بازدید 3292

جزئیات جلسه اعضای شورا و مجمع نمایندگان تهران

سخنگوی شورای شهر تهران جزئیات جلسه امشب اعضای شورای شهر تهران، مجمع نمایندگان تهران و شهردار را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۴۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴ 14 October 2018

سخنگوی شورای شهر تهران جزئیات جلسه امشب اعضای شورای شهر تهران، مجمع نمایندگان تهران و شهردار را تشریح کرد.

علی اعطا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات جلسه مشترک امشب نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و شهردار تهران گفت: در جلسه مجمع امید که امشب در شورا برگزار شد، نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورا حضور داشتند.

وی ادامه داد: در این جلسه دو موضوع مطرح شد. یکی موضوع "لایحه مالیات بر ارزش افزوده" و دیگری "قانون منع به کارگیری بازنشستگان" که شهردار تهران صرفا در زمان بحث اول حضور داشت.
در بحث بازنشستگی شهردار، محور مشترک نظرات اعضای شورا، ضرورت حفظ ثبات در مدیریتی شهری بود. استدلالهای شورا به تفصیل توسط تعدادی از اعضا مطرح شد. استدلالهایی از منظر مصالح و منافع عمومی شهر و همچنین استدلالهایی از منظر حقوقی.

اعطا با بیان اینکه نمایندگان مجلس هم نقطه نظرات مختلفی مطرح کردند، گفت: در رابطه با راهکارهای ممکن پیشنهادهایی مطرح شد.

وی اضافه کرد: با توجه به استدلالهایی که از سوی شورا مطرح شد و البته موافقین و مخالفینی هم داشت، به نظر می رسد اقدام برای استفساریه یا ارایه یک طرح دوفوریتی، دو راه حل ممکن باشد.

سخنگوی شورای شهر تهران تصریح کرد: از مجموع نقطه نظرات نمایندگان به نظر می رسد بحث اصلاح قانون و طرح دوفوریتی دشوار است با این وجود قرار شد موضوع طرح اصلاحی دوفوریتی به صورت جدی از سوی جمعی از نمایندگان محترم و با همکاری اعضای شورا دنبال شود.

وی افزود: از سویی این احتمال را می دهیم که در استفساریه، نقطه نظری که شورا در رابطه با عدم شمول شهرداران دنبال می کند، مورد توجه و توافق قرار گیرد و بنابرین موضوع از این منظر هم دنبال خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان