بازدید 9324

گزارش سيا: اسرائيل نابود می شود

اين گزارش متضمن اطلاعات دقيقي است که به صورت يک سند هشدار آميز درباره پيامدهاي مهاجرت معکوس شهرک نشينان صهيونيست از سرزمين‌هاي اشغالي به آمريکا و روسيه و چندين کشور اروپايي و اقدام يهوديان در خارج کردن سرمايه‌هاي خود از اين رژيم در اختيار کنگره آمريکا قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۳ 09 November 2010
چندين گزارش غربي و صهيونيستي حاكي از نابودي رژيم صهيونيستي طي دو دهه آينده است.

به گزارش ايسنا، گزارش سازمان اطلاعات مرکزي آمريکا "سيا" بيش از هر گزارش ديگري نگراني مقام‌هاي آمريکا، اروپا و رژيم صهيونيستي را برانگيخته است.

اين گزارش متضمن اطلاعات دقيقي است که به صورت يک سند هشدار آميز درباره پيامدهاي مهاجرت معکوس شهرک نشينان صهيونيست از سرزمين‌هاي اشغالي به آمريکا و روسيه و چندين کشور اروپايي و اقدام يهوديان در خارج کردن سرمايه‌هاي خود از اين رژيم در اختيار کنگره آمريکا قرار گرفت.

پيشتر نيز يک پژوهش صهيونيستي درباره عواقب زوال رژيم صهيونيستي به عنوان نتيجه قطعي چندين فاکتور از جمله فساد و توسل بي رويه اين رژيم به زور عليه فلسطينيان و همچنين بحران‌هاي سياسي و اجتماعي داخلي آن و کاهش احتمالي حمايت‌هاي غرب از تل آويو هشدار داد و اعلام کرد که احتمال منزوي شدن اسرائيل در عرصه بين الملل وجود دارد و اين امر بر اقتصاد اسرائيل تاثير خواهد گذاشت.

از سوي ديگر پطرس غالي، دبير کل پيشين سازمان ملل پيش بيني کرد که رژيم صهيونيستي پس از 25 سال به خاطر رشد جمعيت فلسطينيان دارنده تابعيت اسرائيلي معروف به عرب‌هاي ساکن اراضي اشغالي 48 از بين خواهد رفت.

با توجه به گزارش سيا بيش از دو ميليون اسرائيلي از جمله 500 صهيونيست دارنده برگه سبز و گذرنامه طي 15 سال آينده راهي آمريکا خواهند شد و نزديک به يک ميليون و 600 هزار اسرائيلي ديگر براي بازگشت به ميهن شان يعني روسيه و اروپاي شرقي و غرب که پيش از مهاجرت به سرزمين‌هاي اشغالي در آنها زندگي مي کردند، آماده مي شوند.

براساس گزارش مركز اطلاع رساني فلسطين، سيا تاکيد کرد که اين گزارش موجبات شادماني و خوشحالي مخالفان رژيم صهيونيستي را فراهم ساخته است و اطلاعات مندرج در آن نشان مي دهد که اسرائيل به سرنوشت نظام آپارتايد در جنوب آفريقا دچار مي شود.

در پايان اين گزارش تاکيد شده است که تداوم موجوديت اسرائيل در گرو تمايل نخبگان صهيونيست به باقي ماندن در سرزمين‌هاي اشغالي است و در غير اين صورت از بين خواهد رفت.

بر پايه تحقيقات و مطالعات انجام گرفته، رژيم صهيونيستي درگير بحران‌هاي داخلي است که اين رژيم را که بر اساس فاکتورهايي چون زور و تجاوز شکل گرفته است، مي سايد.

بر پايه پژوهش اسرائيلي که به تازگي منتشر شد، اقدامات نيروهاي مقاومت فلسطين و جنگي که اسرائيل در تابستان سال 2006 عليه لبنان به راه انداخت، موجب بروز اختلالات رواني در ميان تعداد زيادي از نظاميان صهيونيست شده است و همين مساله موجب گرديد تا فرماندهان ارتش عبري پريشان خاطر و مجبور به پيگيري پديده خودکشي و تشکيل کميته ويژه در جهت کاهش روند خودکشي ها شوند.

مراکز مطالعاتي اسرائيل به نقل از منابع پزشکي نظامي آمارهايي را منتشر کرده است که نشان مي دهد رژيم صهيونيستي ميزان خودکشي را به 50 درصد کاهش داد، ولي نگراني‌ها در مورد افزايش آمار خودکشي نيروهاي ارتش عبري و ميزان مبتلايان به اختلالات رواني که دامنگير مزدوران سرويس هاي اطلاعاتي برون مرزي رژيم صهيونيستي "موساد" نيز شده است، همچنان به قوت خود باقي است.

بر پايه منابع اسرائيلي، خطرناک ترين مساله اينکه مبتلايان به اختلالات رواني به صورت داوطلبانه اطلاعات محرمانه را افشا مي کنند و مساله به اين حد محدود نمي شود، بلکه فساد به بدنه نهادهاي رژيم صهيونيستي سرايت کرده است، به نحوي که اخيرا رسوايي مالي و اداري تعدادي از مسئولان صهيونيستي فاش شده است.

در عرصه مناسبات خارجي و حمايت هاي غرب نيز اسرائيل براي نخستين بار از زمان شکل گيري‌اش تاکنون به خاطر سياست هاي تجاوزگرانه‌اش و شدت بخشيدن به قتل عام غير نظاميان بي گناه فلسطيني به بهانه دفاع از خويش با انتقادهاي شديدي مواجه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
سلام
مهم 2 دهه نیست.مهم این هست که قدرت های بزرگ با فریب حتی ملت خودشان توانستند سرزمینی را اشتغال کنند تا کلاهک های هسته ای بسیاری را در منطقه برای خود حفظ کنند.و با تخلیه منابع نظامی به آن سرزمینها آرامش را از دیگران بگیرن و به نوعی آرامش را برای خود لحاظ کنند.اما تاسف آنجاست که همه بروی یک کره خاکی زندگی می کنیم و همه به دنبال هجرت به دنیایی بهتر هستیم
انّ وعدالله حقا!
ميميرين اگه يه روز از صهيونيست خبر چاپ نكنين!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ضعیف انگاشتن دشمن بدترین اشتباه ممکن است. در ضمن خدا وکیلی مطالب دو پاراگراف آخر را بخوانید
حتی بدون پژوهش هم مشخصه چون ملتی که در مسیر ظلم قرار می گیرد نابود شدنی است این یک سنت الهی است وبرای همه ملتها و امتها در هر برهه ای از زمان صدق می کند
مردشور سیا رو بردن . آره اینهمه سال نابود نشد این دو دهه نابود میشه . تابناک از این خبرای چرت ننویس . بعدشم اگه دقت کنید ما تو کشور خودمون هزاران مشکل داریم که داره پدر مملکتو در میاره . لطفا شفاف سازی کنید نه اینکه مشکلات کشور رو بیخیال شدید رفتید دارید داد میزنید مرگ بر فلانی .
شما چقدر ساده لوحيد كه اين اخبار و باور ميكنيد. اين خبرا رو خود صهيونيستها پخش ميكنن كه كمكهاي مالي و سياسي غرب رو بدست بيارن
با القا کردن اینکه اسراییل خود به خود در اثر مهاجرت معکوس و فساد در حال فروپاشی است می خواهند از شدت مقاومت ها و مبارزات بکاهند. آدم رو به موت که چنگ و دندان نشان نمی دهد. ما فعلا در حال کشیدن دندان اسرائیل هستیم. هنوز صحبت از مرگ یکم زوده.
نابودي اسرائيل يك وعده الهي است كه انشاءالله به زودي محقق خواهد شد
حالا كه طبق تحليل سيا و كارشناساي داخلي خود به خودداره اسراييل نابود مي شه شما هم يه خورده كوتاه بياييد ويقه شونو البته كمي فقط ول كنيدو يه ذره بيشتر به مستضعفاي داخلي و مناطق عقب مانده نظير خرمشهرو...توجه كنيد!البته اگر امكانش هست!!
62 سال قدرت و همه تکنیکها در اسراییل بوده؟ چرا در این سال ها نابود نشد
خداوند حق مظلوم ضایع نمی کند ومظلوم نیز باید ازحق خود دفاع کند .وظالم هرچه قوی باشد نابودشدنی است {سجادیان ازبوشهر}
ان الباطل کان زهوقا
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر