بازدید 76253
تکمیلی؛

گزارش لحظه‌به‌لحظه استیضاح / بهبهانی برکنار شد

با وجود اختلاف قرائت دولت و مجلس از شمار امضاهای استیضاح وزیر راه، سرانجام این موضوع در دستور کار قرار گرفت، ولی با آغاز استیضاح حمید بهبهانی و رئیس جمهور در جلسه حضور نیافتند و جلسه استیضاح بدون حضور وزیر و احمدی نژاد آغاز شد/ بهبهاني دومين وزير استيضاحي در مجلس هشتم و نخستين وزير دولت دهم است كه طرح استيضاح وي در مجلس مطرح مي‌شود.
کد خبر: ۱۴۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۳ 01 February 2011
سرویس مجلس «تابناک» ـ لحظاتی پیش، جلسه بررسی طرح استیضاح بهبهانی، وزیر راه و ترابری در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مجلس «تابناک»، طرح استیضاح وزیر راه و ترابری سوم بهمن ماه با ۲۲ امضا و یازده محور در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

بنا بر این گزارش، بهبهانی دومین وزیر استیضاحی در مجلس هشتم و نخستین وزیر دولت دهم است که طرح استیضاح وی در مجلس مطرح می‌شود.

بر پایه آیین نامه داخلی، مجلس نمایندگان مجلس مى‏ توانند، در جلسه استیضاح، پس از بیانات استیضاح کنندگان، رئیس جمهور مى ‏تواند به دفاع از وزیر یا وزیران مورد استیضاح بپردازد، همچنین وزیر یا وزیران مورد استیضاح نیز مى ‏توانند از خود دفاع کنند؛ حداکثر وقت دفاع از استیضاح براى رئیس جمهور یا چند وزیر، پنج ساعت و براى یک وزیر سه ساعت خواهد بود.

وزیر یا وزیران مورد استیضاح مى ‏توانند حداکثر یک ساعت از وقت دفاع خود را در اختیار یک یا دو نفر از نمایندگان موافق قرار دهند.

این در حالی است که بیانات استیضاح کنندگان و پاسخ آن‌ها باید در یک یا چند نشست و متوالى صورت گیرد و استیضاح کنندگان مجاز نخواهند بود، در ضمن ارایه دلایل و توضیحات خود، موضوعات دیگرى را که به مورد استیضاح مربوط نیست، مورد بحث قرار دهند.

پس از پاسخ وزیر یا وزیران مورد استیضاح و یا پاسخ رئیس‏جمهور از سوی هیأت وزیران مورد استیضاح، حداکثر دو نفر از نمایندگان استیضاح کننده، حق دارند توضیحات تکمیلى بدهند، به شرطى که سخنرانی هر کدام از ربع ساعت تجاوز نکند. همچنین رئیس جمهور مى‏تواند حداکثر یک ساعت به دفاع از هیأت وزیران بپردازد و وزیر مورد استیضاح هم مى‏تواند بار دیگر، حداکثر نیم ساعت از خود دفاع کند.

در بخشی دیگر از آیین‌نامه آمده است که پس از انجام استیضاح، رئیس عدم اعتماد وزیر یا وزیران را به رأى مى‏ گذارد و در صورتى که وزیر یا هیأت وزیران مورد استیضاح در مجلس حاضر نشوند، استیضاح‏کنندگان مطالب خود را بیان مى ‏کنند و رئیس اعلام اخذ رأى عدم اعتماد مى ‏کند.

حمید بهبهانی که در نشست علنی روز پنجشنبه، مورخ دوازدهم شهریور ماه سال گذشته با شعار «تلاش برای ارتقای استاندارد پروازی» توانست ۱۶۷ رأی نمایندگان را از آن خود کند و از مجلس برای تصدی مسئولیت وزارت راه و ترابری رأی اعتماد بگیرد، امروز به دلیل برخی سوانح هوایی برای استیضاح در صحن علنی مجلس حاضر شده است.

استقبال پر تذکر از استیضاح وزیر راه

شمار امضاهای استیضاح وزیر راه همچنان موضوع مورد بحث نمایندگان از جلسه غیرعلنی تا جلسه علنی امروز بود.

ادامه...

موافق اول استیضاح

عزیز اکبریان گفت: اگر این احساس تکلیف نبود در مقابل این همه فشار کوتاه می‌​آمدم و مصلحت سنجی‌ها را بر انجام وظیفه قانونی خود ترجیح می‌​دادم.

به گفته وی، نمایندگانی از دولت در این روز‌ها، آسایش را از استیضاح کنندگان ربوده و با همه امکانات دولتی، در صدد جلوگیری از این استیضاح بودند، ولی وی با بیعتی که با ملت ایران و مقام ولایت و خون شهدا بسته است، حاضر نشده امضایش را پس بگیرد تا هر کسی با هر وسیله​ای نخواهد در حکومت باقی بماند.

ادامه...

موافق دوم استیضاح

نماینده شیراز: اگر زن و بچه​های خودمان در قطارهای از ریل خارج شده بودند، هم باز سکوت می‌کردیم؟

ادامه..

 
موافق سوم استیضاح
توکلی:شنیده​ام رئیس​جمهور به بهبهانی دستور داده به مجلس نیاید که توهین به مجلس است
 
ادامه...
 
 
موافق چهارم استیضاح
ذاكر: مسائل مالي متعدد و تزلزل در مديريت ‌ضعف‌هاي وزارت راه است
ادامه...
 
 
موافق پنجم استیضاح
جمشيد انصاري از جمله سخنران از جمع استيضاح‌كنندگان وزير راه و ترابري بود كه با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامي گفت: از نظر من اينكه در چنين روز مباركي به استيفاي حقوق مردم بپردازيم نه تنها مشكلي ندارد، بلكه امري مبارك است.
 
 
 
موافق ششم استیضاح
زاکانی گفت: اگر قبلا دغدغه ارزشی راجع به وزیر راه داشتیم اما امروز در حوزه فنی نیز به او اعتراض داریم و در حورزه اخلاقی نیز غیبت وی را توهین به مجلس می​دانیم.
 
ادامه...


با رأی مجلس، بهبهانی برکنار شد

استیضاح بهبهانی، وزیر راه و ترابری دولت دهم امروز در حالی رأی آورد که بهبهانی و رییس جمهور در صحن مجلس حضور نداشتند؛ البته این کار از سوی رییس مجلس تخلف قانونی خوانده شد.
 
به گزارش خبرنگار مجلس «تابناک»، از شمار ۲۴۲ نماینده حاضر در صحن مجلس، ۲۳۴ رأی اخذ گردید که ۱۴۷ رأی موافق استیضاح، ۷۸ رأی مخالف استیضاح، ۹ رأی ممتنع بود؛ بنابراین، بهبهانی باید از تصدی وزارت راه و ترابری خداحافظی کند.

بنا بر آیین نامه داخلی مجلس نمایندگان به استیضاح اعلام نظر می‌نمایند به تعبیر دیگر رأی موافق به معنی برکناری وزیر و رأی مخالف به معنی ابقای وزیر خواهد بود.

پیش از رأی گیری امیدوار رضایی، عضو هیأت رییسه مجلس درباره شمار امضاهای طرح استیضاح توضیحاتی ارایه و تأکید کرد: طرح هنوز دست کم ده امضا دارد.
 
 
تازه ترین اخبار مجلس شورای اسلامی را در صفحه سرویس مجلس «تابناک» بخوانید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱۴
واقعا از اينكه از دست اين وزير بي عاطفه نجات پيدا كرديم دلم خنك شد
ان شاء الله اين حوادث بر سر خودش هم بيايد
تبریک می گم واقعا بعد از سالها یک خبر دلگرم کننده شنیدیم
دست مجلس درد نکند.وظیفه دولت تامین رفاه و آسایش مردم است.قاطعیت مجلس محترم باعث کارایی بیشتر دولت خواهد شد.انشاالله در مورد یکی دو وزارتخانه مسئله دار دیگر مثل وزارت نیرو هم این روش ادامه یابد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۵
و وزارت نفت
واقعا خوشحال شدم .ولی ای کاش این کار زودتر انجام می شد .
نمایندگان محترم مجلس از شما متشکرم که در مورد سقوط هواپیما قاطعانه برخورد کردید.
نمایندگان ملت واقعا نشان دادند که لایق وکالت مردمند . خدا قوت یاران ملت
آفرين بر نمايندگان شجاع
يعني دولت هيچ ارزشي براي مجلس قائل نيست
بی شعورا نحوه اطلاع رسانی رو از عصر ایران یاد بگیرین. ایشالا تا چند وقته دیگه شما تابیها رو هم استیضاح میکنن ما یه نفس راحت میکشیم
یعنی چه؟! یعنی برای نمایندگان ملت ارزش قائل نیست که برای توضیح و دفاع از خودش نیامده؟! یا اینکه کار خودش را قابل دفاع ندانسته؟
اگر واقعا این اتفاق افتاده باشه که دست مریزاد داره. ایشاا.. رییس جمهور از تمام قدرتش و از رهبری برای دوباره روی کار اومدن این مدیر بی کفایت استفاده نکنه.
khodaro shokrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
انتخابات بعدی مجلس رای من سفیدسفیدسفید.
درود بر نمايندگان ملت....مجلس در راس امور است...
ای مجلسیها!! چرا راه های ایران را بی پدر کردید!!! حیف نبود؟
مهم اين است وزير بعدي چه كسي خواهد بود ؟
چرا هر وزیری در دولت نهم ودهم خود خواسته یا خونخواسته کنار میرود بخاطر لجبازی دکتر با بد وضعی اخراج میشود؟؟؟؟؟؟؟؟
دكتر بهبهاني آدم بدي بود كه زياد هم بد نبود.
در هر صورت حيف شد كه بركنار شد چون وزير باحالي بود.
چه عجب بالاخره نماینده ها یه کار در شان خودشون انجام دادن، تا ببینیم حداقل مجلس یه کمی در راس امور هست!!!!!!!!!!
یک نفر هم که داشت مردونه کار میکرد برکنارش کردن .
تابی جان بالاخره تکانی به خودت دادی؟ و کمی بدون نظر مسائل را منعکس نمودی؟ باز هم درد و بلایت بخورد بر سر آن دسته از رسانه ها که اصلا این رخداد مهم را سانسور کرده اند. مثل سیما
بالاخره خون قربانيان سقوط هواپيماها دامن اقاي وزير بي خيال را گرفت و اين راي حداقل باعث كمي اسوده گي خيال بازمانده گان انها خواهد شد
خانه از پایبست ویرانست. استیضاح وزیر سیستم های ناوبری فرسوده متاثر از تحریم های بین المللی را ترمیم نخواهد کرد. آنها که بدلیل محروم نگاه داشته شدن از حق طبیعیشان آن هم در عصر تکنولوژی مردند خدایشان بیامرزد و آنها که در قیدند خدایشان مورد لطف قرار داده و آزاد و بهرمند بگرداند. ان شاء الله.
به نظر می رسد مجلس احترام استاد راهنمای رئیس جمهور 24 میلیون رای را رعایت نکرده و اهانت به بهبهانی اهانت به رئیس جمهور است. دم مجلس گرم . انتقام سختی از رئیس جمهور بخاطر برکناری غیر منتظره آقای متکی ، گرفت. چشم در مقابل چشم.
به سلامتی انشاالله برای پروازهای بعدی
يك بار جستي ملخك ، دوبار جستي ملخك ، سه بار جستي ملخك ، آخر به شصتي ملخك . . .
برای نمایندگانی که انصراف دادند متاسفم .
لاریجانی بالاخره کار خودتو کردی؟ چرا میخای با احمدی نزاد در بیفتی!!!! تو که بازم کم میاری-حیف مالیاتهای ماکه خرج بازیهای سیاسی شما میشه.
" از نظر من اينكه در چنين روز مباركي به استيفاي حقوق مردم بپردازيم نه تنها مشكلي ندارد، بلكه امري مبارك است." واقعا چه حرف خوبی آفرین، مجلس باید به فکر حق مردم باشد نه دولت.
مجلس با این کار نشان داد مجلسی قدرتمند است
خدا را شکر که سیاسی برخورد نشد و واقعا بدون غرض برخورد شد. دلیلی هم ندارد که هر که از برکناری ایشان خوشنود شود ضد انقلاب باشد!
خورشید می زمشرق ساغر طلوع کرد
بالاخره مجلس کاری کرد کارستان !!!!!
بعد از یکسال و اندی ، که مجلس چراغ خاموش این دولت را تحمل کرد ولیکن به یاری خداوند و به حرمت خون تمامی عزیزانی که در سانحه هواپیمایی در ارومیه ، آه خانواده آن عزیزان گوشه ای از دامن دولت را گرفت
تابناک مرسی ... واقعا خوشحال شدم..
انگاری مجلسی ها از خواب بیدار شدن..
استیضاح نا بهنگام پدر راه های ایران رابه کلیه راه های خاکی و شوسه، راه آهن و دریائی و هوائی و بخصوص راه آن دنیا ، تسلیت عرض مینمایم.
مبارک است! به نمایندگانمان امیدوار شدیم! بهترین مصلحت، وجدان است!
احمدی نژاد فقط صحبت از این میکنه که تعامل مجلس و دولت و از این حرفا ..

شمایی که این حرف ها رو پیش روی مردم میزنی ، چرا به این شکل ، مقدمات بی احترامی به مجلس رو فراهم میکنی ...؟؟!؟!
خيلي خيلي عالي بود اما و 100 افسوس كه دير انجام شد.الله اكبر
عاقبت رو و راست نبودن بامردم همين است ضمن اينكه انتخاب ايشان براساس شايسته سالاري نبود
عجب اتفاق جالبی تعدادرای های مخالف استیضاح با تعدادقربانیان سقوط هواپیمادرارومیه برابراست
دست نماينده ها درد نكند. خوب كاري كردند. اين يعني مجلس در راس امور.
عجب یکار مجلس یک کار کرد
پس چرا از اول به او راي اعتماد دادند آنها كه وزارت اورا در دوره قبل ديده بودند.مسئله اينست كه وزير راه كاره اي نيست .رئيسش همه كاره است.
بالاخره مجلس هم تونس..
طيب الله
از ماست كه بر ماست نماينده هايي به مجلس مي فرستيم كه فقط به فكر خودشان هستند آقاي بهبهاني به راهها خوب رسيدند به مسافرت كه رفتيم اكثر جاها در حال ساخت اتوبان يا جاده بودند اما اقايان مجلسي كه جزء مرفهين مي باشند و مسافرتشان با هواپيماست پس بايد استيضاح كنند نمي فهمند در جاده ها نيز به اندازه چند هواپيما كشته مي دهيم و آقاي بهبهاني دغدغه اين مسئله را داشتند كه مربوط به اكثريت جامعه است و مشكل ما در صنعت هواپيما تحريم است به نظر بعضي نمايندگان بايستي استقلال و شرفمان را به بيگانه بفروشيم و براي انها هواپيماي درجه يك و نو بخريم . خاك بر سر ما كه نماينده بي سواد منفعت طلب به مجلس مي فرستيم انشاءا... خداوند همه به راه راست هدايت فرمايد
وزير راه و رييس دولت با عدم حضورشان در مجلس باز هم دهن كجي به قانون و مجلس را به رخ نمايندگان كشيدند.
خدا را شكر.ما خانواده شهدا يقين داشتيم مجلس در راس همه امور است از نماينگان ملت تشكر ميكنيم اميدواري وزير اينده با تغييرات در مديريتها اين وزارتخانه اميد به اينده بهتر و ايجاد انگيزه در بدنه كارشناسي را افزايش دهد بويژه در شركت فرودگاهها و هواشناسي
چرا مسببین اصلی سوانح هوائی و ریلی یعنی همانهائی که تصویب خرید یا اجاره هواپیماهای توپولف روسی و واگنهای چینی و ... که در کشور خودشان از رده خارج شده است که دولت های قبل از نهم و مجلس های قبلی است پاسخ گو نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بر اساس قوانین باید خرید از کشورهای خارجی بر اساس تصویب مجلس صورت گیرد!
باید نمایندگان استیضاح می شدند نه وزیری که در این خریدها نقشی نداشته و با آنچه در اختیار او گذاشته شده دارد کار میکند!
حداقل اینجوری فهمیدیم مجلسی هم داریم
خدا را شكر.
مبارکه
خدا را شکر خسته نباشید
وقتی احمدی نژاد و بهبهانی نمیان مجلس یعنی بی احترامی به مجلس یعنی بی اهمیت بودن مجلس مجلسم که یعنی مردم
خدایا شکرت!!!

خواهش میکنم حواستون به مردم و سوگندی که ابتدا خوردید، باشه
پس در واقع مجلس ما 234 تا نماینده داره.
شما را به خدا به این آقا دیگر پستی ندهید. راه را گلستان کرد و به زور رفت . همین بس است.
بهبهانی پپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپرررررررررررررر
از این شجاعت و تدبیر مجلسیان خوشم آمد. ای کاش منبعد در هر زمینه ای که دولت کم کاری میکند سوال شود . وزیری که برای جان ملت خود ارزش قائل نشود و آن سخنان کذائی را مطرح کند و حتا چه دیر هنگام عذرخواهی نکند باید برکنار شود.
چه عجب بخاری از این نماینده ها بلند شد
اینم عاقبت کسی که نه عرضه داشت و نه تخصص

وزیری که نمیتونست معاون خودش رو عزل و نصب کنه همون بهتر که برکنار بشه

خداحافظ پیر وزیران
به اعتقاد من بهبهانی مقصر اصلی نبود. وی سال گذشته تلاش داشت رئیس هواپیمائی کشوری را برکنار کند اما موفق نشد. باید به این نکته توجه داشت که تا وزیر قدرت کافی نداشته باشد نمیتواند کاری از پیش ببرد. به عنوان یک متخصص هواپیمائی باید اذعان کنم که رئیس فعلی هواپیمائی کشوری شایسته این مسئولیت نیست. وی حتی کاپیتان و یا خلبان یکم هم نیست که این عنوان را برای خود به کار میبرد.
درود خدا برنمايندگاني كه تحت هرشرايط
وفشاري به تكليف شرعي ونمايندگي خود عمل مي نمايند واز ارعاب وتطميع اصحاب فشار هراسي به دل راه نمي دهند ودل را به خدا مي سپارند.
بهبهانی اگر راست میگفت و حب جا و مقام نداشت قبل از استیضاح میبایستی خود با عذر خواهی و توضیح کوتاهی کردن در حق مردم و کشتار آنان بر اثر بی توجهی استعفا میکرد چقر جان مردم بی ارزش است *
خبر دارين . خيلي سايت شما مزخرف شده. جرات درج پيام ندارين!
براي تمدد اعصاب و رفع خستگي مدت تصدي بد نيست برنامه سفري به اين ترتيب براي ايشان تنظيم شود.
تهران -شيراز - تهران با قطار
تهران-آمل از اتوبان پرديس
آمل چالوس از جاده كناره
چالوس تهران از آزادراه شمال
و تهران اروميه با هواپيما
جالب است برخی که ارادت به مردم شعارشان است از حضور در محضر نمایندگان مردم و پاسخگو بودن در رابطه با عملکردشان ابا دارند .آیا این کیش شخصیت نیست؟
یک روز سیاه واقعی برای مجلس و شخص لاریجانی
سالروز ورود امام را نماینئگان محترم در حرکتی انقلابی مانند بحبوبه انقلاب اسلامی گرامی داشتند
ان 78 نفر وان 9 نفر حتی بی احترامی به خود را هم به دلیل طرفداری کور کورانه از دولت متوجه نمی شوند کاش هر ده سال اطلاعات ان کسانی که به موضوعی جواب مثبت یا منفی داده اند را مجلس انتشار میداد
خون بيگناهان پرواز اروميه گريبانش را گرفت.
مقررات پروازي را به بهانه هزينه ناديده مي گيرند بعد همه تقصيرها را گردن تحريم مي اندازند.
با سلام
ضمن تشکر از نمایندگان محترم
نمایندگان محترم باید بدانند که دارند خطای خود را در دادن رای اعتماد به ایشان برای بار دوم جبران می کنند.
احسنت به نمايندگان مجلس
اخه تا کی سیاسی کاری جماعتی باج خواه هر روز شیطنتی میکنند انها اقای بهبهانی را نشاخته بودند
روح درگذشتگان سوانح هوایی و زمینی شاد.
به امید روزی که مابقی مدیران بی کفایت استیضاء شوند و مدیران با لیاقت جایگزین آنها شوند انشالله اگر متوجه شوند و بیشتر از این نظام مقدس لطمه نبیند و خون شهدا پایمال نشود .
تنها اين موضوع نيست بلكه بايد به تخلفات بسياري كه امروز عنوان شد آقاي وزير و رييس جمهور پاسخگو باشند...
خوشحالم.......................
با با اين چه وضعيتيه هواپيما سقوط كرد كه كرد !هوا بد بوده و خلبان خدابيامرز هم مقصر شناخته مي شه . چرا وزير رو از نون خوردن مياندازيد .
تابناک آشغال منافق، چیه خوشحال شدی یه خادم از دولت رفت. خاک بر سرت
با اين حركت دولت اگر امروز استيضاح انجام نمي شد در واقع مجلس به زبان خود خود مي گفت در رأس امور نيست.
دكتر و استادش مجلس را تحويل نمي گيرن ايشون قبلا هم گفته بودن مجلس در راس امور نيست. حالا مجلسي ها بگن هست يا نيست؟
از نمایندگان مردم به خاطر برکناری ایشان کمال تشکر را دارم
چه خوب شد جواب دهن کجیهای دولت به خانه ملت
بلاخره این خانه هم صاحبی دارد
در ایام فجر افرین برمهمانان خانه ملت
دست شما استیضاح کننده گان را می بوسم
انشاءالله نوبت بعدی خود اقای احمدی نژاد باشد..
اين كساني كه راي ممتنع داده اند يا راي مخالف داده اند جاي تعجب دارد چون آقاي بهبهاني با عدم حضور خودش به همه آنها توهين كرده بود پس معلومه يه تعدادي وكيل الدوله هستند نه وكيل مردم كه حاضرند براي منافع خودشان هر كاري بكنند اي كاش نام آنها مشخص مي بود تا مردم نماينده واقعي و غير واقعي را بشناسند
دكتر و استادش مجلس را تحويل نمي گيرن ايشون قبلا هم گفته بودن مجلس در راس امور نيست. حالا مجلسي ها بگن هست يا نيست؟
الللللله اکبرررررررررررررر. هورااااااااا به ملت ایران تبریک میگم :X
واقعا" براي مجلس حزبي متاسفم شايد بتوان گفت از اول انقلاب تا كنون وزيري همچون دكتر بهبهاني بزرگترين استاد راهسازي ايران بر صدر وزارتخانه راه و ترابري ايران نبوده
باند بازي مجلس وزير با سواد و تئوريسيني فهيم را از وزارت راه گرفت واقعا" براي مجلسيها متاسفم مجلسي اينچنيني لياقت توهين هم ندارد.
باندبازهاي حزبي لابيهاي آنچناني و اينچناني از تنها وزيري كه نه حزبي بود نه لابي باز انتقام گرفت
تقريبا" بسياري از مهندسان عمران ايران با توجه به خواندن كتاب دكتر بهبهاني شاگرد او حساب ميشوند چه مستقيم چه غير مستقيم
سبزكيهاي مجلس انتقام شكست در انتخابات را گرفتند و آنها كه با رفتن متكي دنبال بهانه اي براي انتقام ميگشتند اينگونه انتقام گرفتند عقده هايشان را سر دانشمندي خالي كردند كه ميتوانست بجاي خدمت به ميهن در بهترين دانشگاههاي آمريكا در رفاه تدريس كند.
حیف شد خیلی ناراحت شدیم.آخه ایشان سوپروایزر آقای رییس جمهور بودند و آقای احمدی نژاد دکتری خود را مدیون آقای بهبهانی هستند.
چه حرکتی !!!!!
اگر استيضاح نميشد به مردمي بودن مجلس شك ميكرديم
به به عجب رئیس جمهور و وزیر قانون مداری !!! واقعاٌ احمدی نژاد دیگر چطوری باید به همه بفهماند که برای مجلس تره هم خورد نمیکند بابا جان ؟؟ مرغ یک پا داره عزیزان
دستشان درد نكند. دلمان را شاد كردند
مبارک باشه!!!
تابناك جون اين بهترين خبري بود كه در اين چند ماه گذشته تيتر زدي
اين است سزاي عادلانه يك مسئول كارنابلد كه بفكر مردم نيست!
آخیش دلم خنک شد.
واقعا از تمامي نمايندگاني كه به بركناري راي مثبت دادند تقدير و تشكر مي كنم كه حداقل اجر اين كار آنها التيامي بر دل هاي شكسته بازماندگان حادثه هوايي اروميه مي باشد
بیشتر شبیه تسویه حساب شخصی می مونه تا استیفای حق !!!!!! ملت.
من راجع به آقاي بهبهاني نظري ندارم. ولي تعداد زيادي از نمايندگان مجلس هم اينطور كه شعار مي دهند براي خدا كار نمي كنند وگرنه طرح مربوط به دانشگاه آزاد را كه تصويب كردند را چطوري بايد توجيه كرد؟؟
یعنی اون 78 نفر نماینده دیگه نمیخوان کاندید بشن.
آقایان نماینده (78) نفر، آسیاب به نوبته
درود بر مجلسیان. مجلس در راس امور است.....
مجلس محترم بحث بنزین غیر استاندارد را دنبال کند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها