بازدید 2223

همکاری کمیسیون اقتصادی و بانک مرکزی برای کاهش قیمت دلار

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:سوداگران ارزی با انتشار اخبار نگران کننده در فضای مجازی قصد ممانعت از ریزش نرخ ارز دارند.
کد خبر: ۸۳۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲ 04 October 2018

شهاب نادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره کاهش قیمت دلار در بازار آزاد گفت:با وجود اینکه معاملات ارز در بازار آزاد حجم کمی از معاملات را تشکیل می داد اما قیمت کاذب دلار در این بازار مبنای قیمت گذاری کالاها در سایر بازار نیز شده بود و به گرانی کالا منجر شده بود.

قیمت بالای 8000تومان برای هر دلار غیرقابل توجیه است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود:نرخ ارز باید از مولفه های اقتصادی پیروی کند بنابراین قیمت بالای 8000تومان برای هر دلار غیرقابل توجیه است هرچند سوداگران از تاکتیک های مختلف برای ایجاد التهاب در بازار استفاده می کنند تا اجازه ندهند ریزش نرخ ها ادامه یابد اما با مدیریت صحیح می توان مانع فعالیت سوداگران ارزی شد.

همکاری کمیسیون اقتصادی و بانک مرکزی برای کاهش قیمت دلار

نماینده مردم پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر در مجلس شورای اسلامی افزود:مردم اطلاع داشته باشند که کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیریت جدید بانک مرکزی در جلسات فشرده کاری راهکارهای کاهش نرخ ارز را با استفاده از سیاست های اقتصادی بررسی کرده و مقرر شده بانک مرکزی در اعمال سیاست های ارزی، دغدغه های کارشناسی اعضای کمیسیون اقتصادی را برای تعدیل نرخ ارز پیگیری کند.

نادری در ادامه گفت وگوی خود با خبرنگار اقتصادی خانه ملت افزود:تقویت بازار ثانویه ارز و عملیاتی شدن پیمان های پولی دو و چند جانبه بصورت جدی باید پیگیری شود تا روند منطقی شدن قیمت دلار ادامه یابد.

سوداگران ارزی با انتشار اخبار نگران کننده در فضای مجازی قصد ممانعت از ریزش نرخ ارز دارند

وی ادامه داد: سوداگران ارزی با ایجاد التهاب و انتشار اخبار نگران کننده در فضای مجازی قصد دارند مانع کاهش قیمت دلار شوند که باید تدابیر عملیاتی برای برخورد با این موضوع انجام شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:اینکه قیمت دلار روند کاهشی در پیش گرفته بیانگر این است بازار ارز تنها در کوتاه مدت می تواند تحت تاثیر اقدامات سوداگران ارزی باشد بنابراین از مردم درخواست می شود بجای سرمایه گذاری در بازار ارز در بخش تولید سرمایه گذاری کنند تا به اشتغال جوان کمک شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی