بازدید 2626

اولين روزنامه‌ي اسلامي در هلند منتشر شد

ژوزف استيونس، جوان مسلمان هلندي كه در بخش فروش و تبليغات يكي از شركت‌هاي تبليغاتي هلند كار مي‌كند، گفت، سعي مي‌كند تا از شغلش استفاده كرده و با توجه به وقتي كه در اختيار دارد وجهه‌ي واقعي اسلام را به هموطنانش نشان دهد.
کد خبر: ۱۴۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۸۹ - ۲۳:۴۰ 14 January 2011
اولين روزنامه‌ي اسلامي با هدف معرفي درست اسلام در هلند منتشر ‌شد.

به گزارش ايسنا، ژوزف استيونس، جوان مسلمان هلندي كه در بخش فروش و تبليغات يكي از شركت‌هاي تبليغاتي هلند كار مي‌كند، گفت، سعي مي‌كند تا از شغلش استفاده كرده و با توجه به وقتي كه در اختيار دارد وجهه‌ي واقعي اسلام را به هموطنانش نشان دهد.

وي در حاشيه كنفرانس اسلامي در بلژيك در گفت‌وگو با خبرگزاري كويت بيان كرد: از 15 سال پيش به اسلام ايمان آوردم. در سال گذشته شركتي با نام "مسلم مديا" تاسيس شد. در اكتبر گذشته اولين روزنامه‌ي اسلامي به زبان هلندي به نام "ونداگ" به معني "مسلمان امروز" چاپ شد.

وي ادامه داد:‌ اين روزنامه آرزوي هر مسلمان هلندي است كه به واقعيت پيوست.

استيونس افزود: در هلند مسلمانان برنامه‌هاي تلويزيوني را پيگيري كرده و روزنامه‌هاي ديني را مي‌خوانند، اما احساس نااميدي زيادي مي‌كنند. چراكه اكثريت جامعه درك درستي از دين اسلام ندارند و به پيامبر(ص) اهانت مي‌كنند، به همين منظور تصميم گرفتم كارم را رها كرده و به دنبال رسانه‌هاي مختلفي باشم كه بتواند چهره‌ي واقعي اسلام را به همه نشان دهد.

وي بيان كرد: اخيرا شماره دوم 16 ماهنامه توزيع شده كه روزنامه وانداگ به طور مجاني توزيع شد. حمايت مالي از اين روزنامه هم از تبليغات بازرگاني شركت‌هاي اسلامي در هلند است.

اين جوان هلندي تصريح كرد: ماهيانه 25 هزار نسخه از روزنامه‌ي اسلامي وانداگ منتشر مي‌شود. به زودي توزيع اين روزنامه‌ها در شهرهاي مختلف هلند آغاز خواهد شد.

وي درباره چگونگي اسلام آوردنش گفت كه دوستان مسلمانش بر او تاثير زيادي داشتند. پيش از آن تصور درستي از اسلام واقعي نداشت، اما بعد از آنكه شروع به خواندن قرآن كريم و زندگينامه پيامبر(ص) و برخي كتاب‌هاي اسلامي كرد، انديشه‌ي قبلي‌اش درباره اسلام تغيير كرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر