بازدید 2112

تداوم آتش سوزی هورالعظیم

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با انتقاد از اینکه آتش سوزی هورالعظیم هنوز ادامه دارد، گفت: آتش به بخشی از خاک ایران سرایت کرده و دود ناشی از آن مردم را آزار می دهد.
کد خبر: ۸۳۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ 04 October 2018

جواد کاظم نسب الباجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از اینکه آتش‌سوزی تالاب هورالعظیم همچنان ادامه داشته و دود ناشی از آن مشکلات تنفسی و زیست محیطی را برای مردم به وجود آورده است، گفت: آتش به بخشی از تالاب واقع در خاک ایران سرایت کرده و دود ناشی از آن مردم شهرستان‌های هویزه، سوسنگرد و اهواز را آزار می دهد.

دستگیری دو نفر از عاملان آتش سوزی

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، از دستگیری دو نفر از عاملان آتش سوزی هورالعظیم خبر داد و افزود: آتش سوزی هورالعظیم عمدی است؛ بر اساس اطلاعات واصله افراد خاطی دستگیر شدند و بررسی ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:
لزوم افزایش همکاری‌های زیست محیطی ایران و عراق/عمدی بودن آتش سوزی تالاب هورالعظیم نیازمند ارائه مستندات است
تشکیل کمیته ایران و عراق جهت مدیریت بحران تالاب هورالعظیم/ایران پرونده هورالعظیم را به سازمان ملل ارجاع دهد

اقدام جدی از سوی دستگاه‌های ذیربط برای اطفای حریق هورالعظیم صورت نگرفته است

وی با بیان اینکه اقدام جدی از سوی دستگاه‌های ذیربط برای اطفای حریق هورالعظیم صورت نگرفته است، گفت: برای اطفای حریق با کمبود شدید بالگرد مواجه هستیم.

لزوم ورود وزارت خارجه و وزرات کشور

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر لزوم ورود وزارت خارجه و وزرات کشور به این موضوع، تصریح کرد: کشور عراق باید هر چه سریع تر با استفاده از تمامی امکانات آتش را کنترل و مدیریت کند.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان، ادامه داد: از سازمان حفاظت محیط زیست و تمامی دستگاه‌های ذی ربط تقاضا داریم با ورود به این موضوع و تامین امکانات و تجهیزات مناسب هر چه سریع تر نسبت به مهار آتش اقدام کنند تا از گسترش به خاک کشور جلوگیری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی