بازدید 78936
در حاشیه مناظره فردوسی پور با نماینده مجلس؛

چرا آقایان وقتی کم می آورند از اسلام و ایمان هزینه می کنند؟

امروزه مرسوم شده است، از هر مسئولی که انتقاد می شود یا مسأله را به اعتقادات مردم مرتبط می کند یا با استفاده ابزاری از رهبر انقلاب، تلاش می کنند که اقدام نابجا و مواضع غیر منطقی خود را توجیه کنند؛ روندی که راه را بر هر گونه استدلال و منطق می بندد و به جای گره گشایی کردن از معضلات صرفا بر گره های موجود، گره کور دیگری می افزاید.
کد خبر: ۱۳۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۲ 14 December 2010
در حالی که بحث انتقال تیم های فوتبال تهرانی به شهرستان، تجربه ای شکست خورده به نظر می رسد، اخبار منتشرشده درباره انتقال تیم نفت تهران به اراک، باعث مشاجراتی در سطح رسانه ها و کارشناسان شده است که جالب ترین آن شب گذشته در برنامه نود رخ داد.

به گزارش «تابناک»، فردوسی پور که می کوشید با بهره از دیدگاه های کارشناسان و عملکرد مدیران سابق، اصل انتقال تیم های فوتبال به شهرستان را اقدامی نمایشی و برای جلب نظر مردم توصیف نماید با واکنش تند احمدی بیغش نماینده شازند روبه رو شد، به گونه ای که بیغش یک موضوع ورزشی را سیاسی کرده و حتی در بخش هایی از سخنانش برای محکوم کردن فردوسی پور از رهبر انقلاب نیز سخن گفت.

بنا بر این گزارش، هنگامی که فردوسی پور گفت: مشخص است که برخی نمایندگان مجلس باد در غبغب می‌اندازند و می‌گویند ما امتیاز یک تیم لیگ برتری را به شهرمان آورده ایم تا بتوانند در دوره آینده انتخابات مجلس رأی بیاورند»، احمدی بیغش، یکی از نمایندگان استان مرکزی کسی بود که در تماسی تلفنی، ناگهان معادلات فردوسی‌پور را به هم ریخت. او نخست، برای حرف زدن دو پیش شرط مطرح کرد: «اولا شما نباید به نمایندگان محترم مجلس توهین کنید. بعد هم حق ندارید به دولت محترم که دو دوره از مردم رأی گرفته و مورد تأیید مقام معظم رهبری هستند، توهین کنید.»

بنابراین، باید گفت، در واقع گویا امروز مرسوم شده است، از هر مسئولی که انتقاد می شود یا مسأله را به اعتقادات مردم مرتبط می کند یا با نام بردن از رهبر انقلاب، تلاش دارند، اقدام نابجا و مواضع غیر منطقی خود را توجیه کند؛ روندی که راه را بر هر گونه استدلال و منطق می بندد و به جای گره گشایی کردن از معضلات تنها بر گره های موجود، گره کور دیگری می افزاید.

در ادامه باید گفت، چرا باید یک بحثی را که با توجه با تجارب سابق دست کم درباره سه یا چهار استان با شکست روبه رو شده است، از یک بحث کارشناسی به بحثی سیاسی تبدیل کرد؟ چرا مسئولان کشور، اعم از کشوری و استانی بر خود لازم نمی بینند که پاسخی به افکار عمومی بدهند و یا مردم را در موارد مرتبط به خودشان صاحب رأی و نظر بدانند؟

اگر فردوسی پور، تنها یک مجری است، نظرسنجی های برنامه که دیگر افکار عمومی است؟! اگر در نظرسنجی مردم به این نقل و انتقال پاسخ منفی بدهند، آیا مسئولان، نظر مردم را می پذیرند یا باز می گویند دغدغه مردم مسائل دیگری است؟

البته همه می پذیرند که دغدغه مردم، بحث انتقال تیم نفت به اراک نیست، بلکه دغدغه مردم این نحوه مدیریت است، دغدغه مردم پنهان شدن پشت مقدسات، اعتقادات و مقامات است. دغدغه مردم این است که با ثمره تلاش یک گروه مانند گوشت قربانی برخورد می کنند و همه مقامات در بهره برداری از این گوشت قربانی از همدیگر سبقت می گیرند و حتی با خود دست اندرکاران مجموعه مورد نظر اندک وقعی نیز نمی نهند. تا کی باید معایب و نقائص مدیریتی را پشت اعتقادات و بازی های سیاسی گم کنیم و تنها برای محکوم کردن منتقد زمین و زمان را به هم بدوزیم، اما اندکی مسئولیت پذیر نباشیم؟

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷۳
حقققققققق با فردوسی پور بود

واقعا من نمیدونم چرا مملکت ما شده تصمیمات یک شبه

آخه واسه جلب رای چه کارا که نمیکنن سیاستمدارها

بابا حداقل دست از سررررر ورزش بردارین
پاسخ ها
ehsan
| United States |
۱۸:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۳
damet garm gol gofti
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۳
عادل دوست داریم
كلا ايشام نماينده دولتن نه مردم
پاسخ ها
دادا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۳
در کل اکثرا اینطورین
آفرین تابناک جون...
عاشق پاراگراف آخر شدم...
اتفاقا فردمسی پور حرفش منطقی بود. انتقال تیمها فقط خودنمایی نماینده هاست. تیم باید از خود شهر بیاد بالا، مثال می زنم ار تراکتورسازی. 5 ساله که تو لیگ1 بازی می کرد هوادارش بودند و تنهاش نگذاشتند، یا صنعت نقت آبادان یا ابومسلم مشهد. امتیاز تیم های لیگ برتری رو گرفتن لذتی نداره که. هوادار دوست داره تیم بجنگه و بالا بره. اگر هم باخت ناراحت می شن ولی همچنان هوادار تیمشان هستند. این نماینده محترم هم با این حرفهاش خودش رو خراب کرد.
چه عجب یه تحلیل منطقی از شما دیدیم .
پس بلدی... رو نمیکنی
این هم مثل قضیه بنزین های آلوده ست که به جای آزمایش علمی بنزین و نشان دادن نتیجه آزمایشات به مردم میگویند کسانی که این حرف ها را میزنند ایادی شکست خورده دشمن هستند !!!
خدا آخر و عاقبت برنامه نود رو بخیر کنه!
از كوزه همان تراود كه در اوست
دمت گرم
تابي جون يه بار تو عمر رسانه ايت حرف درست زدي. دمت گرم. يه پيشنهاد هم دارم و اونم اينكه براي خود متن خبر هم مثل نظرات كاربران + و - بذار كه مردم در مورد خبر هم راي بدن.
خدایی بعد از مدت ها ، یه مطلب خوب دیگه نوشتی
حرف حساب جواب ندارد و این آقایان نماینده از فوتبال چه می فهمند که حرف حق را توهین تلقی می کنند .
دم فردوسی پور گرم.
دغدغه مردم پنهان شدن پشت مقدسات ، اعتقادات و مقامات است .
به امید اینکه روند متهم کردن و برچسب زنی و کینه سازی و کینه پروری و لجاج و بی صبری بین مردم جایش را به تعامل و همکاری و استدلال منطقی و صبر بدهد خصوصا صبر در مواقعی که بر اساس دلایل منطقی اشتباه ما عیان می شود.
ایشان از حضرت امام هم استفاده ابزاری می کرد و می گفت استان امام
hagh ba ferdosi pour ast
بخاطر اینکه یه عده از اعتقاد و مذهب مردم میخواهند سو استفاده کنن.
نمی دونم این مطلب رو از تابناک قبول کنم یا خبر فبلیشو...البته این موضع گیری منطقی تر و به عقل نزدیکتره..ممنون از نابناک که نظر خودشو داد
احسنت به این نقد درست و منطقی تابناک که در این زمان کاملا احساس می شد، متاسفانه این افراد ارزش های دینی و سیاسی را ابزاری در جهت پیشبرد اهداف خود می دانند که اقدامیست بس ناپسند که به دور از اخلاق می باشد. با این حال حقیقت از چشمان مردم فهیم ما دور نخواهد ماند.
جالب اینجاست آقای نماینده نظر فردوسی پور رو نظر شخصی میدونه اما نظر خودش رو دیدگاه عامه مردم. جدا این آقایون هنوز مردم رو نشناختن یا مردمی که مدنظر اونهاست جای دیگه زندگی میکنن که ماها خبر نداریم؟
احسنت به این نقد درست و منطقی تابناک که در این زمان کاملا احساس می شد، متاسفانه این افراد ارزش های دینی و سیاسی را ابزاری در جهت پیشبرد اهداف خود می دانند که اقدامیست بس ناپسند که به دور از اخلاق می باشد. با این حال حقیقت از چشمان مردم فهیم ما دور نخواهد ماند.
دم فردوسی پور گرم
واي به حالو روز مردم با اين طرز تفكر نمايندگان
واقعا ناراحت کننده است که چنین مسؤلانی وظیفه حراست از حقوق مردم را بر عهده دارند.
مرسی تابناک که حرف دل ما رو میزنی
مرسی از عادل که اینقدر شجاع هست که صحبت ما رو به گوش مسولان میراساند
ممنون تابناک

به شما امیدوار شدم
در خیلی موارد این طوراست
خنده داره. آقای نماینده برای توجیه موضوع مثال دانشگاه صنعت نفت را زد. آخه یکی نیست بگه آقای مسئول، برای دانشجو مهم اینه که کیفیت آموزش خوب باشه ولی یک باشگاه فوتبال یک مساله اجتماعیه که اولین و مهمترین موضوع اینه که جامعه محلی نسبت به اون تعصب داشته باشه.
یعنی شما میگی فردوسی پور توهین نکرده؟ هرچند مایه گداشتن از ذین و رهبر رو قبول دارم ولی این توجیه حرف فردوسی پور نمیشه
در ضمن خوذ فردوسی پور بحث رو سیاسی کرد تابناک جون!! میگه این کار برای رای هست این دیگه واضح تر!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۳
چند تا چند تا کامنت میذاری
دمت گرم تابناک!
از این مقالتون ادم لذت می بره.خدارا شکر که هنوز کسانی تو این مملکت هستند که مدافع حق و حقانیت هستند نه منافع خود.
ای ول تابناک .واقعا ازت خیلی خوشم اومد که از جانب حق دفاع کردی
الهی دورت بگردم تابناک .بابا تو نمره بیستی...
"دین و ایمان فقط برای شما نیست اقای محترم! هر کسی دین و ایمان دارد برای خودش."
آی حال کردم با این جمله...
احسنت
من به عنوان یک اراکی با انتقال تیم نفت به اراک مخالفم. مسوولان اراک اگر عرضه داشتند با اندکی سرمایه گذاری روی تیم فعلی که دسته اول بازی می کند آنرا به لیگ برتر می آوردند. استفاده از نام های بزرگ تکنیک پروپاگاندایی افراد کوچک برای پوشاندن ضعف هایشان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۳
دمت گرم واقعا بهترین حرف همینه که شما گفتی
ما تو مازندران هم یکی دو سال پیش همین موضوع رو داشتیم و به زور می خواستن راه آهن رو بیارن ولی مدیر وقت راه آهن خوب جوابشونو داد گفت: همین الان تو مازندران تیم نساجی قائمشهر با اینکه دسته اوله 20 هزار تا تماشاگر داره شما جای این که تیم بیارین همونو تقویت کنید که اصل و نصبش مازندرانی هست
تابناک از تو هم ممنونم
برای اون هایی که با این انتقال مخالف اند واقعاً متاسفم. این دستور شخص رییس جمهور بوده. حالا یک مجری به تمام مجلس، ریاست جمهوری و نظام مقدس جمهوری اسلامی تهمت می زنه و اسم این کار را “شو” و رای جمع کردن میذاره!!
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۳
آقا صالح شما انگار که حرفهای آقای فردوسی پور را درست متوجه نشدی .این بنده خدا حرف حسابش اینه که این کار بدون کارشناسی انجام شده و از تجربیات گذشته استفاده نشده . حالا به نظر شما این تهمت حساب میشود ؟ این نماینده ها هم که خود ما رای دادیم رفتند مجلس .حالا اینقدر مقدس شدند؟.اگر کسی پیدا شود از عملکردشان انتقاد کند گناه کبیره کرده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۳
از قدیم گفتن خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو.
سياوش
| Czech Republic |
۱۹:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۳
بابا اينا اگهكارشناس داشتن وضه ما به از اين بود اقاي صالح خان .در ضمن از برنامه 90 كه كارشناس تر ما نداريموحرف فردوسي پور حجته .خلاصصصصصصصص
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۳
چون اینکار دستور شخص رییس جمهور بوده پس درسته ؟.
ضمنا دقیقا به این دلیل که دستور شخص رییس جمهور بوده می گوییم که کاری است سیاسی
برنامه نود یکی از بهترین برنامه های ورزشی است که توانسته تحول مثبت و سازنده در روند فوتبال ما ایجاد کند ، تمنا میکنم سیاسی اش نکنید ؛ درود بر عادل فردوسی پور
متاسفانه در كشور ما هر نوع انتقاد با چنين هجمه ايي روبرو ميشود پس اگر ممكن است امر به معروف را دوباره تبيين كنيد
با سلام
مطلب بسیار منطقی و زیبایی بود
از نگارنده ی این مطلب به جا کمال تشکر را دارم
تابناک، با اینکه ازت خوشم نمی آد ولی این مطلب خوبی بود
دو دوره انتخاب شدن دلیل بر معصومیت و بی اشتباهی نیست
خاتمی و هاشمی هم دو دوره انتخاب شدند آنهم توسط همین مردم که ازشان حرف میزنید پس چطور است که در این چند سال اخیر اینقدر به ایشان تاختید و فرصتی ندادید تا از همان رسانه هایی که علیه شان حرف زدید از خود دفاع کنند؟!
هرگز گمان نمیبردم که در برنامه نود این برنامه صد در صد ورزشی نامی از رهبر انقلاب برده شود که خوب به لطف خوش بصیرتی برخی افراد خیلی راحت برای توجیه افکار خویش و ببیراه بردن اصل موضوع این اتفاق افتاد
تابناک فکر کنم چیز خورت کردن تو سابقه نداشت تو طول عمرت یه بار اینجوری انتقاد کنی مراقب اطرافت باش
تأسف برانگیز ترین قسمت حرفش جایی بود که امام خمینی (ره) رو هم وارد ماجرا کرد. من به عنوان یک بیننده برای خودم متأسف شدم که چنین جوی میان مسئولان کشور به وجود آمده
انتقال تیم از شهرستانها به تهران عیب نداره از تهران به شهرستانها گناه کبیره این هم عدالت عادل خان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۳
دوست عزیز به برنامه نود درست و دقیق توجه می کردی! بعد اظهار نظر می نمودی!
درود خدا بر عادل فردوسی پور
درود و آفرین بر تو تابناک.
تابناک باید یه دوره بصیرت فشرده برات بزارم! کلا از پایه مشکل داری!
بسیار عالی و حرف دل خیلی ها را گفته:" امروزه مرسوم شده است که از هر مسئولی که انتقاد می شود یا مساله را به اعتقادات مردم مرتبط می کند یا با استفاده ابزاری از رهبر انقلاب ، سعی می کنند که اقدام نابجا و مواضع غیر منطقی خود را توجیه کنند. روندی که راه را بر هر گونه استدلال و منطق می بندد و به جای گره گشایی کردن از معضلات صرفا بر گره های موجود ، گره کور دیگری می افزاید."
من واقعا برای خودم تاسف خوردم که برخی ازنمایندگان ما در مجلس از کوچکترین سوادی برای بحث منطقی با دیگران برخوردار نیستند و برای اینکه توجیهی برای استدلال های غیر منطقی خودشون بیارن از رهبری انقلاب و حضرت امام مایه میزارن.
با همچین نمایندگانی نباید انتظار در راس امور بودن مجلس رو داشته باشیم
يكي از بهترين مقالات تابناك
دفتر رهبری برای حفظ شان لفظ و مقام ولایت هم که شده باید (should) یک بار برای همیشه با نشر اطلاعیه ای به این قبیل حماقت های فردی پایان دهند ... چه معنا دارد یک نماینده مجلس برای توجیه حماقت مسلم خود از مقام معظم رهبری و ولایت خرج کند ... اگر اینچنین باید که هرگونه نظارت و نقد و نظر نسبت به مقامات دولتی و مجلسی و ... کفر مسلم و مصداق محاربت خواهد بود ...
چقدر دیشب حالمون رو بد کرد این نماینده محترم!لحن حرف زدنش و ربط دلدن همه کس و همه چیز به مسائل سیاسی خیلی کار بدی بود!
موافقم
كسي كه بحث ورزشي را به مسائل سياسي ربط داد فردوسي پور بود كه با گفتن جملاتي نظير «نمايندگاني در صدد هستند با اين اقدامات نمايشي براي ادوار آتي رأي جمع كنند» و «مسئولين در جمعهاي مردمي اقدام به انجام شوهاي تبليغاتي ميكنند» به اين وادي افتاد و وقتي بيغش وي را از اين مسئله برحذر داشت وي با گفتن جمله «دين و ايمان فقط مخصوص شما نيست آقاي محترم» قصد فرافكني داشت در حاليكه در كل كلام بيغش چيزي در مورد دين و ايمان و اعتقادات فردوسي پور مطرح نشده بود.
فردوسي پور همچنين در ادامه گفت كه بحث رأي جمع كردن تنها استنباط شخصي وي بوده اما در پاسخ بيغش كه پرسيد «آيا جاي مطرح كردن استنباط شخصي رسانه ملي است؟» پاسخي نداد و ارتباط تلفني را قطع كرد!!
به هر حال نگاه واقع بينانه و منصفانه به موضوع مخاطب را به اين نتيجه ميرساند كه در اين موضوع فردوسي پور نتوانست از پس تبعات گفته هاي پيشينش برآيد و في الواقع كم آورد و دست به فرافكني زد.
در پايان لازم به ذكر است كه معتقدم در اينكه فردوسي پور در تحليل و رسيدگي به مسائل ورزشي (حتي در حوزه هاي غيرفوتبالي) بي بديل است ترديدي نيست اما بهتر است در همين حوزه يكه تازي نمايد و به وادي مسائل سياسي وارد نشود كه در اين زمينه قطعا به اندازه حوزه ورزش درايت و توانمندي ندارد.
پاسخ ها
حسین بزرگی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۳
تعداد مثبت و منفی گویای همه چیز هست
چهره خوب هفته ...
واقعا جانا سخن از زبان ما می گوییی
واقعا جانا سخن از زبان ما می گوییی
پنهان شدن بعضی آقایان پشت مقدسات و پوشانیدن خطاهاشون شکل چندش آوری پیدا کرده...
حالا یک برنامه درست و حسابی داره پخش میشه اگه کاری نکردن اونو هم تعطیل کنن
واقعا ازت ممنونم که جواب دادی حرف دل تمام بینندگان دیشب برنامه 90 را زدی مجددا ازت تشکر میکنم.
با سلام به نظرم آقای فردوسی پور هم یک مقداری بغض دارند در صحبتهاشون! همه باید از ادبیات درست و بجا استفاده کنیم هنگامی که داریم از رسانه ملی ان هم از برنامه پربیننده حرف می زنیم اگه لازم دونستید درج کنید لطفا.
با تشکر
پاسخ ها
مازيار
| United Kingdom |
۱۸:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۳
سجاد جان بقول آقاي كميته انظباطي مقالطه نفرمائيد قانون خيارات رو هم براي ما اجرا نكنيد فردوسي پور يكي از دلايل موفقيتش مردمي بودنش و بي طرفانه حرف زدنشه روشنگريشه
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۳
باغرض حرف زدن رو توی بقیه برنامه های صداوسیما جستجو کنید که به هر که بخوان توهین می کنند. حالا یه برنامه مخالف (90) داریم شما تحمل نداری...
در برکناری علی کریمی هم شاهد طرح چنین موضوعاتی بودیم و اقایان همه چیز را به انقلاب و دین ربط داده بودند
از قرار معلوم این نوع از مسئولین هنوز در زمان طاغوت زندگی میکنند و سی و دو سال از انقلاب عقب هستند. آخه آن زمانها ساواکیها همین گونه عمل میکردند که امروز این آقایان عمل میکنند.
احسنت به این تحلیل!
باید با چنین رویه ای که اخیرا نیز بسیار باب شده است برخورد جدی شود. اینگونه استدلال های غیر منطقی برخی از مدیران توهین به نظام اسلامی، آرمان های امام و درک مردم است.
احسنت
afarin....aali bud....
متاسفانه نتیجه سوء استفاده بعضی از مسئولین بی لیاقت از دین و حکومت مذهبی است.
این نوشتار حرف خیلی از کارشناسان این مملکت است تا میخوان انتقادی در حوضه تخصصیشون داشته باشن محکوم به تضعیف دولت میشن.
استدلالهای این آقای نماینده بیشتر از آنکه تبلیغ برای دولت خدمتگزار(!) باشه، ضد تبلیغ بود! طرف فکر کرده بود که نطق پیش از دستوره که با آب و تاب همه رو محکوم می کرد! چنان با ربط و بی ربط به هم می بافت که عادل بدبخت مونده بود بخنده یا سرش رو به طاق بکوبه! این آقا برنامه 90 با بیننده و طرفدار میلیونی اش رو حکم کل کشور نمی دونه اما نظر خودش رو که نهایتا 100 هزار نفر رو نمایندگی می کنه، نظر کل 75 میلیون غالب می کنه!!! بعدشم اینها در هزینه کردن از اسلام و رهبری دیگه شورش رو درآوردن! رهبری بارها گفته که تائیدذ من از دولت به معنای تائید اشتباهات و خبط و خطاهای اون نیست! حیف که عادل دستش برای بیان برخی مطالب کوتاه بود!
آخ قربون ادم چیز فهم! دم خودت و قلمت گرم...!!!!!
کاملا درسته خداپدرتو بیامرزه
ایول تابناک
دقیقا حرف دل منو زدی
مد شده که هر کی انتقاد میکنه سریعا دشمن نظام و اسلام و رهبری می خوننش
ای کاشقدر فردوسی پور ها رو بدونیم .
واقعا که ! ادم وقتی اینگونه نظرات را میشنود خجالت میکشد !
اولین باره که باید بگم دمت گرم تابناک، حال کردم، دلم خنک شد، اخه نود به ....... چه ربطی داره که طرف گرو کشی میکنه، فردا توی خیابونم دعواشون بشه میگن به مقام رهبری داری توهین میکنی؟ به این میگن موج سواری
جاذبه تابناک برای نشر و شرح این نوع مطالب است.
آفرین بر تابناک. حرف دل چند میلیون بیننده این برنامه رو زدی. نماینده مجلس که خودش رو کارشناس همه ی مسائل میدونه یه بیسواد بیش نیست .
تهران الان 5 تا تیم تو لیگ برتر داره 3 تا هم قبلا داشته که از تهران رفتند که اگر این سه تا نرفته بودند تعداد تیم های تهرانی می شد 8 تا آیا این انصاف تهران 8 تا تیم توی فوتبال داشته باشه که از این 8 تا فقط دوتای انها یعنی استقلال و پرسپولیس طرفدار دارند؟
اولا که شما می گفتید که نود اجرا نمیشه ولی اجرا شد و شما هم کنف شدید
دوم اینه که ما ایرانی ها در همه چیز اغراق می کنیم مثلا در بحث ولایت فقیه و یا در فرمایش سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست ماست رو جاری و ساری می کنیم در همه امورات حالا اگر کسی از مسئولی انتقاد کند این انتقاد رو توهین می نامیم و در نهایت شخص منتقد مساوی میشه با کافر ذمی و مشرک و مهدور الدم که در مقابل حکم خدا ایستاده و شخص مورد انتقاد قرار گرفته در جایگاه نماینده خدا قرار میگیره
من دیشب برنامه رو دیدم و تاسف خوردم!!
آقای نماینده در مجلس هم با مایه گذاشتن از رهبری کاراشو توجیح می کنه!!!!!!؟؟؟؟یعنی می کنند؟؟
چرا هر وقت مسئولی کم میاورد ایشان از او حمایت میکند؟
من خودم برنامه نودا دیدم واقعا باید به حال چنین مجلسی افسوس خورد که نمایندش مردم را احمق تصور کرد اخه انتقال تیم نفت چه ربطی به انقلاب و دین داری؟.............
آخه بابا این که نشد تیم های تهرانی تلاش کنند با هزار هزینه و بدبختی به لیگ برتر صعود کنند اونوقت چشم دیدنشون رو در تهران نداشته باشند و به زور منتقل کنند به شهر دیگه. چرا فقط با تیم های تهرانی این کار رو می کنند؟!
فقط تو برنامه نود نیست همه جای جامعه متاسفانه شده
اصلا اینا هر وقت دلیل کم میارند به دین و اسلام ربط می دهند ایناها باعث می شوند که جوانان از دین فاصله بگیرند این ظظلم بزرگی برای دین است
انچه اقای فردوسی پور گفته یک واقعیت است، در قم ما که تیم صبا را به شهر ما اورده اند نه قمی ها این تیم را از خودشان می دانند و نه بازیکنان تیم دل به بازی کردن در قم دارند و این تیم هر وقت که با تیم دیگری بازی دارد از تهران به قم می اید و خسته و کوفته یک بازی می کند و میبازد و دوباره به تهران بر میگردد و عنقریب نیز با این وضعیت به دسته ی پایین تر سقوط می کند اگر این اقایان عرضه دارند تیمهای داخل شهر را پشتیبانی بکنند تا پله پله به رده های بالاتر صعود بکنند نه اینکه یک تیم حاضر و اماده را به شهرشان بیاورند و باعث ان بشوند که ان تیم فصل به فصل به رده های پائین تر جدول سقوط کند.
دغدغه مردم پنهان شدن پشت مقدسات ، اعتقادات و مقامات است.این باید تیتر یک تمام روزنامه های صبخ روز شنبه باشد.
ببخشید ولی به نظر می آید با این وسیله قصد دارید یا قصد دارند برنامه نود را وارد بحث های سیاسی غیر از فوتبال کرده و این بحث جرقه ای برای شروع این کار ... شاید این دفعه حق به آقای فردوسی پور داده شود ولی در گام های بعدی آیا ایشان فقط با یک نماینده مجلس روبرو خواهند شد ؟؟؟
برنامه ی زنده رو با صحن علنی مجلس اشتباه گرفته بود.
آقای فرکی قبلا یک بار تلخلی این انتقال را با باشگاه پاس تجربه کرده و اینبار نیز قرار است با تیم صنعت نفت تهران ...
تمامی دست اندرکاران تیم صنعت نفت تهران، هنگام مصاحبه با دوربین 90 چهره اشان سرشار از یاس بود.
راستی اگر این تیم سال بعد به دسته یک سقوط کرد، چه کسی جوابگوی مردم خواهد بود؟
آیا همان نماینده مدعی، بازهم حاضر است در برنامه 90 از مقام معظم رهبری و... مایه بگذارد؟
قربون قلمت واقعا گل گفتی تابناک عزیز .امثال آقای فردوسی پور دلشان برای فوتبال مملکت میسوزد که اینطور اقدام میکنند و باید واقع بین باشیم و از گذشته درس بگیریم.
یک نمره بیست. هم به عادل هم به تابناک.
انصافا فردوسی پور منطقی نظر داده.
این جناب نماینده از مردم شازند رای گرفته. پس حرف او حرف مردم شازند است. اگر حق گفته درود بر آن مردم.اگر ناحق گفته وای بر آن مردم. زیرا که او انتخاب مردم است.
این بغض ما بودکه در گلوی تو شکست. زنده باشی آقای نویسنده.
مناظره دیشب این حسن بزرگ و داشت که فهمیدیم مشکلات کشور از کجا آب میخوره اگر نماینده دلسوز واقعی مردم باشه به خاطر مردم کار میکنه نه خو شامد آقایون و ... خدا بیامرزد مدرس را که به خاطر مردم سیلی خورد
چرا آقایان وقتی کم می آورند از اسلام و ایمان هزینه می کنند؟ چون عزیز من کار دیگری برای توجیه خطا یاد ندارند!!! وقتی مردم دارند به وضوح سرنوشت باشگاه پاس یا بقیه تیم ها را میبینند دیگر چه توجیهی ؟! البته مردم خودشون بهتر میفهمن به خاطر همینه که 90 پربیننده ترین برنامه است. بهتره کسانی که جنبه شنیدن حرف حق ندارن روی خط برنامه ی زنده نیان چون فقط خودشون رو تابلو میکنند جناب نماینده ی محترم هم اگر نظرات مردم رو ببینه میفهمه توی برنامه 90 دیشب چه اشتباهی کرده البته امیدوارم بفهمه! دغدغه رو خوب اومدی!
تابناك عزير انصافاً دستت درد نكنه به خاطر اين تحليل درست. احسن به شما !
سلام تابناک ... تو که نظرات منو نشون نمیدی ...
ولی خوشم اومد ... بالاخره یه بار از یه اتفاقی که خیلی ناراختم کرده بود یه سایتی انتقاد کرد ... خسته نباشید
امیدوارم عادل با عدالت بتونه به کارش با صراحت تمام ادامه بده
اگر این تیم به اراک برود غصبی نیست؟
آیا این تیم مردمی خواهد بود؟
می گوید این تیم از بودجه دولت اداره می شود اگر به اراک برود از کجا اداره می شود ؟. حتما نمایندگان محترم استان مرکزی هیئت مدیره باشگاه می شوند!
من که دیشب خوابم نبرد از شدت ناراحتی. ناراحتی از طرز فکر . حرف زدن نماینده مجلس، مجلسی که باید در راس امور باشه. حرفهای آقای رضائیان مدیر باشگاه فولاد خوزستان آرومم کرد. اینجاهاست که درک میکنم جوونای ما چرا از دین و مذهب دور میشن. وقتی طرز فکر و صحبت مسولان ما اینه باید انتظاری غیراز این نداشت. مظلوم دین و ایمان و امام و رهبری که باهاشون هرجا خواستیم در جهت اهدافمون سوء استفاده استفاده میکنن.
تو رو خدا فقط همین یک برنامه سیاسی نیست بذارید لااقل به یک برنامه صدا و سیما دل خوش کنیم
آفرین تابناک!
آفرین فردوسی پور!
خدمتی که فردوسی پور داره به مملکت میکنه از خیلی از آقایون بیشتره ، گفتن حرف حق جرات می خواد ...
مردم ما خیلی فهیم تر از این هستند و فرق حرف حق رو تشخیص میدن و فردوسی پور اینقدر محبوب و عادل هست که نیازی به این حرفهت نیست کافیه یک مسابقه اس ام اس بذاره تا ...
این آقای نماینده که از رهبر و امام مایه گذاشتند یعنی خودش هیچی برای ابراز نداشت دیگه. متاسفم که اعتقادات شده مستمسک دست یه سری از دوستان
اقالطفی نماینده اراک مگررییس جمهورولی فقیه هست که حرفش فصل الخطاب است..
درود بر عادل فردوسی پور
فردوسی پور خیلی بی ادبانه حرف میزنه و میخاد انقلابو زیر سوال ببره
حق با فردوسی پور بود.
به نظر من حق با آقای فردوسی پور نبود. استغاده از الفاظی نظیر خود شیرینی، باد در غبغب انداختن و ... توهین به نماینده مجلس و کسانی است که آن شخص را انتخاب کرده اند. وظیفه نمایندگان مجلس این است که تا حد امکان برای حوزه خود امکانات جذب کنند و به این کار انجام وظیفه می گویند نه خود شیرینی.
اي لعنت بر شما عمرعاص هاي زمانه كه براي رسيدن به اهداف خود از كلمات مقدسي چون رهبري و امام و انقلاب استفاده ابزاري مي كنيد و قرآن بر سر نيزه مي كنيد و ديگران را بي دين و ايمان جلوه مي دهيد.شما نماينده ي ما نيستيد!!!!
چرا برای اتفاقت سیاسی و حرف های سیاسیون که به همه تو روز روشن تهمت و توهین می کنند و از امام و انقلاب برای هر مسئله ای اسفاده می کنند موضع گیری نمی کنید و انگار که اصلاً اتفاقی نیافتاده ؟
از حق دفاع کنیم و با ظلم مخالفت کنیم در هر مقام و مسئولیت و با هر ایدئولوژی .
عادل، دوستت داریم!
لطفا نظر سنجی بگذارید در این مورد
آقایان وقتی کم می آورند از اسلام و ایمان هزینه می کنند.
یه مطلب هم در باره تظاهرات دانشجویان انگلیسی بنویسید اگر این اتفاق در ایران بود تا 2 سال اخبار بی بی سی آن را پوشش می داد
تا بناک ممنون
نماینده مجلس نباید به خاطر مسئله به این بی اهمیتی از مقام معظم رهبری هزینه می کرد.
تابناک خیلی آقایی متشکرم که از عادل از حق حمایت کردی
عادل حرف مردم را گفت .
سیاسی هم نبود. حرف راست را باید گفت و باید شنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار