بازدید 4606

هشدار هواشناسی: خطر سیل در شمال کشور

فردا و پس فردا بارش باران، گاهی وزش باد در استان‌های ساحلی خزر و همچنین رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و برخی نقاط اردبیل پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۸۲۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰ 13 August 2018

سازمان هواشناسی اعلام کرده طی فردا و پس‌فردا در استان‌های شمالی کشور شاهد بارندگی خواهیم بود و شدت بارش در برخی نقاط این استان‌ها منجر به آب‌گرفتگی معابر و سیلاب خواهد شد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: فردا و پس فردا بارش باران، گاهی وزش باد در استان‌های ساحلی خزر و همچنین رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و برخی نقاط اردبیل پیش بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: به سبب شدت بارش در این مدت در استان گیلان، آب گرفتگی معابر عمومی و در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و برخی نقاط اردبیل، طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها قابل پیش بینی است از این رو به شهروندان و مسافران توصیه می‌شود از اسکان و چادر زدن در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

به گفته وی هوای تهران امروز، فردا و پس فردا صاف، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای تهران امروز ۳۷ درجه سانتیگراد بوده است. اهواز امروز دمای هوای ۴۸ درجه سانتیگراد را تجربه کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار