بازدید 26180
ادعای مقامات تل آویو:

ايران با روزانه 20 موشك، در دو ماه اسرائيل را محو خواهد كرد

در این گزارش آمده: در صورت تهدید ايران يا سوريه، ایران برنامه اي اجرا خواهد كرد كه در آن، روزانه بیست موشك «شهاب» به اسرائيل شليك و در مدت دو ماه، در عمل اسرائيل خود به خود از نقشه جغرافیای سیاسی محو خواهد شد. همچنین اگر موشك هاي نشان رفته «اسكاد» حزب الله لبنان نيز شليك شود، مدت دو ماه که نه، بلکه در 45 روز تل آويو نابود خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۸ 05 January 2011
سرویس بین الملل ـ مقامات امنيتي و آگاه در تل آويو بر این باورند كه در صورت وقوع جنگ، اسرائيل نخواهد توانست در برابر موشك هاي بالستيك ايران مقاومت كند.

به گزارش «تابناک»، جمله بالا، بخشي از گزارش تحليلي روزنامه «القدس العربي» است كه در آن به ترسیم سناریوی احتمالی جنگ میان ایران و رژیم صهیونیستی پرداخته است.

در ادامه اين گزارش آمده است: سيستم هاي ضد موشك اسرائيل، سيستم هايی به نام «هايتس» است كه در برابر موشك هاي «شهاب» ايران، كارآيي يك تيرچه چوبي را هم ندارد.

«القدس العربي» مي افزاید: اگر ايران تهديد هوایی شود، يا احساس كند كه سوريه در معرض اشغال است، برنامه اي اجرا خواهد كرد كه در آن، روزانه بیست موشك «شهاب» به اسرائيل شليك خواهد کرد و به این ترتیب، در مدت دو ماه، در عمل، اسرائيل خود به خود از نقشه جغرافیای سیاسی محو خواهد شد. همچنین اگر موشك هاي نشان رفته «اسكاد» حزب الله لبنان نيز شليك شود، در مدت دو ماه که نه، بلکه در 45 روز تل آويو نابود خواهد شد.

«القدس العربي» در پايان گزارش تحلیلی خود مي نويسد: یقینا با زدن يك كليد در تهران، جان هزاران اسرائيلي در تل آويو گرفته خواهد شد و برای همین است كه جهان از ايران مي ترسد.

در همین حال، یک مركز صهیونیستی امور سياسي بیت المقدس نيز در گزارشی تحلیلی که تلاش دارد خطر توانایی موشکی ایران را به فراتر از سرزمین های اشغالی تسری دهد، مدعی است، برد موشك هاي ايراني، دست کم 11500 كيلومتر است و همه كشورهاي اروپايي در تيررس اين موشك هستند، به گونه ای که جدای از شهرهایی چون؛ لندن، پاريس، مادريد، اسلو و هيلسینكي، حتي نيويورك نیز از این موشک ها در امان نخواهد بود.

در ادامه این گزارش آمده است: جدای از کشورهای اروپایی، سرزمين هاي اشغالي، روسيه، هند و برخي كشورهاي آفريقايي و آمريكاي شمالي نیز از موشك هاي ايران در امان نخواهند بود.

البته این مرکز صهیونیستی مشخص نکرد که انگیزه ایران برای تهدید کشورهای نامبرده چیست؟!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
در صورت حمله در مدت دو روز اسرائیل نابود خواهد شد.
خوشحالم که دشمن در مقابل توان نظامی ايران احساس خطر کرده وازترس خواب راحتی ندارد
اسرائیل حتی جرئت تهدید ایران را نداشته و نخواهد داشت با این حال ایران با کسی بی جهت سر جنگ ندارد
اگه قدرت نظامی حق امریکا و...هست،مطمئناحق ایران هم است.بنابرین بایدتلاش کنیم حتی بزرگترین کشورهاتخیل موشکباران ایران رانکنند.
اينا در مورد ترساشون حرف نزدن ،خواستن بگن بدونيد ايران چقدر خطرناكه و چهره ايران و خراب كنن
راستي اشغال سوريه به ما چه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۵
سوریه برادر ماست
به ما ربط نداره ؟؟؟
از بين بردن اسرائيل نياز به موشك ندارد. اسرائيل خود به خود از بين خواهد رفت همانند رژيم آپارتايد در آفريقاي جنوبي.
بازهم اسرائيل دارد مظلوم نمايي مي كند
بابا این صهیونیست ها دارند مظلوم نمایی می کنند تا حمله به ایران و تحریم توجیح کنند.
اینها خیلی حیله گر و مکارند
خيلي بايد ساده بود كه همچين تحليل ساده اي رو از القدس العربي خواند و اونو بدون هيچ فكري پذيرفت! لازم بذكر است سلاحهاي هسته بعنوان تسليحات بازدارنده شناخته ميشوند يعني وجود چنين تسليحاتي به طرف متخاصم يادآوري ميكند كه در صورت تهاجم امكان جواب و عكس العمل با سلاح هسته اي ميرود بنا براين از حمله خودداري ميكند. بنده هم دوست داشتم اين تحليل درست بود ولي آيا اسرائيل براي دو ماه دست روي دست ميگذارد كه از روي نقشه حذف بشه!!!؟؟؟ كساني كه چنين مقالاتي مينويسند در واقع يا دشمن اين مردم و مملكت هستند يا حكم دوست نادان را دارند!!!
ما ایرانی ها عادت داریم به عزت نفس اندکی آمیخته به غرور اما اسرائیلیها عادت کرده اند به ننه من غریم بازی و مظلوم نمایی !
بندگان خدا
با این موشه مرده بازی ها اسرائیل می خواهد حمایت برای خودش درست کند وتوجیه برای اقدام پیشدستانه علیه ایران و جبرا ن تحقیرهایش از حزب الله. شما ها چقدر خامید!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست