بازدید 3691

شرکت «اسپروانکو»: فعالیت‌های خود را در ایران ارتقا می‌دهیم

شرکت اسپانیایی «اسپروانکو اینترنشنال» که در حوزه نفت و گاز تخصص دارد، اعلام کرد که فعالیت هایش را در ایران تا «سطح بالاتری» ارتقا می دهد و اعتنایی به تحریم های آمریکا نمی کند.
کد خبر: ۸۲۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۵ 19 August 2018

شرکت اسپانیایی «اسپروانکو اینترنشنال» که در حوزه نفت و گاز تخصص دارد، اعلام کرد که فعالیت هایش را در ایران تا «سطح بالاتری» ارتقا می دهد و اعتنایی به تحریم های آمریکا نمی کند.

به گزارش شنبه شب ایرنا، «کارلوس تولدو» مدیر روابط عمومی این شرکت به شبکه روسی اسپوتنیک گفت در سال 2013 که «همه طرف ها یعنی اتحادیه اروپا و آمریکا تحریم هایی علیه ایران وضع کردند» اسپروانکو کارش را در ایران شروع کرد.

وی افزود: ما در آن زمان رقیبی نداشتیم که این امر ما را بر آن داشت تا وارد بازار ایران شویم.

تولدو همچنین اظهار داشت زمانی که تحریم ها در سال 2015 برداشته شد، «رقابت گسترده ای» ایجاد شده و فعالیت های این شرکت در ایران کاهش یافت. 

مدیر روابط عمومی اسپروانکو گفت: اکنون در نظر داریم فعالیت های خود را در سطح بالاتری از سر بگیریم. اتحادیه اروپا تاکنون هیچ تحریمی علیه ایران اعمال نکرده است. چیزی که آمریکا می گوید مشکل خودش است، نه مشکل ما.

به گفته این مقام اسپروانکو، این شرکت تهدیدی دریافت نکرده و اگر دریافت کند آن را نادیده می گیرد.

وی ادامه داد: هیچ کسی به ما نمی گوید که چه بکنیم و چه نکنیم. بنابراین، ما کاری را که می خواهیم انجام می دهیم.

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا 18 اردیبهشت ماه از برجام خارج شد و گفت که تحریم ها را علیه ایران برمی گرداند. اتحادیه اروپا و سایر طرف های برجام به شدت از این اقدام انتقاد کردند.

اتحادیه اروپا با به روز کردن «قانون انسداد» درصدد برآمده است تا از شرکت های اروپایی که با ایران همکاری می کنند، در مقابل تحریم های آمریکا حمایت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار