بازدید 1921

اخذ وجه برای دورس جبرانی در دانشگاه؛ نیازمند مصوبه هیات امنا

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: اصل در دریافت شهریه برای دروس جبرانی ارائه شده به دانشجویان دوره ارشد روزانه این است که باید مصوبه هیات امنای دانشگاه را داشته باشد.
کد خبر: ۸۴۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ 15 October 2018

محمد مهدی زاهدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص اعتراض برخی از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد در دوره روزانه به دریافت وجه در مقابل دروس جبرانی در برخی از دانشگاه های کشور گفت:اگر تخلفی صورت گرفته باشد، این دانشجویان می توانند شکایات خود را به کمیسیون آموزش و تحقیقات یا کمیسیون اصل 90 مجلس ارائه کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: اصل در دریافت شهریه این است که باید مصوبه هیات امنای دانشگاه را داشته باشد و اگر به این صورت باشد ، دانشگاه می تواند برای ارائه دروس پیش نیاز یا همان جبرانی در برای دوره کارشناسی ارشد از دانشجویان جدیدالورود هزینه دریافت کند.

اعتراضات دانشجویان ارشد از طریق مراجع قانونی پیگیری شود

وی ادامه داد: اعتراضات دانشجویان به دریافت وجه توسط دانشگاه از آنها باید براساس آنچه در قانون آمده باشد و اگر دانشگاه خارج از مصوبه هیات امنا وجوه اضافی دریافت کرده، بطور قطع این عمل تخلف است و اعتراضات آنها باید از طریق مراجع قانونی پیگیری شود.

کمیسیون آموزش پیگیر شکایات دانشجویان خواهد بود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: اعضای کمیسیون آموزش به محض دریافت شکایات دانشجویان در مورد دریافت وجه دانشگاه از انها درخصوص دروس جبرانی، سریعا پیگیری های لازم را صورت خواهد داد و در صورت ثابت شدن تخلف دانشگاه، مراتب را به مراجع ذی صلاح گزارش خواهد داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر