بازدید 6576

استقرار دفاتر موقت صدور ویزای اربعین

کد خبر: ۸۳۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۴ 26 September 2018

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: دفاتر موقت صدور ویزای عراق از فردا در 20 نقطه کشور مستقر می شوند و از روز پنجشنبه کار صدور آن آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، شهریار حیدری افزود: در کنار این دفاتر چهار دفتر کنسولگری عراق به صورت ثابت در شهرهای کرمانشاه، اهواز، مشهد و تهران کار صدور ویزا را انجام خواهند داد.

وی اظهار داشت: صدور روادید امسال نیز همانند سال گذشته بر مبنای 40 دلار خواهد بود و زائران به هنگام ثبت نام در یکی از دو هزار و 500 دفتر تحت نظارت سازمان حج و زیارت معادل این مبلغ را به صورت ریالی پرداخت می کنند.

حیدری ادامه داد: همچنین زائران باید مبلغ 15 هزار تومان برای بیمه و 5 هزار تومان برای خدمات بهداشت و درمان پرداخت کنند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی تاکید کرد: زائران اربعین فقط باید از طریق سامانه سماح در این دفاتر ثبت نام کنند و کارمزد ثبت نام دفاتر را نیز جداگانه پرداخت کنند.

وی گفت: زائران مراسم اربعین به منظور رفاه بیشتر می توانند از طریق دفاتر پلیس +10 در قالب سامانه سماح به صورت پایلوت ثبت نام خود را انجام دهند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین به زائران اربعین حسینی توصیه کرد که فقط با مراجعه به دفاتر مجاز و از طریق سامانه سماح ثبت نام خود را انجام دهند.

به گفته وی ثبت نام برای دریافت ویزای مراسم اربعین از روز پنجشنبه آغاز و تا 48 ساعت قبل از روز اربعین ادامه خواهد داشت.

وی درباره ارائه ارز به زائران اربعین نیز گفت: تا کنون از هیچ مرجع رسمی و بانک مرکزی در این خصوص خبری به این ستاد ارائه نشده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر