بازدید 2986
قرعه‌کشی جودو قهرمانی جهان ۲۰۱۸

شش همراه با سه ملی پوش جودوی ایران به سفر رفتند!

تیم ایران در کمال تعجیب با سه ورزشکار و شش همراه راهی رقابت ها شده است تا مشخص شود وزارت ورزش در دوره سطانی فر سیاست بریز و بپاش و سفرهای غیر ضرور و توریستی را در پیش گرفته است.
کد خبر: ۸۳۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 21 September 2018

در حالی که سردار درخشان رییس فدراسیون جودوی ایران از عدم اعزام ملی پوشان ایران به رقابت‌های جودو قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در باکو به دلیل مشکلات ارزی و بودجه ای خبر داده بود، این سفر انجام شد و سه جودوکار ایران در این رقابت‌ها رقبای خود را در مراسم قرعه کشی شناختند.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت‌های جودو قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در شرایطی از امروز (پنج‌شنبه) با حضور ۷۵۸ جودوکار از ۱۲۵ کشور در شهر باکو آغاز می‌شود که تیم ایران در کمال تعجیب با سه ورزشکار و شش همراه راهی رقابت ها شده است تا مشخص شود وزارت ورزش در دوره سطانی فر سیاست بریز و بپاش و سفرهای غیر ضرور و توریستی را در پیش گرفته است. درخشان پیش از این از مشکلات عدیده مالی فدراسیون دم زده بود و مشخص نیست این همه هزینه چگونه برای افراد همراه تیم ملی انجام می شود.

نتایج کسب شده توسط این فدراسیون هم طی دوره ریاست درخشان به هیچ عنوان جای دفاع ندارد. گفتنی است هفته گذشته محمد رشنونژاد یکی از ملی پوشان خوش آتیه جدودی ایران نیز به هلند پناهنده شد تا نمره منفی دیگری در کارنامه درخشان ثبت شود. 

شش همراه با سه ملی پوش جودوی ایران به سفر رفتند!

محمد محمدی بریمانلو، نخستین نماینده ایران شنبه، ۳۱ شهریور ماه در جدول ۸۲ نفری وزن منهای ۷۳ کیلوگرم، در گام نخست به مصاف جودوکار کره شمالی می‌رود. در جدول ۶۵ نفره وزن منهای ۸۱ کیلوگرم، سعید ملایی یک‌شنبه، اول مهر ماه پس از استراحت در گام نخست، جودوکار کانادایی را پیش رو دارد و در صورت پیروزی به مصاف برنده پیکار جمهوری کنگو و ایسلند خواهد رفت. چهارشنبه، ۴ مهر ماه، جواد محجوب، نماینده وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم جودوی ایران در گام نخست استراحت دارد و برنده پیکار اکوادور و تاجیکستان حریف وی در دور دوم خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر