بازدید 21079

با حکم محمدرضا رحیمی، دبير هيأت دولت تغییر کرد

وی از دوستان بسيار نزديك صادق محصولي بوده و در زمان حضور وی در سپاه، مسئولیت دفتر وی را به عهده داشته که به همین واسطه، پس از استعفاي مسعود زريبافان از سمت دبيري هيأت دولت براي شركت در انتخابات، دبير هيأت دولت شد/ دبیر جدید هیأت دولت نیز پيش از اين، معاون امور دفتر هيأت دولت و همچنين دبير كميسيون سياسي و دفاعي دولت نيز بوده است.
کد خبر: ۱۲۱۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۵ 25 September 2010
مجید دوستعلي، دبیر هیأت دولت، جای خود را به علی صدوقی سپرد.

به گزارش «تابناک» با توجه به بروز برخی اختلافات و مسائل در روند اجرای وظایف دبیری هیأت دولت، ظهر روز چهارشنبه، مورخ 31/6/1389، معاون اول رييس جمهور، در حكمي، مجید دوستعلی را برکنار و علي صدوقي را به عنوان دبير هيأت دولت منصوب کرد.

بنا بر این گزارش، علی صدوقي، پيش از اين، معاون امور دفتر هيأت دولت و همچنين دبير كميسيون سياسي و دفاعي دولت نيز بوده است.

آقاي دوستعلي نیز پيش از دبیری هیأت دولت، در كرمان معاون دادستاني بوده و به يكباره از قوه قضاييه به قوه مجريه نقل مكان كرده و دبير هيأت دولت شده بود.

این گزارش می افزاید: مجید دوستعلی از دوستان بسيار نزديك صادق محصولي بوده و در زمان حضور وی در سپاه، مسئولیت دفتر وی را به عهده داشته که به همین واسطه، پس از استعفاي مسعود زريبافان از سمت دبيري هيأت دولت براي شركت در انتخابات، دبير هيأت دولت شد.

گفتني است، شنیده ها حاکی است دوستعلي، منتظر بازگشت رييس جمهور از سفر نيويورك است تا با هماهنگي وی، بتواند قائم مقام وزير دادگستري شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
زمانی که آقای دوستعلی رئیس دفتر لشکر نیروی مخصوص را بر عهده داشت آقای احمدی نژاد مسئول مهندسی لشکر آقای فتاح قائم مقامو خیلی های دیگر از مسئولین امروز توفیق خدمت داشتند رابطه دوستی آقای دوستعلی و احمدی نژاد خیلی قدیمی است و اینگونه نیست که یه هویی از راه رسیده باشند. خداوند دلسوزان نظام را حفظ نماید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر