بازدید 2450

آخرین تصممیات در ارتباط با کارت سوخت

رییس کمیسیون انرژی مجلس، با اعلام این خبر که هفته آینده فعال سازی کارت سوخت در کمیسیون متبوعش بررسی می شود، گفت: هیچ تصمیمی مبنی بر گرانی سوخت تاکنون در دولت و مجلس اتخاذ نشده و مباحث افزایش قیمت شایعه ای بیش نیست.
کد خبر: ۸۴۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷ 14 October 2018

فریدون حسنوند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به طرح مباحثی مبنی بر فعال شدن کارت سوخت در آینده نزدیک، گفت: کمیسیون انرژی یکشنبه هفته آینده موضوع رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه کاهش مصرف سوخت، بهینه سازی مصرف سوخت، فعال شدن مجدد کارت سوخت و سامانه هوشمند آن را بررسی می کند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نشست با حضور مرکز پژوهش ها و دستگاه های ذیربط برگزار می شود، افزود: در این جلسه راهکارهایی که از قاچاق سوخت جلوگیری کرده و فرهنگ صحیح مصرف سوخت را در جامعه ترویج و تبلیغ می کند، مطرح و بررسی می شود.

وی ادامه داد: موضوع فعال سازی مجدد کارت سوخت در شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور مطرح بوده و در جلسه مشترک مسئولان دولتی و روسای کمیسیون ها و در جلسه غیرعلنی نیز این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه استفاده از کارت سوخت از قاچاق بنزین جلوگیری و موجب کاهش آن می شود، اظهار داشت: کمیسیون انرژی تصمیم گرفت که نخستین جلسه خود را به موضوع فعالسازی کارت سوخت اختصاص دهد تا مباحث کارشناسی آن در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار گیرد.

گرانی سوخت شایعه است

وی با اشاره به اختلاف قیمت بنزین در داخل و خارج ایران به ویژه کشورهای همسایه، افزود: با توجه به تفاوت قابل توجه قیمت داخلی بنزین با قیمت این فرآورده نفتی در کشورهای همسایه، استفاده مجدد از کارت سوخت از رواج مجدد قاچاق به خصوص قاچاق سازمان یافته این فرآورده نفتی جلوگیری می کند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تاکنون هیچ تصمیمی مبنی بر گرانی سوخت در دولت و مجلس اتخاذ نشده و مباحث افزایش قیمت شایعه ای بیش نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر