بازدید 8608

22 گولان تجلي ارادت مردم كردستان به رهبري

امروز در حالي دومين سالروز سفر تاريخي مقام معظم رهبري به كردستان را جشن مي‌گيريم كه هنوز حلاوت جانبخش حضور شاگرد بي‌بديل خميني كبير (ره) در سرزمين هنر و فرهنگ همان حلقه اشك شوق نوزاد در قنداق مادري است كه در بامداد روز 22 ارديبهشت سال اصلاح الگوي مصرف ميدان آزادي سنندج از نسيم ولايت به آينده خويش مي‌بالد.
کد خبر: ۱۶۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۹ 12 May 2011
خبرگزاري فارس از سنندج گزارش داد: در چنين روزي در 22 گولان (ارديبهشت) سال 88 مردم كردستان با استقبال پرشور از مقام معظم رهبري ارادت خويش به ايشان را به همه جهانيان ثابت كردند.

امروز در حالي دومين سالروز سفر تاريخي مقام معظم رهبري به كردستان را جشن مي‌گيريم كه هنوز حلاوت جانبخش حضور شاگرد بي‌بديل خميني كبير (ره) در سرزمين هنر و فرهنگ همان حلقه اشك شوق نوزاد در قنداق مادري است كه در بامداد روز 22 ارديبهشت سال اصلاح الگوي مصرف ميدان آزادي سنندج از نسيم ولايت به آينده خويش مي‌بالد.

از آن روز دو سال مي‌گذرد و مقام معظم رهبري در ديدار جمعي از منتخبان استان كردستان كه عمدتاً بدنه مديريت استان بود، به توجه بيشتر به جوانان كُرد تاكيد نمودند، جواناني كه در كمين ايادي استكبار جهاني و صهيونيسم در قالب توطئه‌اي با عنوان بدعت ديني با هدف ايجاد ناامني، تفرقه و به تصوير كشاندن چهره‌اي خشونت‌بار از دين مبين اسلام قرار گرفته‌اند.

درايت مقام معظم رهبري در 22 گولان 88 موجي از شادماني را در احقاق حقوق مردم شهيدپرور كردستان زنده نمود، از فتواي شرعي سرشار از پيام وحدتشان گرفته تا احترام به طريقت نقشبنديه و قادريه، از ذوق سليم هنرمندان و اديبان اين سرزمين گرفته تا صفا، وفاداري و در مجموع فداكاري‌هاي بزرگ سرزمين با خصوصيت مجاهدت‌هاي خاموش، كه همه آنها روياهاي مردم كردستان را به واقعيت تبديل كرد.

تصويب مصوباتي توسعه‌آفرين آن هم در بازه زماني سه سال حداقل انتظار رهبر عظيم‌الشان انقلاب از مسئولين براي مردم كردستان بود به طوري كه آهنگ شتاب در برخي مصوبات بسيار جانبخش است.

نمي‌خواهيم از فرصت پيش آمده 88 در كردستان حداكثر استفاده را نبريم چون معتقد به نگين بودن گوهري به نام كردستان به عنوان مرزدار غرب ميهن سترگ اسلاميمان به نام ايران هستيم، به راستي نقش پاسخگويي به ملت در گزارش‌هاي مستمر با عنوان اطلاع رساني از فرآيند خدمت در كردستان و سفر سرشار از بركت حيدر زمان بر عهده چه كسي است كه فرصت‌سوزي شده ارمغان فرصت‌سازي و آيا مديريت زمان براي تحقق 100در صدي مصوبات رهبري در پايان سال 91 لحاظ شده و يا مي‌شود؟

مقابله با توطئه دشمنان نظام در كردستان كه روند پروژه امنيتي نمودن استان را در سر دارند و اين عنوان از سوي مقام معظم رهبري بارها مطرود اعلام شده است، وظيفه‌اي همگاني است تا ديگر به فكر القاي ناامني به كردستان و غيرفرهنگي جلوه دادن اين استان نباشند.

در حوزه اطلاع رساني نيز بايد ماهيت كوردلان تروريستي كه نخبگان فرهنگي و ديني ما را پس از سفر ولي امر مسلمين به علامت اعتراض به اين نسيم مودت نشانه رفتند و به شهادت رساندند را در دستور عملكرد خويش به عنوان يك مسئول متعهد و ملبس به كسوت نظامي ارزشمند و جهاني كه تمام خاورميانه را در برگرفته ، بيشتر افشا نماييم.

بي‌شك 22 گولان 88 تجلي ارادت مردم كردستان به رهبري به عنوان بزرگ حامي ملت حزب‌الله ايران اسلامي خصوصاً كردستان بود كه بيش از 5400 شهيد را تقديم انقلاب نموده است.

حضور رهبري در استان به معناي پايان برخي تحليل‌هاي ناصواب از كند عمل نمودن توسعه پايدار در منطقه بود و آغاز موج جديدي از خدمت به مردم با گفتمان الهام‌بخش انقلاب اسلامي در پرتو كلام قافله سالار حكومت علوي بود.

بايدهاي زيادي وجود دارد از افشاي ماهيت اشخاصي كه تمام عزمشان كم‌رنگ نشان دادن خدمات نظام در اين منطقه است و ايجاد بدعت‌هاي مختلف ديني و سليقه‌اي از توبره منافع فردي و گروهي خويش، بايدهاي ما تعميق فرهنگ بصيرت در جوانان كُرد به عنوان سرمايه ملي است و تقويت ارزش‌هايي كه از سوي معاندان به عنوان ضد ارزش قلمداد مي‌شوند.

ارديبهشت معطر آغاز يك نهضت فرهنگي در كردستان است كه رهبر مسلمين جهان با ظرافت خاصي آن را تبيين نمودند و بايد با تمسك به وحدت و رفتاري سرشار از تواضع و خرد جمعي بر مشكلات فائق آمد.

رهبر معظم انقلاب در چنين روزي در 22 ارديبهشت سال 88 به مدت هشت روز ميهمان مردم كردستان بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل