بازدید 6830

بیانیه ارتش اسرائیل درباره عملیات رفح

ارتش اسرائیل روز چهارشنبه(امروز) اعلام کرد که در حال انجام یک عملیات ضد نیروهای مقاومت در مناطق خاصی در شرق رفح در جنوب نوار غزه است.
کد خبر: ۱۲۳۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸ 08 May 2024


به گزارش تابناک؛ وبگاه اسکای نیوز عربی نوشت: «در بیانیه ارتش اسرائیل آمده است که افراد تحت تعقیب از بین رفته و مقرها و زیرساخت‌های زیرزمینی آنان در مناطق مختلف شناسایی شده است».

ارتش اسرائیل ادامه داد: «نیروی زمینی ارتش بر اساس اطلاعاتی که از سوی ارتش و شین بت برای نابودی تروریست‌های حماس و برچیدن زیرساخت‌های آنان در مناطق خاصی در شرق رفح به عملیات دقیق ضد تروریستی ادامه خواهد داد».

ارتش این رژیم اعلام کرد که با استقرار تانک در رفح و کنترل گذرگاه مرزی با مصر، ورود کمک‌های بشردوستانه به نوار فلسطینی را متوقف کرده است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا با تعلیق ارسال سلاح به اراضی اشغالی در تلاش است تا از حمله گسترده اسرائیل به رفح، جایی که صدها هزار فلسطینی برای فرار از جنگ در نقاط دیگر نوار پناه گرفته‌اند، اجتناب کند.

ارتش اسرائیل نیز در واکنش به تعلیق ارسال تسلیحات توسط دولت آمریکا را پس از عملیات نظامی اسرائیل در شهر رفح در جنوب نوار غزه در هفته جاری، را کم اهمیت جلوه داد و گفت که دو کشور متحد هرگونه اختلافی را «پشت درهای بسته» حل و فصل می کنند.

روز سه‌شنبه، یک مقام ارشد آمریکایی گفت که دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور، ارسال محموله‌های تسلیحاتی به اسرائیل را هفته گذشته در اعتراض به اقدامات واضح اسرائیلی‌ها برای حمله به شهر رفح به حالت تعلیق درآورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی