بازدید 1545

به مردم قول می‌دهم که دریادلان حافظ منافعشان باشند

فرمانده نیروی دریایی ارتش، گفت: به مردم قول می دهم که دریادلان حافظ منافعشان باشند و همواره اقتصاد را در عمق دریاها پایدار نگه دارند و تا ان شاء الله در آینده شاهد روزهای خوبی باشیم.
کد خبر: ۱۲۳۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷ 16 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس،  آیین گرامیداشت سالگرد بازگشت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش و ثبت این روز در تقویم رسمی کشور تحت عنوان «روز افتخار و اقتدار دریایی ارتش جمهوری اسلامی» امروز (پنجشنبه، ۲۷ اردیبهشت) با حضور امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وحید جلیلی قائم مقام صدا و سیما و دیگر مسئولان همزمان با نهمین روز سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در آغاز همایش ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: امروز همانطور که گفته شد ما در جمع شما به دلیل افتخار آمیزی های شما مردم حضور پیدا کردیم. وی افزود: همرزمانم بدون هیچ وابستگی دریانوردی کردند و این ها همگی به سبب دعای خیر شما خانواده ها است. فرمانده نیروی دریایی ارتش، گفت: قرار است ایرانی ها همواره با اقتدار پرچم و نشان مقدس کشورمان را در گوشه گوشه اقیانوس های جهان به احتراز درآورند و نشان دهند که در این خاک قدرتمند چه شیران و دلیرانی زندگی می‌کنند.

دریادار ایرانی در پایان تاکید کرد: به مردم قول می دهم که دریادلان حافظ منافعشان باشند و همواره اقتصاد را در عمق دریاها پایدار نگه دارند و تا ان شاء الله در آینده شاهد روزهای خوبی باشیم. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج