بازدید 5585

آماده‌باش مدیریت بحران به ۳ شهرستان در مازندران

کد خبر: ۸۳۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ 20 September 2018

مدیرکل مدیریت بحران مازندران از اعلام آماده‌باش این مدیریت به سه شهرستان در این استان به‌علت وقوع بارندگی و سیل احتمالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، «علی‌اصغر احمدی» با اشاره به این‌که بارندگی در نقاط کوهستانی هم‌چنان تداوم دارد، اظهار کرد: از صبح امروز به‌علت وقوع بارش‌های شدید در بلده آبشستگی و نشست گل و لای صورت گرفته که به روی جاده آمده است و به بسته شدن جاده منجر شد و همین امر ترافیک ایجاد کرده است.

وی با اشاره به این‌که هم‌اکنون مشکل خاصی در محور وجود ندارد، تصریح کرد: به‌علت پیش‌بینی وقوع بارش ادامه‌دار باران در این محور اقدامات پیشگیرانه برای روز آینده در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه آماده‌باش غیررسمی به فرمانداری‌ها اعلام شده است که در صورت شدت بارندگی و آب گرفتگی معابر و یا هر حادثه دیگری اقدام‌های لازم انجام شود.

وی گفت: خوشبختانه میزان بارش باران به میزان متوسط بود و تاکنون مشکل خاصی گزارش نشد و در شهرهای دیگر مازندران نیز وضعیت عادی است.

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران با اشاره به این‌که همراه این بارندگی تندباد نیز آمده است، افزود: این باد از شدت زیادی برخوردار نبود و تاکنون خسارتی از وزش آن گزارش نشده است.

تاسوعای پرباران در نوشهر

نوشهر عصر دیروز چهارشنبه و در تاسوعای حسینی، روز پر بارانی را پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، در حالی‌که در روزهای پایانی تابستان قرار داریم نوشهر همانند سایر شهرهای مازندران عصر دیروز پر بارانی را پشت سر گذاشت.

بارش باران در روزهای پایانی شهریور بسیاری از مسافران را زودهنگام به منازلشان هدایت کرد.

به گفته رضا گلپور، رئیس اداره هواشناسی نوشهر بارش باران در این شهر گردشگری از ساعات اولیه تا ساعت 7 و 30 دقیقه عصر به حدود ۱۲ میلی‌متر رسید که تقریباً یکی از شهرهای پرباران مازندران بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست