بازدید 14677

خشم دانشجويان عليه آل سعود در ساحل خلیج فارس + تصاویر

«اگر مي‌خواستيم به دنيا ثابت كنيم كه حكومت آل‌سعود، اين وهابي‌هاي پست و بي‌خبر از خدا بسان خنجرند كه هميشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند، به اين اندازه كه كارگزاران ناشي و بي‌اراده حاكميت سعودي در اين قساوت و بي‌رحمي عمل كرده‌اند، موفق نمي‌شديم و حقا كه اين وارثان ابي‌سفيان و ابي‌لهب و اين رهروان راه يزيد، روي آنان و اسلاف خويش را سفيد كرده‌اند.»
کد خبر: ۱۶۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳ 21 April 2011
در حالی که دیپلماسی منفعل دولت در قبال کشتار بحرین، همچنان ادامه دارد، دانشجویان ایرانی از ده ها نقطه کشور به برادران و خواهران متحصن خود در بوشهر پیوسته اند تا همه تلاش خود را در راستای شکستن حصر دارویی و تبلیغاتی بحرین به کار گیرند.

به گزارش «تابناک»، همچنین با توجه به جنايات آل سعود در بحرين و موضع گيري حكومت سعودی در برابر این ملت مظلوم، احتمال تحريم عمره مفرده دانشجويي از سوي دانشجويان متحصن در ساحل بوشهر مطرح است.

شنيده ها از جمع دانشجويان متحصن، حاكي از آن است كه دانشجويان بر این باورند، با توجه به پرداخت هزينه عمره مفرده به دولت عربستان، وهابيت اين پرداختي ها را صرف كشتار مسلمين مي كند؛ بنابراین، شوراي تحصن دانشجويي، تحريم عمره مفرده دانشجويي را به عنوان يكي از مطالبات خود، مورد بحث قرار داده است.

بنا بر این گزارش، بیانیه شماره 2 متحصنین ساحل نیلگون خلیج فارس در بوشهر در حمایت از خیزش‌های اسلامی به شرح زیر است:




اکنون که نهضت‌های مردمیِ مصر و تونس، تا اندازه ای به اهداف متعالی خود نزدیک شده و با زدودن غبارهای باقی ‌مانده از دوران طاغوت، شاهد بازگشت این کشورها به دامان اسلام هستیم، متأسفانه، موضوع دردناک در اين روزها، صحنه‌های کشتاری است که بارزترین آنها شکسته ‌شدن زنان و کودکانِ بی‌دفاع و قتل‌عام انقلابیون در لیبی، یمن و بحرین است.




در بحرین، آن اقلیتِ حاکم که دودمان خود را در آستانه بر باد رفتن می‌دید و نمی‌توانست سنت تغییرناپذیر الهی را که غلبه خون بر شمشیر است، درک کند، در برابر بیداری مردم مسلمان خود، حیرت‌زده و عجولانه اشتباه همیشگی ستمگران را تکرار کرد و علاوه بر ارتش خود، دست به سوی شیطان بزرگ دراز کرده و چکمه‌پوشان سعودی را با ادوات نظامی آمریکایی، راهیِ میدان مبارزه با مردم بی‌دفاع نمود. این حادثه بزرگ، نه تنها احساسات و عواطف ملت ایران را، که یقیناً دل همه آزادگان جهان را جریحه‌دار و متأثر ساخته ‌است. دست ناپاک آمریکا و اسرائیل در این حوادث، از آستین ریاکارانی همچون آل‌خلیفه و سردمداران سعودی و خائنین به حرمین شریفین، به درآمده و قلب بهترین بندگان خدا را نشانه گرفته است و حتی از ویرانی مساجد و حسینه‌ها  نیز کم‌ترین ابایی ندارد.





البته ما در اين رخدادها، پروردگار را شاکریم، چرا که دشمنان بشریت و اسلام را از نادانان قرار داده است. بي‌گمان، اگر می‌خواستیم از صدها وسيله‌ تبليغاتي با صرف هزينه‌هاي زیاد استفاده کنیم و یا هزاران عالم و دانشمند و فيلم‌ساز و حقوق‌دان و دانشجو را به اقطار عالم مي‌فرستاديم، تا ادعاي واهیِ بشردوستي و پوشالی بودن شعار حقوق بشر غربيان را به گوش ملت‌ها برسانيم و همچنين مرز واقعي بين اسلام راستين و اسلام آمريكايي را مشخص كنيم، به صورتي چنين زيبا نمي‌توانستيم؛ آمريكايي‌ها و ايادي‌ بي‌اختيارش، درك نمي‌كنند كه حركت‌هاي كورشان، سبب تقويت جبهه‌ حق و مسلمانان خواهد شد و يا به فرموده حضرت روح‌الله... :

«اگر مي‌خواستيم به دنيا ثابت كنيم كه حكومت آل‌سعود، اين وهابي‌هاي پست و بي‌خبر از خدا بسان خنجرند كه هميشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‌اند، به اين اندازه كه كارگزاران ناشي و بي‌اراده حاكميت سعودي در اين قساوت و بي‌رحمي عمل كرده‌اند، موفق نمي‌شديم و حقا كه اين وارثان ابي‌سفيان و ابي‌لهب و اين رهروان راه يزيد، روي آنان و اسلاف خويش را سفيد كرده‌اند.»





آری! از ايران صداي وحدت بلند مي‌شود و از مركز وحي كه رسول اعظم در آنجا مردم را دعوت به اعتصام به حبل‌الله و وحدت نموده است، صداي اختلاف. بی شک، مسأله اصلی جهان اسلام، مسأله سنی و شیعه نیست. همانا حبل‌المتینِ قرآن، ما را به وحدت و مبارزه با استکبار می‌خواند. امروز آمریکا، دشمن اصلی جهان اسلام است و به وسیله نوکر وهابی خود به جنگ امت اسلام برخاسته و وحدت سنی و شیعه را نشانه گرفته است.

و مگر دشمن اصلی وحدت شیعه و سنی جز جبهه استکبار است؟ امروز مسلمانان جهان با اتکال به خدای تعالی و تمسک به قرآن، روی به سوی قبله واحد دارند و همین است که این گونه با دیکتاتورهای دست نشانده استکبار به مبارزه برخاسته‌اند؛ اما متأسفانه، پرده‌داران کعبه، در قبله مسلمین جهان، اینچنین اسلام آمریکاییِ وحدت شکن خود را به صف‌آرایی در برابر اسلام ناب واداشته‌اند! امروز سنی و شیعه، چه بحرینی و لیبیایی، چه مصری و یمنی و همه جهان اسلام، یک پیکره‌اند که مشت بیداری اسلامی خود را بر سر استکبار و دست‌نشانده‌های آنان خواهند کوفت.



ای برادران و خواهران بحريني! جناياتي را كه آل‌خليفه و آل‌سعود، اين نوكران بي‌جيره و مواجب آمريكا، بر شما تحميل نموده‌اند، به حساب دفاع از دين خدا و دفاع از پيامبر(ص) بگذارید و از اين كه خداوند هديه‌ها و قربانيان هاجروار و اسماعيل‌گونه شما را در بحرين پذيرفته است، شاكر و سپاسگزار باشید؛ انشاءالله خداوند آنان را با شهداي صدر اسلام محشور کند.



ما دانشجویان مسلمان جنوب کشور، گوش به امر مولامان حضرت امام خامنه ای ـ مد ظله‌العالي ـ بوده و در اینجا متحصنیم تا نخست با حمایت از خیزش‌های اسلامی منطقه به استکبار جهانی بفهمانیم که راه دانشجوی امروز انقلاب اسلامی، از راه جوانان صدر انقلاب و جبهه‌های دفاع‌ مقدس جدا نیست و دوم آن که انتظار خود را از دولت جمهوری اسلامی به مسئولین دستگاه دیپلماسی گوشزد کرده و موضع صریح، قاطع و مطابق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و منش گذشته دولت خدمتگزار در سیاست خارجی خواستاریم و سوم، اعزام یک کشتی حامل مواد دارویی و امدادی را برای شکست حصر دارویی و رسانه‌ای بحرین ـ که بجد از مظلوم‌ترین اعضای پیکره واحد اسلام است ـ خواستاریم.

و‌السلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته




تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
عجب
عربها فک نکنم بتونن فارسی را بخونن!!!!!
دمشون گرم ، مطمئنا کارهای مردمی بسیار اثرگذار تر از اقدامات دولت هستش
حقا که خداوند می داند که چگونه دشمنانش را رسوا کند و اکنون ال سعود و ال خلیفه هم پیالگان شیطان بزرگ و صهیونیز در برابر جهان اسلام شرمسارند و در انتظار انتقام و خفت و ادعای دموکراسی و حقوق بشر غربی مضحکه ای بیش نیست که اوباما خود در تناقضات گیج کننده اش فضاحت را به اوج رسانده است.
خدا لعنت کند دولت وهابی کثیف نوکر آمریکارا ولی وقت آن نرسیده ایران به تلافی وخونخواهی کشتار شیعیان بحرین وتخریب مساجد وحسینه ها و... کاری کند چرا که این وهابیهای بی همه چیز همیشه در طول تاریخ امثال این جنایات را انجام داده اند شیعه دولت مستقلی نداشته حالاکه هست به یاری خدا بایست کاری کرد ما منتظر عملیم بیشتر تا حرف امید است حرکتی شود .
اگه این حرکت در استان تهران انجام میشد ده برابر این پوشش داشت
بسم رب الشهداء و الصدیقین
ای کاش من نیز در کنار این دانشجویان آگاه و بصیر بودم و بر علیه جنایات ال سعود و آل خلیفه وسکوت مجامع بین المللی شعار می دادم.خداوند بزرگ را شاکرم که چنین جوانانی به میهن اسلامی مان هدیه نمود.
انشاءالله بزودی وعده پروردگار محقق می گردد وچون رسم دیرینه تاریخ خون شهدا بر شمشیر مستکبرین و ظالمان غالب می شود.
به امید ظهور آخرین مصلح جهان
بازم گلی به گوشه جمال دانشجویان که همتشون از مسئولین پول پرست و محافظه کار ما بیشتره
دانشجو چه می فهمد عمره یعنی چه که فتوای تحریم می دهد دست از سرحج بردارید این راهم خراب وسیاسی نکنید که نفرین میلیونه زایر منتظر رابه دنبال دارد
لطفا درکارحج وزیارت دخالت نکنید حج را سیاسی نکنید
این همه میگیم عمره رفتن ما پول ریختن تو جیب این وهابی هاست باز این سازمان حج و زیارت ظرفیت هارو هر دوره بیشتر میکنه !
گلی به گوشه ی جمال این دانشجویان.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار