بازدید 72159
۶
افشاگری یک روزنامه سیاسی درباره جنجال روز؛

حقیقی از شاکردوست خواست برای استقبالش به فرودگاه بیاید

اتفاقاً دایی پیشتر، ‌با نادیده گرفتن رفتار حقیقی در فرودگاه مهرآباد، همین پسر را تهییج کرده بود؛ ‌بازیکنی که پس از بازی با شاهین بوشهر، ‌از هنرپیشه زنی که با او رابطه‌ای نزدیک و دوستانه داشت، خواست تا برای استقبالش به فرودگاه مهرآباد بیاید و حال پرسش این است که چرا دایی به فکر اصلاح رفتار دروازه‌بان تیمش نیفتاد؟
کد خبر: ۸۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۲ 11 March 2010
روزنامه جوان در صفحه ورزشی آخرین شماره این هفته خود که امروز روی دکه آمده، دست به افشاگری و همچنین حملات تند به علیرضا حقیقی، دروازه بان جوان و خوش چهره و قامت پرسپولیس کرده و با پیش کشیدن موضوع رابطه وی با الناز شاکردوست، بازیگر سیما و همچنین حملاتی نسبی به این بازیگر، هر دو را محکوم نموده و خواستار برخورد مسئولان پرسپولیس در عوض حمایت چشم بسته از رفتار این بازیکن شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی «تابناک»، روزنامه جوان که بیشتر حوزه سیاسی در آن پررنگ تر است و به یکی از نهادهای خاص ارتباطات نزدیکی دارد، در ستون صفحه 17 شماره 3082 خود ـ که پنجشنبه روی دکه قرار گرفت ـ با بیان برخی مسائل و جزییات درباره روابط علیرضا حقیقی، دروازه بان خوش چهره پرسپولیس و الناز شاکردوست، ‌بازیگر خوش چهره سینما جهت اثبات این رابطه، ضمن اعلام نکردن موضع درباره بحث ازدواج این دو، روابط دو شخص را به چالش کشیده و به ریشه یابی این قبیل اتفاقات پرداخته است.

این روزنامه در این خبر تحلیلی با ادبیاتی تند و نسبت دادن عناوینی همچون «رفتار وقیحانه»، «ناهنجاری رفتاری» و «ضد رفتار» به حقیقی، مدعی شده این دو اگر چه ازدواج نکرده‏اند اما روابطی صمیمانه‌تر از دو غریبه داشته‏اند و حتی شاکردوست به استقبال این بازیکن در فرودگاه آمده است(!) و در همین راستا، خواستار برخورد جدی با این بازیکن توسط حبیب کاشانی و علی دایی، مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس شده که با بستن چشم‏هایشان روی این مسائل، باعث دامن زده شدن به این اتفاقات شده‏اند!
در متن خبر تحلیلی روزنامه جوان چنین آمده است:

«داستانی که امروز روی خط خبرگزاری‌ها و صفحات روزنامه‌ها رسانه‌ای شده است، تا چه اندازه، پیش از آنکه از بستر خانوادگی باشگاه پرسپولیس بیرون بزند، مورد توجه و در کانون دید مربیان و مدیران باشگاه بود؟ این پرسش را باید روی سینی شیکی گذاشت و جلوی علی دایی و حبیب کاشانی گذارد که مدعی فرهنگ‌سازی در فوتبال و رفتار پدرانه با بازیکنانشان هستند. ‌

چه کسی در تاریخ یک دهه اخیر پرسپولیس، بیش از حبیب کاشانی، مدعی فرهنگ‌سازی در مجموعه پرسپولیس بوده؟ آیا او که خوب می‌داند، وقتی بازیکنانش از رختکن بیرون می‌روند چه جملاتی درباره او یا اعضای کادر فنی می‌گویند، ‌چه روابطی با مدیرعامل گذشته دارند و در چه روزهایی با واسطه‌ها و مدیران برنامه خود برای انتخاب تیم آینده قرار و مدار می‌گذارند، ‌از این واقعیت روشن که دروازه‌بان تیمش با چه کسی به سالن سینما می‌رود، آگاه نبود؟

آیا حبیب کاشانی که می‌دانست فلان هافبک تیمش پس از بازی با راه آهن ‌با عباس انصاری فرد تماس داشته و او را در دفتر کاری‌اش دیده، از اقدام وقیحانه دروازه‌بان تیم خود اطلاعی نداشت؟ رفتار حقیقی بی‌‌شک وقیحانه است. ‌علی دایی را به یاد آورید که دقایقی پس از پیروزی در دربی، ‌در واکنش به رفتار هنجارشکنانه علیرضا حقیقی در قبال یک مسئول حراست ورزشگاه آزادی و البته با شیث رضایی، ‌خطاب به خبرنگاران گفت: ‌ما باید به او کمک کنیم تا خود را اصلاح کند... .



اتفاقاً دایی پیشتر ‌با نادیده گرفتن رفتار حقیقی در فرودگاه مهرآباد، همین پسر را تهییج کرده بود؛ ‌بازیکنی که پس از بازی با شاهین بوشهر، ‌از هنرپیشه زنی که با او رابطه‌ای نزدیک و دوستانه داشت، خواست برای استقبالش به فرودگاه مهرآباد بیاید و حال پرسش این است که چرا دایی به فکر اصلاح رفتار دروازه‌بان تیمش نیفتاد؟

آیا دایی تنها حاضری بود که ندید دروازه‌بان تیمش به شکلی زننده کنار یک هنرپیشه سینمایی ایستاده و با او گفت و گویی صمیمانه‌تر از یک غریبه دارد؟ آیا دایی و کاشانی که مدعی اصلاح امور فرهنگی هستند، همان روز که علیرضا حقیقی تلاش داشت با این ضدرفتارش، دروازه‌بان دیگر تیم را خطاب قرار دهد و او را حتی در امور شخصی عقب‌تر از خود بداند، نباید همان شب در فرودگاه تهران اقدامی برازنده می‌کردند؟

داستان تکذیب روابط نزدیک حقیقی و الناز شاکردوست که هیچ کدام نه در ورزش و نه در هنر ستاره‌ای قابل اعتنا هستند، ‌خنده‌دار به نظر می‌رسد؛ ‌نه فقط بازیکنان پرسپولیس که حتی مسافرانی که آن شب در فرودگاه مهرآباد حضور داشتند و البته تماشاگرانی که برای دیدن فیلم به خانه سینما رفته بودند نیز به خوبی به یاد می‌آورند این دو چگونه دوشادوش هم راه می‌رفتند و از یکدیگر دور نمی‌شدند. ‌

این که شایعه ازدواج این زوج حقیقت دارد یا نه، بحثی است جدا از محور این نوشتار. امروز باید به این اندیشید که چرا حبیب کاشانی سعی نکرد، ناهنجاری رفتاری بازیکنی که هرگز نتوانست به لحاظ اخلاق و رفتار در پرسپولیس شاخص شود را اصلاح کند؟ ‌چرا دایی هر بار از این هنجارشکنی‌های او دفاع کرد و کوشید با جملاتی شعارگونه همه را برای کمک به او دعوت کند؟ حقیقت داستان حقیقی این است که او پرسپولیس را نه برای موفقیت در ورزش که برای شهرت خود می‌خواهد و البته کمک‌های دایی و کاشانی نیز او را در رسیدن به هدف نه چندان سالمش کمک می‌کند!»

هرچند هنوز باشگاه پرسپولیس درباره این خبر که پس از پرده‌برداری از این رابطه در یکی از سایت‏ها، جنجال آفرین شده، موضعگیری نکرده و حقیقی و شاکردوست نیز سکوت کرده‏اند، اما قطعاً در صورت نبود مستنداتی پیرامون این ادعاهای سنگین نزد روزنامه جوان که از پشتوانه چشمگیری در بسیاری از بخش‏ها برخوردار است، به زعم کارشناسان حقوق، این مطلب قابلیت پیگیری حقوقی از روزنامه نامبرده را خواهد داشت. با وجود این، باید دید حقیقی در قبال حملات تند این روزنامه ـ که درگیری حقیقی را در زمین فوتبال نیز به این ماجرا مرتبط کرده ـ همچون شاکردوست سکوت خواهد کرد یا برای اعاده حیثیت از این نشریه هم شاکی خواهد شد؟!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۶
آقا چه اشکالی داره، بذارید بفهمیم چه خبره. انقدر سعی شده این دست مسائل باز نشه که اوضاع اینجوری شده.
واقعا جاي تاسف هست كه در مورد زندگي شخصي ديگران اظهار نظر مي كنند . خوبه بيان تو زندگي شما سرك بكشند؟
همينه كه هيچوقت پيشرفت نمي كنيم ..
baba be mano shoma cheh rabti dareh, maslan mikhain chi ro sabet konin, yak negaj be khodemon bendazim , bad biain az digaran enteghad konim
زندگي هر كسي به خودش ربط داره .مگر شاكي داشته؟خجالت بكشيد .
با سلام.
خدمت اون دوستي كه فرمودند در مورد زندگي شخصي ديگران نبايد دخالت كرد و به همين دليله كه ما پيشرفت نميكنيم؛ بايد عرض كنم دوست عزيز. در پيشرفته ترين جوامع هم زندگي خصوصي ورزشكاران و هنر پيشه‌ها زير زره بين مطبوعات و خبرگزاريهاست.زندگي خصوصي ديويد بكهام،جان تري،اشلي كول و ساير بازيكنان بزرگ فوتبال كشور توسعه يافته انگلستان و نيز زندگي خصوصي آنجلينا جولي و برد پيت، مايكل داگلاس، نيكلاس كيج و ... همگي در زير زره بين و در معرض چشمان تيز بين رسانه‌هاست.
تازه آنها نه مثل ما مسلمانند و نه اينقدر داعيه هنجارهاي رفتاري دارند.
نه عزيز من، مشكل عدم پيشرفت ما اين نيست.
مشكل مديريت غلط در اين كشور و حركت بدون برنامه ريزي و شعار گونه است.
جايي كه مسؤول كميته انضباطي فوتبالش بجاي برخورد با رفتار ب دروازه‌بان تيم پرسپوليس در مقابل مأمور حراست ورزشگاه آزادي پس از بازي با استقلال؛ رفتار او را توجيه كرده و به فضاي ورزشگاه و برخورد توأم با اجبار!!! مأمور حراست مربوط مي‌داند بايد هم شاهد چنين حركاتي از او در ادامه باشيم.
فقط من مانده‌ام كه دولت عدالت محور و مهرورز و اخلاق مدار چرا سكوت كرده‌اند؟
چه شد شعارهاي قانون مداري؟
اتفاقا چون مسلمونیم نباید تو حریم خصوصی بقیه وارد بشیم.
ايول دم روزنامه جوان گرم

خدمت اون اقایی که گفته : در پيشرفته ترين جوامع هم زندگي خصوصي ورزشكاران و هنر پيشه‌ها زير زره بين مطبوعات و خبرگزاريهاست
چطور در این مورد تقلید رو مجاز میدونند ومیخوان بگن اینکار اشکال نداره اما در سایر مسایل اسم بیگانه که میاد هزار جنجال بپا میشه؟
اقا در فرهنگ اونا رو شدن این مسایل و ارتباط یک اقا یا خانم زیاد بد نیس.اما ما در ایران زندگی میکنیم و فرهنگ ما اصلا با ایجور مسایل کنار نمیاد.مسایل شخصی این دو عزیز به هیچ کس مربوط نیست وروزنامه جوان حق ندارد با ابروی کسی بازی کند
این مزخرفات چیه عزیز من؟
آخه علیرضا چرا باید از الناز بخواد که به استقبالش بیاد و همه بفهمن بعد بره شایغه عقدشونو تکذیب کنه؟؟
خواهشا از این لکه ها به این بیچاره ها نچسبونین
بهتره همه به خصوص نوجوونا بفهمند که قشر فوتبالیست و بازیگر ، به غیر از موارد نادر ، شایسته ی الگوبرداری نیستند.
آقا به ما چه؟
نويسنده اين متن انگار توي يك كره ي ديگه در حال زندگي كردنه!
تابناک 1 بار قبل از پابلیش خبرت رو بخون!
تابناک دقت کن :D
این بازیکن در فوردگاه آمده است؟
اقا اصلا به کاشانی چه مربوط؟ به دایی چه مربوط؟ به روزنامه جوان چه مربوط؟و در آخر به شما چه مربوط؟؟هر کس مسئول رفتار خودشه.(بازم مثل همیشه نظر من رو چاپ نکنید)
آقا اینها هم دو تا جوون هستند حالا هم بهم علاقه مند شدند 4جا هم همدیگرو دیدند انشاله هم که برای ازدواج باشه.ماکه نمی تونیم بگیم برای گناه بوده.اونهم بی مدرک تو روزنامه پر تیراژ.این آقایون که این چیزها رو می نویسند خودشون با همسرشون 4بار نشستن حرف یزنن؟
آقا به ما چه ربطي داره كه بايد اين اخبار زرد رو تو يك سايت معتبر ببينيم. به عنوان يك هوادار سايت توقع دارم كه اخبار مهم را بگذاريد. اين اخبار به جز وقت تلف كردن چيز خاصي به خواننده نمي دهد. تازه به فرض كه اين اتفاقات هم افتاده به كسي چه ربطي داره
در جواب کامنت پنجم : اگر در خبر گزاری های خارجی در مسائل خصوصی افراد وارد میشوند ریزترین مسائل سیاسی را هم بدون سانسور مینویسند.و خیلی از آنها بخاطر تیراژ است.
به نظر مسئولين روزنامه جوان خوب بود اين دو تا مثل آقاي مح... و شه... در جاهاي ديگر با هم قرار مي گذاشتند بابا اينقدر ظاهر بين نباشين.
ای کاش در همه مورد مثل رفتار (س . زارعی) هم همین قدر حساس بودین و مسائل را برای مردم شفاف مطرح می کردین . امیدوارم هدفتان خیر باشد.
افرین به شما عالی بود. من موندم یه مشت عقده ای سیاسی چرا میان این خبرو میخونن که بعد نظر هم بدن و ایراد هم بگیرن. خاله زنک سیاسی ایراد گیر چه شود :))))))))))))))
بعد هم هرچقدر دیگه درباره این عقده بازی ها بنویسید کمه... از فاصله سنی خنده دارشون که بگذریم :))))
این ویکتوریا و دیوید بکهام بازیها تو ایران برای شهرت جواب نمیده خداروشکر. بدتر خودشونم بدجوری مسخره میکخورد آخه ....... :)))))))))))))))
چه خبرتونه بابا حالا رابطه دارن که دارن به خودشون مربوطه خاک بر سر عقب موندتون
man ye esteghlali am ba in hal agha be shoma che dost dashtan rabete dashte bashan age ham ke nadashtan bazam be ´shoma marbot nist
چرا به كساني كه در پستهاي مديريتي هستن و خانواده دارن وارتباطهاي ... با زنان دارن اطلاع رساني نميكنيد. شما خودتان ميگيد كه با هم دوست هستن. اين بهتره يا آن. به قول دوستمون چرا از س.زارعي بيشتر توضيح نميدين كه بفهميم.با آبروي مردم بازي نكنيد
سلام
من که میدونم چاپ نمیکنید حداقل برای خود شما میگم واقعآ نمی خواهید این دو بهم برسن یا واقعا با الناز یا حقیقی مشکل دارید اول مشخص کنید تا بعد مردم نظر بدن ...........
mage iradi dare ye khanum biad estegbal ye mard.mage in hame adam to forudgah hastan .shoma nesbatashuno midunin
راست ميگيد نبايد تو زندگي ديگران دخالت كرد من بينام ونشان ده بار تومهراباد با دوست دخترم وعده گذاشتم ولي كسي كاري به من نداشت ولي اين دو نفر الگوي بعضي ها (( هرچند احمق )) هستند و نبايد منكرات را اشاعه كنند ميتونستند صدجاي ديگه وعده بذارن نه جلو چشم همه.
آقایون و خانمها زندگی شخصی هر کس به خودش مربوطه، اگر در کشور قانونمدار دیگری بودیم حقیقی میتونست علیه روزنامه شکایت کنه. به شما چه؟ چرا زورتون اومده؟ هرکس گناه میکنه یا نمیکنه به خودش ربط داره،شما جانماز آب بکش.
دوستان بهتر نیست بجای این هم کنکاش در مسایلی که به ما ربطی نداره وکوچکترین اطلاعی هم در مورد جزعیات آن نداریم به مسایل مهمتری بپردازیم؟
فضول رو بردن جهنم گفت هيزمش تره!!!
آن اقايي كه نوشته اين مسائل باعث عقب موندن ماشده ايا واقعا اگر ما هم لخت و عريان بوديم پيشرفت ميكرديم و تنه گير ما همينه
ببین چقد مردم بیکارن که میان یه همچین خبری رو میخونن بعدم کلی راجبش نظر میدن مثل خود من البته خیلی ها هم زورشون میاد که 2تا بچه خوشکل رسیدن به هم
اين مساله کاملا شخصی است و به کسی ربط ندارد که با چه کس دوست باشيد. اميدوارم ايندفعه سانسور نکنيد..
همش تقصیر شماست شمایی که روی این خبر ها سرپوش میگذارید و از انتشار ان جلوگیری میکنید. سرتان را زیر برف نکنید این خبر چیزی نیست از مهمانی های شبانه بنویسید.
khak bar saretan
لطفا با زندگي خصوصي مردم كاري نداشته باشيد.
یه صلوات بفرستین همه چی تموم شه
دختر هوس چیز کرده
آقا رطب خورده كي كند منع رطب
والا اگه منم بودم از حقيقي بدتر مي‌كردم.ما بريم خودمونو درست كنيم.
لاتجسسوا
متاسفم مگر كسي شاكيست تا آنان را مجازات كرد بخدا اينگونه دخالتهااست كه وضع فرهنگ جامعه را زير سوال ميبرد!!!!!!!
بابا اي ول به بچه هاي منكرات روزنامه جوان . دمتون گرم چقدر كار پليسي و اطلاعاتي انجام دادين بابا خيلي كارتون بيسته. برا همين كشور ما رتبه اول دنيا رو داره تو همه چيز...............
وای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد
آقا بذاريد حالشون ببرن ما بايد كاري كنيم اين دو تا جوان به هم برسن نه اينكه چوب لاي چرخشون كنيم.
فوضولید شما؟ تو این مملکت شیر تو شیر چیش درسته که حالا این موضوع شده معضل! بیچاره حتما داشته میگفته و میخندیده . برید تو خیابونای تهرون یه نگاه بنداز دیگه از این حرفا نمیزنی!
بازم خاله زنک بازی
بابا بي خيال بزار حالشوببرن
چه اشکالی دارد مگر عاشقی جرم است
االاه اکبر
درسته همه جا اکثر مسائل مربوط به آدمای معروف زیر ذربینه ولی واقعا هیچ خبرگذاریه رسمی از رفتار اونا انتقاد نمیکنه مثلا کسی نمیگه چرا جنیفر لوپز با فلانی فلان کارو کرده
درحالیکه این رفتار اگه تو کشور دیگه ای بود اینطوری بی ادبانه به معروف های مملکتشون توهین نمیکردن
اسمش مملکت اسلامی هس اما عدالت توش نیس
وگرنه خیلی آدمای بزرگترو مهم تر از اینا خیلی کثافت کاریا کردن ولی کسی به روشونم نیورده
علیرضا والناز که فقط دوست بودن و همدیگه رو دیدن
خیلی مسئله رو بزرگ کردن
خخخخخ به زندگی مردم چیکار دارن
خخخخخ
علی رضا حقیقی باید بیاد پرسپولیس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی