بازدید 1352

وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه دغدغه رئیس جمهور در تمام جلسات معیشت مردم است و نشستی نیست که ایشان نسبت به توجه به این موضوع به ما تذکر ندهند.
کد خبر: ۱۲۳۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۷ 30 April 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایش امتنان و تجلیل از کارگران و کارفرمایان و واحدهای نمونه کارگری خراسان رضوی در مشهد گفت:  کار بنا به تعبیر مقام معظم رهبری ستون فقرات اقتصاد و کارگر، ستون فقرات تولید است.

وی اضافه کرد: نفس کار و تلاش در مکتب اسلام صاحب ارزش است لذا پیامبر بر دست کارگر بوسه می زند از این جهت که کار و کارگر را بزرگ بداند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر عشق به کار باشد بهره وری افزایش می یابد و اگر بهره وری افزایش یابد تولید ناخالص داخلی رشد پیدا خواهد کرد و در نهایت سرانه درآمدی مردم بیشتر می شود.

مرتضوی با اشاره به این که دهه گذشته ایران با رکود مواجه بوده است به اهمیت نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره و اظهار کرد: لازم است که کارفرمایان تلاش کنند و دولت نیز مصمم است گره از مشکلات مردم باز کند.

وی با اشاره به تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای برطرف کردن مشکلات معیشت و مسکن و بیمه کارگران ادامه داد: یکی از اقدامات این وزارتخانه توزیع کالابرگ الکترونیکی بوده که بارها گفته شده که چرا این کالابرگ به صورت نقدی پرداخت نشده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی علت اصلی نقدی نکردن کالابرگ الکترونیکی را اثرات تورمی آن بر بازار دانست و افزود: بیم از این داشتیم که با نقدی کردن کالابرگ الکترونیکی با یک دست بدهیم و از آن طرف از دست بدهیم.

مرتضوی اظهار کرد: تاکنون اقدامات زیادی برای تسهیل شرایط زندگی کارگران انجام شده که از جمله آن اجرای نظام جامع تامین اجتماعی بوده که کارگران می توانند از مراکز درمانی تامین اجتماعی به صورت رایگان خدمات دریافت کنند همچنین از مراکز درمانی دانشگاهی از فرانشیز ۱۰ درصدی بهره گیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۰
وضعیت معیشت مردم و طبق آمار خود مسئولان گسترش دو برابری فقر، کاملا نشان دهنده میزان اهمیت آن برای دولت است
پاسخ ها
ممد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
دغدغه دولت به معیشت مردم به والله نیست
قشنگ مشخصه از سیاست‌های دولت هنوز افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعمال نشده همسان سازی هم که فعلا هیج دغدغه کاملا مشخص؟و مبرهن است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
قیافه این وزیره کاملا نشاندهنده میزان صداقت اوست
دغدغه داشتن دردی دوا نمیکنه !!!!!! همینطور که شعار دادن و حرف زدن 45 ساله گره ایی از مشکلات مملکت باز نکرده !!!! رئیسی و تیمش باید پاسخگویی این وضعیت باشند .
و معيشت مردم هم با شعار دادن بهبود نمي شود
باید دید از نظر استاد ریسی مردم کدامند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعد ایشان در هر جلسه تذکر داده وضعیت این شده یا شما بلد نیستید کار انجام بدید یا اینکه حرف ایشان خریدار نداره در هر دو حالت معلومه نگران مردم نیستین
همین یک ماه و نیم پیش موقع افزایش حقوق کارگران دیدیم که کارگر دقیقا کدوم لوکیشن جامعه قرار داره.وعده های پوچ و تعریف و تمجید الکی نکنید...
... گفت خود پیداست در زانوی تو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
احسن کوتاه و مفید .
اووووووووف . خیلی هم نگرانه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بدبخت رئیس جمهور هر دستوری میده شما و تیم اقتصادی دولت بر عکسش را عمل می کنید. بابا یخورده همت کنید و مردم را از این گرفتاری ها نجات دهید.
بر فرض درست بودن این ادعا
به عمل کار براید به سخندانی نیست
افزایش بی رویه قیمتها ناشی از همین دغدغه هاست .خودت هم باور نداری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
برا همین داره نیشخند میزنه
اگر معیشیت است مردم که خودم یکی از انها هستم داریم روز به روز بدبختر می شویم این وعدههای اول ریاست جمهوری داده شد صد رحمت به زمان اقای روحانی کمی ماشین خانه تورم و افزایشی بود ولی حالا که نان رزق روزی ما شده دغدغه قبل گوشت 80 بود حالا 800 مرغ 15 بود حالا 90 هزار تومان لوازم یدکی هرچه از لوازم خانگی تا ماشین غیره نمی شود خرید چرا ارز 4200 برای تولید را حذف کردید و مردم بدبخت کردید
شکم سیر از گرسنه خبر ندارد......
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: همه دغدغه رئیس جمهور در تمام جلسات معیشت مردم است و نشستی نیست که ایشان نسبت به توجه به این موضوع به ما تذکر ندهند.

جواب: پس خروجی این جلسات چرا تاثیر گذار نیستبر معیشت مردم؟
به نظر خیلیها یکی از معضلات وزارت کار وجود نحث وزیر کار فعلی هست.
اگر دغدغه دارد استعفا دهد
نه تروخدااااااا .
خدا رو شکر !!
فقط در حد حرف و حرف درمانی است در عمل مشکلات معیشتی مردم و حقوق بگیران چندین برابر شده است .
به خدا درک صحیخی از بهره وری و رشد تولید ناخالص ملی نداری اقای وزیر یه نگاهی به دخل و خرج و سفره مردم بنداز متوجه سخن من میشی. برای نمونه یارانه رو اخر ماه میدی که حقوق میگیرم در حالی که از اواسط ماه پول کم میاد نه اول ماه
عجب ! چقدر به فکر معیشت مردمه ! دمش گرم!!
آقای وزیر دو سال پیاپی هست که حق و حقوق کارگران با مدیریت شخص شما در شورای عالی کار پایمال می شود. باعث و بانی افزایش ناچیز حقوق کارگران در این دو سال اخیر
شما بگویید ما هم باور میکنیم
با دغدغه، معیشت و اقتصاد درست نمی شود. با مدیریت و تخصص داشتن این درد درمان می شود.
بله. در این مورد بسیار موفق هم بوده اند. من به نوبه خودم تشکر میکنم
دغدغه ما هم از همین است خواهش می کنم این دولت زیاد در مورد معیشت مردم دغدغه نداشته باشد چون روز به روز مردم گرسنه تر و خجالت زده تر می شوند.
خندیدیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی