بازدید 1699

انتقاد از کلافه شدن سرمایه گذاران

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت:علی رغم وجود پنجره واحد سرمایه گذاری یا مرکز خدمات سرمایه گذاری،سرمایه گذاران باید کارهای موازی را در ادارات مختلف انجام دهند.
کد خبر: ۸۴۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲ 14 October 2018

سیدمهدی فرشادان در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص حمایت از سرمایه گذاری در کشور، گفت:در حال حاضر اصطلاحا برای صدور یک مجوز، هفت خوان رستم باید طی شود که طبیعی است انگیزه سرمایه گذاری با چالش روبرو می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد:علی رغم وجود پنجره واحد سرمایه گذاری یا مرکز خدمات سرمایه گذاری،سرمایه گذاران باید کارهای موازی را در ادارات مختلف انجام دهند.

ساز و کار سرمایه گذاری تسهیل شود

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاران باید برای سرمایه گذاری مدت ها دوندگی انجام دهند که این صحیح نیست و باید ساز و کار سرمایه گذاری تسهیل شود.

فرشادان در ادامه گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد:باید از سرمایه، سرمایه گذاران حمایت شود و در این راستا براساس آمایش سرزمینی، سرمایه گذاران حمایت شوند نکته بعد اینکه بانک ها نیز در ارائه تسهیلات بانکی عملکرد مناسبی ندارند.

وزارت اقتصاد بسته حمایتی برای تسهیل سرمایه گذاری ارائه کند

وی ادامه داد:وزارت اقتصاد باید بسته حمایتی برای تسهیل سرمایه گذاری که تمامی جوانب رعایت شده باشد، در نظر بگیرد و به سرمایه گذاران واقعی تسهیلات لازم ارائه شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد:دولت باید شرایط فروش مناسب برای محصولات تولید در نظر بگیرد و حتی برخی محصولات را بصورت خرید تضمینی خریداری کند

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل