بازدید 2911

هدف گذاری تجارت ۳۰ میلیارد دلاری روسیه و هند

رییس جمهور روسیه گفت: هدف هند و روسیه رسیدن به سطح تجارت سالانه ۳۰ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۵ میلادی است.
کد خبر: ۸۴۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 07 October 2018

رییس جمهور روسیه گفت: هدف هند و روسیه رسیدن به سطح تجارت سالانه ۳۰ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۵ میلادی است.

به گزارش ایبِنا به نقل از راشاتودی، «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه گفت: حجم تجاری روسیه و هند در سال گذشته میلادی به بیش از ۹ میلیارد دلار رسید و قرار است که این رقم با توجه به افزایش تجارت و سرمایه گذاری ۲ کشور بیشتر شود.

وی در کنفرانس خبری در حضور «نارندا مودی» نخست وزیر هند، اظهار داشت: هدف ما رسیدن به حجم تجاری ۳۰ میلیارد دلار و افزایش سرمایه گذاری به ۱۵ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۵ میلادی است. پوتین افزود: توسعه تعاملات تجارت و سرمایه گذاری، برای هر ۲ کشور در اولویت قرار دارد. رییس جمهور روسیه گفت: اگر با این سرعت حرکت کنیم، به هدف پیش رو خود می رسیم و توسعه، تداوم خواهد داشت.

آمارها نشان می دهد که تجارت میان روسیه و هند در هفت ماه نخست سال جاری میلادی با ۲۰ درصد افزایش به بیش از ۶ میلیارد دلار رسیده است. ماه گذشته میلادی، دهلی نو پیشنهاد ایجاد یک منطقه تجاری ویژه برای شرکت های روسی را داد. پیش از این هم ۲ کشور در مورد ایجاد یک «کریدور سبز» بمنظور تسهیل بخشیدن به ترانزیت کالا به بحث و گفتگو نشسته بودند. روسیه و هند خواهان تشکیل فهرستی از شرکت ها و کارآفرینانی هستند که کالاهای آنها از بازرسی معمول گمرکی معاف شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل