بازدید 1829

کاهش هزینه تولید گوشت با حیات دوباره ارزش پول ملی

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان با توجه به روند نزولی نرخ ارز از جمله دلار می‌توانند امیدوار به کاهش قیمت‌ها باشند.
کد خبر: ۸۳۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲ 04 October 2018

علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص کاهش نرخ ارز و تاثیر آن بر کاهش قیمت گوشت قرمز و مرغ، اظهار داشت: به دلیل اینکه در حوزه تولید پروتئین یکی از وابستگی‌ها کشور تامین نهاده‌ها مانند ذرت، سویا، داروها و برخی مواد ویتامینه است که بخش عمده‌ای از هزینه‌های تولید محسوب می‌شوند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر قیمت‌ ارز متعادل و کاهش داشته باشد و ارزش پول ملی احیا شود بر روی هزینه تمام شده تولید گوشت قرمز و مرغ اثر می‌گذارد و قیمت‌ها کاهش می‌یابد، گفت: تولیدکننده اگر بتواند با هزینه کمتری تولید کنند محصول را با قیمت پایین‌تری در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ارزش پول ملی ارتباط مستقیمی با تمامب فعالیت‌ها از جمله تولید محصولات دارد، ادامه داد: تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان با توجه به روند نزولی نرخ ارز از جمله دلار می‌توانند امیدوار به کاهش قیمت‌ها باشند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه قدرت ارزش پولی همواره نشان دهنده پویایی اقتصاد هر کشور است، خاظرنشان کرد: در صورت تداوم کاهش قیمت دلار و کاهش هزینه تولید می‌توان شاهد کاهش قیمت‌ محصولات در بازار باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی