دیوانه ، این رو می فروختی به یک تاجر آمریکایی و پولش رو خرج مردم فقیر چین میکردی.
ناشناس
|
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
37
307
پاسخ
اثرات پول زیاد داشتن همینه !!
محمد رضا
|
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
25
351
پاسخ
فکر کنم پتک تو ایران گرون بشه......
آخه همه مردم ایران میرن پتک بخرن تا ماشین هایشان را که بکوبند تا کسی کمی از دردشان را بفهمد......
ناشناس
|
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
12
192
پاسخ
چه حالي کردن اين کارگرا
ناشناس
|
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
27
141
پاسخ
شاید با این کار کمپانی لامبورگینی به فکر بهبود خدمات پس از فروش خود بیفتد و از سر کار گذاشتن مشتری های خود دست بردارد.
حمید
|
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
11
134
پاسخ
احتمالا موضوع چیز دیگه ای باید باشه چون اینهمه آدم و دم و دستگاه برای نشان دادن ناراحتی از خدمات طبیعی نیست .چینی ها زرنگ تر از این حرف ها هستند احتمالا تورقابت و ازمیدان به در کردن این شرکت( مثل بقیه شرکتها که ازمیدان به در شدن ) کم آوردن حالا این جوری خرابش می کنن .
علی رضا
|
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
11
189
پاسخ
کارش بسیار هوشمندانه بود!
چون درسته به خودش ضرر زده ولی ضرر تبلیغاتی که به شرکت لامبورگینی زد دهها برابر بود.
تصور کنید در تمام دنیا این سوال مطرح میشه که:
آیا خدمات پس از فروش لامبورگینی ضعیفه؟؟
و این یعنی شک خریدار و افت فروش لامبورگینی!
سعید
|
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
3
205
پاسخ
آقا این فرنگیا آستانه صبرشون پایینه. بیان ببینند ما برای خدمات پس از فروش خودروهای داخلی باید نوبت بگیریم و صف بایستیم و هزار جور قر و اطوار رو بپذیریم که تازه شاید ماشینمون درست بشه.
1 سال بیان ایران آستانه صبرشون بالا میره.
ناشناس
|
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
12
46
پاسخ
خیلی از بچه ها هم وقتی خیلی اسباب بازی داشته باشند همین کارها رو می کنن.البته به صورت بچگانه!
جودي
|
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
16
78
پاسخ
چرا نمي فهميد اين يك سياست كه توسر كالاي بي كيفيت خودشون نخوره و هم نشانه خودبرتربيني و يا حسادت.