بازدید 5314

پیام آیةالله هادوی تهرانی بمناسبت فجایع بحرین

مجامع بین المللی و اسلامی موظفند در حمایت از مظلوم و جلوگیری از ظلم ظالمان به پا خیزند و ابزارهای گوناگون را برای توقف کشتار مظلومان به کار گیرند و پرونده ی قاتلان و جنایتکاران را در دادگاه های صالح رسیدگی و آنان را به مجازات های خود محکوم نمایند.
کد خبر: ۱۵۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۴ 17 March 2011
آیةالله مهدی هادوی تهرانی به مناسبت فجایع انسانی در بحرین پیامی منتشر کرد.

به گزارش «تابناک»، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِم‏... (سوره رعد، آیه 11)

بار دیگر دست قدرت الهی از آستین همت مسلمانان بیرون آمد و مشیت و خواست الهی برای نابودی ظالمان را از طریق اراده و عزم مؤمنان متجلّی ساخت.

طواغیت تونس و مصر را سرنگون نمود و سایر طاغوت ها در کشورهای اسلامی و حامیان مستکبرشان را به وحشت انداخت.

ترس مستکبران از نابودی مزدورانشان در کشورهای اسلامی، آنها را به سکوت و فرصت کشی در برابر فجایع انسانی که امروز در لیبی و بحرین به وقوع می پیوندد، وادار ساخت.

طاغوت دیوانه ی لیبی جنگی تمام عیار را بر علیه ملت مظلوم خود به راه انداخته و سازمان های بین المللی در حالی که هر ساعت تعداد زیادی از مردم مسلمان این سرزمین به خاک و خون کشیده می شوند، در جلسات خود با وقت کشی عامدانه، فرصت بیشتری برای قاتلان فراهم می آورند.

ورود نیروهای نظامی عربستان و امارات به بحرین پرده ی تازه ای در این نمایش سفّاکی و جنایت است که امروز شاهد آن هستیم.

تبدیل پیام مسالمت آمیز مردم برای آزادی و عدالت در بحرین با تبلیغات شیطانی مزدوران استکبار، به درگیری مذهبی تفسیر می شود تا فرصت تهاجم نظامی بیگانگان به سرزمین بحرین فراهم گردد.

امروز که شاهد شکل گیری انواع اتحادهای شوم بر علیه مسلمانان هستیم، بر تمام آحاد مسلمان واجب است با هوشیاری و بیداری توطئه های دشمنان اسلام را نقش بر آب کنند.

توقع به حق مسلمانان از علماء جهان اسلام این است که در این لحظات سخت به یاری مظلومان بشتابند، و به هر وسیله ممکن آنان را یاری کنند.

مجامع بین المللی و اسلامی موظفند در حمایت از مظلوم و جلوگیری از ظلم ظالمان به پا خیزند و ابزارهای گوناگون را برای توقف کشتار مظلومان به کار گیرند و پرونده ی قاتلان و جنایتکاران را در دادگاه های صالح رسیدگی و آنان را به مجازات های خود محکوم نمایند.

امید است نصر و یاری الهی بیش از پیش شامل حال مجاهدان مؤمن در سرزمین های مختلف اسلامی از تونس، مصر، اردن، الجزایر، یمن و حجاز گردد و بی شک چنین خواهد بود.

إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَ يُثَبِّتْ أَقْدامَكُم‏

مهدی هادوی تهرانی - 25/12/89
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی