بازدید 2524

اعتراف مادر به قتل دختر 2ساله

کد خبر: ۸۱۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ 23 July 2018

زنی که دختر دوساله‌اش را کشته، از سوی پزشکی قانونی بیمار روانی تشخیص داده شد و اولیای دم مقتول نیز به همین دلیل از او گذشت کردند.

به گزارش شرق، کارآگاهان جنایی استان فارس چند روز قبل باخبر شدند کودکی خردسال در خانه‌اش به قتل رسیده است. به همین دلیل به محل حادثه رفتند. در آنجا یکی از اهالی محل که پلیس را باخبر کرده بود خلاصه‌ای از ماجرا را شرح داد و گفت: من با شنیدن صداهای عجیب و غیرمتعارف به موضوع حساس شدم و به خانه همسایه‌ام آمدم.

ناگهان دیدم زن همسایه به نام نرگس خودکشی کرده است. به‌سرعت به سمتش دویدم و سعی کردم او را نجات بدهم. با اورژانس تماس گرفتم و وقتی امدادگران رسیدند او را به‌سرعت به بیمارستان بردند، اما من در جست‌وجوی خانه فهمیدم دختر دوساله این زن به نام مینو نیز جان باخته است.

مأموران بعد از ورود به خانه و بررسی شواهد اولیه مطمئن شدند هیچ غریبه‌ای به‌زور وارد محل حادثه نشده است. آنها در ادامه سراغ جسد رفتند و با توجه به کبودی‌های دور گردن مینو پی بردند این دختر دوساله خفه شده است. تمامی آثار و مدارک دلالت بر آن داشت که مینو به‌دست مادر خود خفه شده است به همین دلیل مأموران تصمیم گرفتند به بیمارستان بروند تا از این زن تحقیق کنند، اما پیش از آن همسایه‌ها مورد بازجویی قرار گرفتند تا شاید نکات تازه‌ای از این جنایت فاش شود.

یکی از همسایه‌ها که نرگس را به‌خوبی می‌شناخت، به پلیس گفت: این زن‌ و شوهرش رابطه خوبی با هم داشتند و تنها مشکل‌شان مسائل مالی بود. آنها فقط همین یک بچه را داشتند و من اصلا فکر نمی‌کردم ممکن است روزی نرگس دخترش را به قتل برساند چون هیچ موضوع غیرعادی درباره این زن ندیده بودم.

مأموران در ادامه به بیمارستان رفتند و وقتی از نرگس تحقیق کردند، او برخلاف اظهارات همسایگان گفت به دلیل اختلافات خانوادگی دخترش را به قتل رسانده و قصد داشته به زندگی خودش نیز پایان دهد.

این زن بعد از بهبودی تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: مدتی قبل آب جوش روی دست دخترم ریخت و سوخت طوری که جای آن مانده بود. بعد از آن خانواده شوهرم مرتب به من سرکوفت می‌زدند و می‌گفتند بچه‌داری بلد نیستم و لیاقت مادربودن ندارم. حرف‌های آنها من را به‌شدت می‌رنجاند طوری که بعد از مدتی دچار افسردگی شدم و به همین دلیل نزد پزشک رفتم. در این مدت دارو مصرف می‌کردم اما هر بار که چشمم به دخترم می‌افتاد افسردگی سراغم می‌آمد تا اینکه بالاخره تصمیم گرفتم او را بکشم و خودکشی کنم تا از این مشکل نجات پیدا کنم.

این زن در گام بعدی به دستور بازپرس پرونده برای انجام معاینه‌های روانی به پزشکی قانونی فرستاده شد و متخصصان اعلام کردند او به جنون مبتلاست. سپس پدر مقتول به‌عنوان ولی دم از شکایت علیه همسرش صرف‌نظر کرد و گفت اطمینان دارد زنش به دلیل جنون دست به چنین کاری زده است.

بنا بر این گزارش، تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه دارد و نظر قضائی درباره این زن به‌زودی اعلام خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان