بازدید 12056
۱

شهادت مامور انتظامی در شیراز

کد خبر: ۹۱۳۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۷ 23 July 2019

در پی شهادت یکی از مأموران انتظامی استان فارس دادستان عمومی و انقلاب شیراز ، تشکیل پرونده داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از شیراز، در پی شهادت یکی از مأموران انتظامی استان فارس، دادستان عمومی و انقلاب شیراز از تشکیل پرونده و پیگیری جدی ابعاد حادثه در شعبه ویژه قتل دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز خبر داد.

حیدر آسیابی ضمن تسلیت شهادت این مأمور وظیفه شناس با اشاره به اینکه بلافاصله پس از وقوع حادثه بازپرس ویژه قتل در محل حضور یافته و ضمن بررسی صحنه جرم دستورات قضایی لازم را صادر کرده است، گفت: وی در حین خروج از منزل برای عزیمت به محل خدمت مورد اصابت سه گلوله از سوی مهاجم یا مهاجمین مسلح قرار گرفته است.

این مقام قضایی با بیان اینکه پرونده در شعبه ویژه قتل در دادسرای شیراز تشکیل شده است، افزود: تلاش برای شناسایی عامل و یا عاملین این اقدام ناجوانمردانه آغاز شده است و تحت نظر بازپرس ویژه ادامه دارد.

دادستان شیراز تصریح کرد: دستورات لازم برای به کار گیری همه امکانات در راستای شناسایی عامل یا عاملین شهادت این مأمور خدوم نیروی انتظامی صادر شده است.

شهید عباس بهروزی فرزند محمد حسین، جانشین حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی شیراز 30 تیر ماه، مقابل منزلش مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
روحش شاد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل