بازدید 32482

اقدامات هولناک یک صهیونیست که برای او تفریح محسوب می شد

موسسه «سكوت را بشكنيم»، يك موسسه يهودي فرهنگي است كه به انتشار خاطرات سربازان و فرماندهان در جنگ هاي گوناگون صهيونيست ها با فلسطيني ها دست مي زند و اميدوار است، با انتشار اين خاطرات، وجدان انساني جنايتكاران بيدار شده و كمتر به جنايت بينديشند/ زايشگاه هم عجب جايي است؛ محل توليد فلسطيني، محل توليد دشمن ما، محل تولد كودكاني كه تا ده سال ديگر از زندگي فقط سنگ را مي شناسند كه بايد به ما پرتاب كنند...
کد خبر: ۱۳۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۵ 13 December 2010
سرویس بین الملل ـ روزنامه «اينديپندنت» با انتشار خاطرات سربازان اسرائيلي در كرانه باختري رود اردن عمق جنايات صهيونيست ها را به نمايش گذاشت.

به گزارش «تابناک»، اين خاطرات را موسسه يهودي «سكوت را بشكنيم» منتشر كرده و با اين كار، مدعي است كه وجدان جنايتكاران اندكي آرام خواهد شد. این خاطرات بدون هیچ توضیحی، خود نشانگر عمق فجایع رخ داده در سرزمین فلسطین توسط صهیونیست هاست.

در بخشي از خاطرات يك سرباز اسرائيلي در جريان جنگ غزه در سال 2008 آمده است: احساس خستگي مي كردم. مدتي بود تفريح نكرده بودم. چند روزي بود كه فقط مي خواستم استراحت كنم. ناگهان تصميم به كاري خنده دار گرفتم ... يك بمب پشت در خانه يك فلسطيني قرار دادم و چاشني آن را فعال كردم. مادر وارد خانه شد و با انفجار بمب تكه هاي بدن او به ديوار پخش شد... كودكان او با ديدن اين صحنه نمي گريستند و فقط چشم هايشان باز بود و پلك نمي زدند ... خيلي خنديديم!

او در ادامه خاطرات خود می گوید: يك بار ديگر پدر يك دختر سيزده ساله فلسطيني را كه كشته شده بود، از درب پشت خانه به اتاق خوابش برديم و او را روي تخت خواب خوابانديم ... تصور كنيد دخترك با ديدن جسد له شده پدر در رختخواب چگونه گريه مي كرد!

این سرباز صهیونیست در بخش های دیگری از خاطراتش با افتخار می نویسد: ديدن انفجار گلوله توپ روي كودكستان هم جالب است. من گزارش آن را براي پدرم هم فرستادم او هم مرا تشويق كرد.

با دوستم كه روي يك تانك خدمت مي كردم، تماس گرفتم و نقطه مشتركي در فضاي يك كودكستان در غزه را نشانه رفتيم و همزمان گلوله تانك را شليك كرديم، دو گلوله در وسط روز در آسمان به يكديگر برخورد كردند و صداي انفجار آن كودكان را به صحن كودكستان كشاند. من بيشتر از كودكان ترسيدم، اما خود را خيس نكردم، ولی در عوض یقین دارم که بیست كودك فلسطینی آن روز كه به خانه هايشان رفتند، شلوارشان خيس بود! ...اين هم جالب است و تجربه اي تكرار نشدني.
 زايشگاه هم عجب جايي است؛ محل توليد فلسطيني، محل توليد دشمن ما، محل تولد كودكاني كه تا ده سال ديگر از زندگي فقط سنگ را مي شناسند كه بايد به ما پرتاب كنند، ترساندن پرستارهاي زايشگاه ها و زنان باردار فلسطيني، تنها در زايشگاه ممكن است، در زايشگاه مي توان صحنه هايي آفرید كه در هيچ جاي دنيا امكان تكرار آن نيست!

گفتنی است، موسسه «سكوت را بشكنيم»، يك موسسه يهودي فرهنگي است كه به انتشار خاطرات سربازان و فرماندهان در جنگ هاي گوناگون صهيونيست ها با فلسطيني ها دست مي زند و موسس اين انتشارات، اميدوار است با انتشار اين خاطرات وجدان انساني جنايتكاران بيدار شده و كمتر به جنايت بينديشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی