بازدید 2090

حمایت مجلس از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب

بیانیه ۱۶۰ تن از نمایندگان مجلس با موضوع حمایت فرماندهی انتظامی کشور برای اجرای طرح عفاف و حجاب در نشست علنی مجلس قرائت شد.
کد خبر: ۱۲۳۴۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸ 29 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خانه ملت، ۱۶۰ تن از نمایندگان مجلس با موضوع حمایت فرماندهی انتظامی کشور برای اجرای طرح عفاف و حجاب بیانیه دادند.

متن بیانیه به شرح زیر است:
 
با سلام و صلوات بر ساحت مقدس شهیدان والامقام
 
وظیفه خود می‌دانیم از مجاهدت‌های فرماندهی محترم فراجا و نیرو‌های تحت امر در انجام مأموریت‌ها به ویژه حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و سالم سازی محیط‌های اجتماعی در راستای حفظ کیان خانواده و کرامت زنان، عمیقا تقدیر و تشکر کنیم و ضمن اعلام حمایت برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از کرامت خانواده و زنان، موارد زیر را متذکر می‌شویم:
 
- انتظار می‌رود مسئولان محترم دولتی و قضایی با هم افزایی در انجام وظایف قانونی خود با حمایت از فراجا در راستای سالم سازی محیط‌های اجتماعی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اهتمام ویژه داشته باشند.
- انتظار می‌رود اکنون که فراجا با دغدغه مندی در این مسیر گام برداشته است ضمن توجه به ادامه مسیر اصلاح در اقدامات اجرایی با حفظ کرامت زنان، با ایجاد ظرفیت‌های لازم، اقدامات خود را منطبق بر شرع مقدس و قانون و محیط مؤمنانه پیش برده و ضمن تجلیل از نیرو‌های دلسوز تحت امر اقدامات خلاف ضوابط را نیز متذکر شده و اصلاح کند.
- مردم عزیز ایران اسلامی که همواره زیست عفیفانه داشته و نسبت به حفظ بنیان خانواده و کرامت زنان توجه ویژه داشته، همواره در میدان انقلاب اسلامی نقشی ممتاز در دفاع از سبک زندگی ایرانی-اسلامی داشته اند، امروز نیز باید همه با هم افزایی، فضایی مؤمنانه با دلسوزی ضمن تذکرات سازنده و محترمانه با حفظ کرامت، مجریان قانون را مورد حمایت قرار داده و برای آینده این سرزمین با همدلی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از کیان خانواده و کرامت زن ایرانی مسلمان حراست نماییم. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
كاشكي به اين جديت مسايل اختلاس ها، باغ ازگل و... نيز دنبال مي شد
جمایت نهادهای دولتی و حکومتی از طرح نور یک بحث عادیه ، یک نظر سنجی بی طرفانه از حمایت یا عدم حمایت مردمی تهیه و منتشر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
مردم بارها نجیبانه نظر خود را راجع به مسائل کشور اعلام کرده اند اما گوش اگر گوش تو ناله اگر ناله من است؛آانچه البته بجایی نرسد فریاد است.بطور مثال میزان آارا نمایندگان در انتخابات اخیر مشتی ست از خروار.
نمیشه آدم هم موافق حجاب باشه و هم مخالف حجاب همین نمایندگان رای برای تصویب لایحه ندادن بیش از یک سال بعد الان اومدن حمایت از فراجا ای کاش حرف و عمل مسوولین یکی بود
مجلس کارش همینه
خوبه دیگه خودشان از خودشان حمایت میکنند همدیگر را تشویق میکنند از همدیگر تعریف میکنند از یکدست تر و قشنک تر واقعا نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
و البته به همدیگر هم خوب پاداش ها و امتیازاتی میدهند
مهم مردم هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
احسنت اما برای ایشان تنها چیزی که مهم نیست مردم هستند!؟!؟ برای ایشان فقط ثروت و قدرت مهم است و بس!؟!
اول شکم مردم سیر شودسپس آموزش داده شود.
ابتدا اقتصادووضعیت معیشتی رودرست کنید.بعد به سایر مسایل پرداخته شود.
چرا کسی نظر اکثریت ملت را سوال نمی کند ؟ چرا کسی دنبال بهبود وضعیت اقتصادی و معشیتی مردم نیست ؟ مشخصه که دنبال رو نظرات سایر مسئولین هستند و خودشان کار خوشان را تایید و تمجید میکنند
خود گویی خود خندی عجب مرد هنرمندی
ظاهرا مجلس دیگر به این نتیجه رسیده که برای مشکلات معیشتی و اجتماعی و حتی فرهنگی کشور کاری از دستش بر نمی آید، فقط به موضوع حجاب می‌پردازد. آنهم از روشی که می‌دانند به نتیجه نمی‌رسد.
مجلس 5 درصدی
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی