بازدید 2177
۳
سوژه

چرا فدراسیون،قضاوت بازیهای بزرگ لیگ را به فغانی نمی دهد؟

کد خبر: ۸۲۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ 21 August 2018

کمیته داوران در اقدامی عجیب همچنان قضاوت بازی های بزرگ را به علیرضا فغانی نمی دهد!

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال ایران که در رقابت های جام جهانی گل سرسبد داوران فوتبال جهان بود و مورد تمجید بسیاری از داوران در فوتبال جهان قرار گرفت، در لیگ برتر ایران هنوز قضاوت تیم های بزرگ را در لیگ ایران برعهده نگرفته است!

این داور بین المللی که دلخوری هایی از مسئولان فوتبال کشور به دلیل عدم تمجید درست و حسابی از خود و کمک هایش داشت، در 3 هفته اول لیگ برتر هیچ قضاوتی نداشت تا اینکه در هفته چهارم دیدار سپیدرود رشت و پدیده مشهد را سوت زد.

در این شرایط خیلی ها انتظار داشتند یکی از بازی های بزرگ هفته پنجم لیگ برتر به فغانی برسد و او سوت بزند اما در کمال تعجب کمیته داوران قضاوت دیدار نساجی و نفت مسجدسلیمان در هفته پنجم را به او سپرده است. دیداری که یک داور جوان تر هم می تواند آن را سوت بزند. اینکه کمیته داوران در 5 هفته لیگ برتر فقط دو قضاوت نه چندان مهم را به داوری که دیدار رده بندی جام جهانی را سوت زده، می سپارد جای تعجب دارد. فغانی که خیلی راحت می تواند بازی های بزرگ فوتبال ایران را داوری کند، حالا با این رفتار کمیته داوران مواجه شده و باید دید در آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
دیوونست
این شخص نباید داوری بازیهای تراکتور را به عهد بگیرن چون دستور‌هایی را اجرا می‌کند که با تراکتور دشمنی دارند
چون در اينجا آدم هاي كوچكي مسئوليت دارند كه از بزرگي افراد مي ترسن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی