بازدید 42357

رونمایی از اختلاف بدنه هواداران احمدی نژاد!

جعلی خواندن خبر رجانیوز درخصوص رسیدگی قوه قضائیه به پرونده رحیمی از سوی دفتر رئیس جمهور معنایی جز تداوم حمایت احمدی نژاد از رحیمی ندارد و ظاهرا شروع اختلاف دیگری میان احمدی نژاد و بدنه هوادارانش می باشد.
کد خبر: ۱۳۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۵ 27 December 2010
پایگاه اطلاع رسانی دولت – وابسته به دفتر رئیس جمهور- در اقدامی بی سابقه با انتشار جوابیه ای اقدام به تکذیب خبر سایت رجا نیوز کرد و خبر منتشر شده در این سایت را "جعلی" نامید.

به گزارش «فردا» پیش از این، رجانیوز خبری با عنوان "تأکید احمدی نژاد بر رسیدگی به پرونده معاون اول رییس جمهور" بر روی خروجی خود قرار داد که در آن تصریح شده بود رییس جمهور خواهان پیگیری هرچه سریعتر پرونده رسیدگی به اتهامات معاون اول خود است.

انتشار این خبر درسایت رجانیوز و نیز انتشار تکذیبیه از سوی "دفتر رئیس جمهور" در حالی صورت می گیرد که این سایت همواره به عنوان اصلی ترین پایگاه خبری دولت نهم و دهم محسوب می شود.

راه اندازی رجانیوز به سال 84 و توسط اعضای ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نژاد بر می گردد که در ادامه این روند به حدی جدی شد که از این سایت به عنوان ستاد انتخاباتی دائمی احمدی نژاد در فضای مجازی یاد می شود. پیوند رجانیوز با احمدی نژاد به حدی بود که حتی در مناظرات انتخاباتی این مسئله مورد اشاره رقبای رئیس جمهور قرار گرفت.

این سایت برای نخستین بار پس از صدور حکم معاون اولی مشایی و مخالفت رهبر معظم انقلاب در سال 88 انتقاد بسیار ملایمی از احمدی نژاد مطرح کرده بود.

جعلی خواندن خبر رجانیوز درخصوص رسیدگی قوه قضائیه به پرونده رحیمی از سوی دفتر رئیس جمهور معنایی جز تداوم حمایت احمدی نژاد از رحیمی ندارد و ظاهرا شروع اختلاف دیگری میان احمدی نزاد و بدنه هوادارانش می باشد. با این اوصاف شاید باز هم شاهد انتشار خبرهایی از سوی رجانیوز و تکذیبیه هایی از سوی دفتر رئیس جمهور باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل