بازدید 42424

روایات ضدونقیض از جلسه امروز هیئت دولت

کد خبر: ۱۶۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۸ 04 May 2011
جلسه هيأت دولت صبح امروز به رياست محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين مصلحي وزير اطلاعات تشكيل شد.

به گزارش خبرگزاري فارس، جلسه صبح امروز(چهارشنبه) هيأت دولت به رياست محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور كشورمان و با حضور اكثر وزراي دولت از جمله حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي وزير اطلاعات برگزار شد.

در همین ارتباط سایت خبری مشرق نوشت:

بر اساس گزارش تصویری سایت پرزیدنت (سایت رسمی ریاست جمهوری) مصلحی وزیر اطلاعات در جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت حضور نداشته است.

پس از انتشار خبر عدم حضور وزیر اطلاعات در جلسه امروز (چهارشنبه) هیات دولت، دفتر رئیس جمهور مدعی شد که حجت الاسلام مصلحی در جلسه امروز صبح هیات دولت حضور داشته است. این در حالی که در تصاویر منتشر شده در سایت رسمی ریاست جمهوری (پرزیدنت) هیچ عکسی که مصلحی را در جمع اعضای هیات وزیران نشان دهد دیده نمی شود.

قاعدتا اگر وزیر اطلاعات در جلسه امروز دولت که به ریاست احمدی نژاد تشکیل شد، حضور داشت دفتر رئیس جمهور به سادگی با انتشار عکس حضور او می توانست ادعای خود را ثابت کند و حالا با انتشار این عکس که کل اعضای حاضر در جلسه را نشان می دهد، کذب بودن ادعای بخش اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور اثبات می شود.




سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار