بازدید 37220

خبرنگار داخلي ، مجری «فارسی وان 2» !

کد خبر: ۱۲۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۴ 09 November 2010
بولتن نیوز نوشت:

یکی از اقتصادی نویس روزنامه های دنیای اقتصاد و شرق که ظاهرا برای درس خواندن به لندن سفر کرده، سر از شبکه تلویزیونی "من و تو" درآورده و به گویندگی اخبار اقتصادی دراین شبکه تلویزیونی که به "فارسی وان 2 " معروف است، مشغول شده است.

شبکه "من وتو" که ظرف چند روز گذشته به دنیای برنامه های ماهواره ای پرتاب شده است، شبکه ای است که گفته می شود با حمایت مالی "گوگوش" و دوستانش اداره می شود.

"سام غفارزاده" حرفه روزنامه نگاری را از مجله اقتصاد ایران آغاز کرده و پس از آن در روزنامه های ابرار اقتصادی،همبستگی و دنیای اقتصاد فعالیت خود را پی گرفته است.

این شبکه ماهواره ای، عمده برنامه هایش با محوریت گوگوش و فعالیت های او بوده و ساعات طولانی به پخش کلاس های این خواننده لس آنجلسی اختصاص دارد و این شبکه مخلوطی از شبکه های ماهواره ای تی وی پرشیا و فارسی وان می باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۹
خوشمان مي آيد خوب به وارسي وان وتي وي پرشيا نگاه مي كنيد تحليلتان خوب بود اون مخلوط هم خوب بود
چه ربطی داره به فارسی 1 شما حسودیتون میشه به شما نگفتند بیا حالا داری چرت و پرت میگی؟
خدایا با این خبرها ما را از اضافه شدن باران امواج پارازیت که تاکنون مشخص نشده برای سلامتی مفید است یا مضر حفظ فرما ، آمین یا رب العالمین
فقط لوگوي من و تو به فارسي وان شبهات داره هيچ شباهت محتوايي بين اين دو نيست و هيچ نسبتي هم بين اين دو شبكه وجود نداره. فارسي وان دو هم غلطه بايد مينوشتي فارسي تو farsi two
خیلی باحاله این کانال ،خدا وکیلی از فارسی وان که سهله از تمام 5000 کانال ماهواره باحال تره،همه چی داره،فرهنگ اصیل ایرانی که هیچوقت توی تلوزیون خودمون گفته نشد،برنامه های متنوع ورزشی،موزیک ویدئو،خبرو..........
فقط این آقا نیست بلکه بقیه مجریان و گزارشگرهای این شبکه هم سابقه فعالیت فرهنگی رسانه ای در ایران دارند مانند خانمی (سالومه سیدنیا)که به عنوان یکی از برگزارکنندگان رای مردمی جشنواره فیلم فجر به مدت پنج سال در روابط عمومی خانه سینما حضور داشته و سابقه کار در رسانه‌های مختلفی از جمله روزنامه هاي زن و ایران و رو داره.همچنین دیگرانی که فارغ التحصیل دانشگاه آزاد نجف آباد و ... می باشند.
فارسی وان یا فارسی 2. فارسی وان 2 معنیش چیه؟!!!!!
میشه بگویید تعجبتون به خاطر چی هست. منم باشم همین کار رو می کنم
به خدا بهتر از این نمی شد برای یک شبکه تلویزیونی تازه تاسیس تبلیغ کرد. فرکانس و جدول پخش برنامه هایش را هم می گذاشتید که دیگر تمام و کمال باشد.
ماشاءالله اطلاعاتتون آنقدر خوبه كه فرمول ارائه مي كنيد!
اگه میشه فرکانس این شبکه جدید را هم بگین.
این شبکه فارسی وان 2 نیست خودتونم خوب می دونید. خیلی هم ساده لوحانه است اگه فکر می کنید این شبکه داره با پول خانوم گوگوش می چرخه!!! بهتر بروید از همکاران صدا و سیمایی تان بپرسید فقط هزینه پخش تصاویر بصورت واید اسکرین و با این کیفیت چقدر آب می خورد تا حساب کار دستتان بیاید.
ببخشید این لقب " فارسی وان 2" رو کی داده؟ اصلا فارسی وان از لحاظ نوع برنامه و محتوا با فارسی وان شبیهه؟؟؟ از چی می سوزید؟
تابناک معلومه که 24 ساعت پای ماهواره ای ها
خوب اگه می تونید شما هم خبرنگار اونا رو بیارید در روزنامه وزین کیهان!! استخدام کنید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس