشون از آقای مشایی که بحکم دستگاه قضایی مملکت متخلف شناخته شده و جرمش احراز شده، بخاطر خدماتشون!!!!! تشکر و قدردانی می کنن. حالا مظلومیت آقامون علی رو بیشتر درک می کنیم. خدایا تو خود حافظ ایمانمون باش.
اگر آقای بقایی مجرم است دفاع از مجرم شراکت در جرم است و باید آن فرد نیز محاکمه شود
درود بر شهامتت دکتر!
درمورد 60 درصد گرانی مواد غذائی وبیکاری وحشتناک وقیمت مسکن واجاره بهاءو...چی گفت اینها حرف مفت بود.
تابناک جیره خوار دولت نوشته های منو بنویس نترس سهمت از نفت قطع نمیشه
قرآن کریم پاسخ کسانی را که به زعم خود به ایمان آوردنشان بر پیامبر (و مکتب) منت دارند داده است :
يَمُنُّونَ عَلَيْكَ أَنْ أَسْلَمُوا قُل لَّا تَمُنُّوا عَلَيَّ
إِسْلَامَكُم بَلِ اللَّهُ يَمُنُّ عَلَيْكُمْ أَنْ هَدَاكُمْ لِلْإِيمَانِ إِنْ کُنْتُمْ صادِقِـینَ
اقاي احمد زاده پس شما هم جيب هايتان را پر كنيد
باید به دقت و نکته سنجی رییس جمهور محترم در مورد جایگاه فرهنگی و میراثی ایران آفرین گفت و بحق میراث کهن روزگار ایران نماد افتخار و عزت ایران بوده و هست اما رییس جمهور عزیزمان باید به گزارشات دلسوزان به میراث در خصوص عملکرد بقایی هم توجه کنند اینطور نیست که ایشان سیبل باشند بلکه به بهانه جابجایی و خروج از تهران چیزی از میراث کشور بجا نگذاشت آنهمه هزینه مازاد و اخراج کارشناسان مطلع و دربدری معاونت ها و بی اطلاعی بقایی جای دفاع نداشت و ندارد بلکه ایشان باید پاسخگوی وضع پیش آمده باشد. آقای احمدی نژاد این حمایت شما و دفاع تان همه را از شما ناامید کرد .اگر خانم دانیالی به فریاد صنایع دستی نرسیده بود آنهم تعطیل شده بود
ایکاش جناب احمدی نژاد که بلدند اینقدر خوب حمایت کنند ازمقام عظمای ولایت حمایت میکردند نه از علفهای هرز اطرافشان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار