بازدید 9568

سلحشوری: ورود رهبری تنها راه نجات کشور است

کد خبر: ۸۳۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 04 September 2018

پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس هم در نطق میان دستور خود درمورد مشکلات کشور اظهارداشت: اعتقاد دارم تنها راه برون رفت از ابرچالش های فعلی ورود رهبری برای نجات کشور است.

به گزارش ایرنا وی به بازنگری قانون اساسی در زمان امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: از رهبر معظم انقلاب تقاضا دارم در مواردی که به نظر می‌رسد جمهوریت و اسلامی بودن نظام آنطور که باید در جامعه شکل بگیرد، صورت نگرفته به تغییرات در این حوزه ها کمک کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: در حوزه سیاست خارجی و نحوه اداره صدا و سیما، نظارت استصوابی شورای نگهبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که بعد جمهوریت نظام را به شدت تضعیف کرده است که نیاز به همه پرسی و رای و نظر مردم در این موارد داریم.

سلحشوری در ادامه نطق خود خواستار بازگشت نهادهای نظامی به پادگان ها، آزادی محصورین و زندانیان سیاسی و عفو آنها و اعلام عفو عمومی برای بازگشت هموطنان شد.

مسئولیت پذیری تمامی ارکان نظام، حل مشکل جدی نظارت استصوابی شورای نگهبان، حمایت از حضور زنان در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، مبارزه جدی با فساد، رانت و احتکار، آزادی مطبوعات و رسانه ها در فضای حقیقی و مجازی، به رسمیت شناختن حقوق شهروندی، تدوین قانون شفاف انتخابات از جمله پیشنهاداتی بود که نماینده مردم تهران برای حل مشکلات فعلی ارائه کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح