بازدید 2502

شیراز بیشترین گردشگر سلامت را دارد

عضو هیات رییسه فراکسیون گردشگری مجلس گفت: بسیای از مسافران خارجی تمایل دارند برای درمان به ایران بیایند و گردشگری سلامت در استان‌های مرزی بیشتر مورد استقبال است.
کد خبر: ۸۳۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ 04 October 2018

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد لزوم ارتقاء رضایتمندی مسافران خارجی و توسعه گردشگری سلامت گفت: چندین نمونه از کشورهای مختلف هستند که تمایل دارند برای درمان به ایران بیایند و اکثر درمان‌های خود را در استان‌های مختلف ایران انجام دهند؛ در برخی از استان‌های مرزی و همچنین استان‌هایی مثل استان فارس در شهر شیراز بسیاری از مسافران از کشورهای عربی تمایل دارند برای درمان سفر کنند و در این میان بحث‌های گردشگری نیز وجود دارد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: در تهران بیمارستان‌هایی وجود دارند که در کنار آن‌ها هتل‌های خوب و مناسب و به این منظور طراحی شده و استقبال خوبی نیز از آن می‌شود. در استان‌های شمالی نیز مخصوصا استان گیلان که هم‌مرز و هم‌جوار کشورهای آسیای میانه است بیماران و استقبال خوبی در حوزه گردشگری سلامت داریم.

پیشرفت‌های علمی بعد از انقلاب ایران را جزء کشورهای برتر دنیا در حوزه پزشکی کرده است/ می‌توانیم پزشکان متخصص خود را به نوعی صادر کنیم

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: قبل از انقلاب نیاز به پزشکان هندی و بنگلادشی و ... داشتیم اما با توجه به پیشرفت‌های علمی که در چندسال بعد از انقلاب داشتیم، می‌توان گفت که جزء کشورهای برتر دنیا در حوزه پزشکی هستیم و همانطور که در گذشته نیاز به وارد کردن پزشک عمومی داشتیم، در حال حاضر می‌توانیم پزشکان متخصص خود را به نوعی صادر کنیم و برای ارائه خدمات به کشورهای مختلف دنیا بدهیم.

عضو هیات رییسه فراکسیون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مجلس شورای اسلامی، در مورد رفع مشکلات و موانع در حوزه گردشگری سلامت خاطر نشان کرد: سهل کردن رفت و آمدها، بحث حمل و نقل، آموزش مردم در برخورد با گردشگران از نظر زبان، نوع برخورد و ... می‌تواند به توسعه گردشگری سلامت کمک کند، گردشگری یک علم است و از این علم باید استفاده درست شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار