بازدید 7400

سکه بازهم رکورد زد

کد خبر: ۸۱۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ 22 July 2018

در پی افزایش قیمت طلا و ارز در بازار آزاد ، نرخ سکه هم اکنون بازهم رکورد جدیدی را ثبت کرده و از ۳ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان هم عبور کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، افزایش قیمت طلا و ارز در بازار آزاد طی روز جاری درحالی ادامه دارد که بازهم قیمت ها در این بخش ساعتی شده و به دنبال آن حباب بازار بیشتر از قبل شده است.

حباب در بازار سکه در روز جاری تا جایی پیش رفته که قیمت سکه بهار آزادی طرح جدید از 3 میلیون و 245 هزار تومان هم عبور کرد.

رشد قیمت ها در این بخش اما درحالی ادامه دارد که فعالان بازار می گویند: از صبح امروز فضای بازار سبزه میدان بشدت امنیتی شده و اجازه خرید و فروش سکه به دلال ها داده نمی شود.

افزایش قیمت در بازار طلا و سکه باوجود توزیع دور دوم سکه های پیش فروشی کماکان ادامه دارد و بازاری ها معتقدند افزایش صف خرید سکه های آتی در روزهای گذشته و گران شدن ارزهای غیررسمی از جمله دلایل التهابات در این بخش است.

به گزارش تسنیم، هم اکنون در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت 3 میلیون و 245 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار با قیمت 266 هزار تومان خرید و فروش می شود.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با 144 هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته به ارزش 2 میلیون و 968 هزار تومان داد و ستد شد. از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با 106 هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته یک میلیون و 544 هزار و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با 32 هزار و 500 تومان رشد در مدت مشابه به ارزش 769 هزار و 500 تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با 4 هزار و 500 تومان افزایش نسبت به روز گذشته 427 هزار و 500 تومان معامله شد و قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز با رشد 6 هزار و 700 تومانی به ارزش 247 هزار و 500 تومان فروخته شد.

با این حال، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به روز گذشته 4 هزار و 365 تومان قیمت خورد. هر یورو بدون تغییر 5 هزار و 119 تومان و هر پوند نیز 5 هزار و 733 تومان ارزش‌گذاری شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۲
اینها نتیجه سر و صدا بر سر ۱۰۰۰ یورو ارز مسافرتی هست.بازار چنین چیزهایی رو سیگنال ورشکستی دولت میدونه نه جلوگیری از رانت.درضمن امیدوارم دولت دست از انفعال برداره و شروع به پیش فروش سکه با سررسید یکساله کنه.
دلار را کنترل کنید ، سکه خود به خود کم میشه. آهان یادم نبود، قراره از روسیه کالا بگیریم بجای یورو و دلار !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
پس چرا فروش قطعی سایپا و ایران خودرو بسته شد
از یک طرف می گویند همه زیر سر اخلالگرا می باشد
خوبمگه‌سایپا و ایران خودرو هم دست اخلالگرا می باشد
اگر ده پونزده میلیون نفر اخلالگر بازار سکه را بگیرند ، حباب قیمتها می ترکه!
فرض سکه خری و فروش نشه
با افزایش قیمت طلا چکار خواهید کرد
ساعت کاری ادارات را 4 صبح قرار دهید، درست می شود.
.... چهار ماهه کاسبی نداریم , هر کسی درو برمون و کارمندمون بوده اخراج کردیم , آنهم با گریه , خدا شاهده خونم را فروختم چهار ماه حق و حقوقشونو دادم , هم ورشکست شدم و هم یکسری زنو بچه دار تو این موقعیت , بیکار , فشارخونم بالاست و دارم سکته می کنم ...آب و برقم که نداریم... یکم دلتون به حال مردم بسوزه ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
از دل سوختن گذشته بايد به حال اين مردم زار بزنن
مساله ای نیست، نیروی انتظامی گفته مخلان بازر ارز و سکه رو دستگیر کرده!
اینا یه مشت حباب مریخی هستن که تا چند روز دیگه از جو کره زمین خارج میشن!
افزایش قیمت امروز ارز فقط داخلی است چون قیمتهای بین المللی تغییری نداشته است
آماده سکه 4 میلیونی باشید.
مردم بدبخت بااین گرانی چه خاکی توسرشون بریزن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۱
خاک رس
قيمت دلار بيرون از بانكً هم بدون تغيير حول و حوش هشت و هشتصد مونده است
تابناک جان سکه ای هر روز 200 یا 150 هزار تومان از 1300 تا 1800 رفت بالا ، با افت قیمت 50 هزار تومان تب ش پایین نماید . اون موقع افت قیمت میکنه که یک دفع 200 هزار تومان ارزون بشه .
اگر سکه شده ۳ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان پس مطمئن باش از سه میلیون و 200 هزار تومان فعلی پایین نمیاد .
درسته حبابه ولی از اون حباب هایی نیست که بترکه . از همون موقعی که از یک میلیون 400 روز به روز رفت بالا تا شد سه میلیون و دویست ، هی شما میگید حبابه ولی دریغ از ترکیدن حباب .
دولت دارد چه کاری مى كند؟!
اگر 100 میلیون هم بشه سکه و یک میلیون بشه دلار و نقشی در رزق و روزی ملت و گرونی ها نداشته باشه و مسبب به زحمت افتادن قشر 4 درصدی ملت بشه برای واردات ماشین های میلیاردیشان و سفر های لاکچریشان به اورسیز هیچ اشکالی نداره در حالی که بانکها با ورود به این بازی فقط دارند به بازارارز و سکه رونق میبخشند و فاجعه برای 96 درصد ملت.
خريدهاي سکه اکثرا توسط مسئولان و يا وابستگان صورت گرفته پس نبايد انتظار داشت پايين بيايد . از همانهايي که ارز و سکه را به خارج مي فرستند و انبار مي کنند براي روز مبادايشان
ترامپ داره با دم شیر بازی می کنه !!!
اون کسی كه همش ميگه حبابه بياد اين حبابها رو بتركونه
چند ساله با اين حبابه حبابه و جو رواني بازار داريد ملت رو چی فرض ميكنيد
آقايون مسئول اگه بلد نيستيد مملكت رو اداره كنيد بريد كنار مشكلاتمون كمتر ميشه
خسته شدم و نا امید از اینده
با صرفه جویی و نخوردن یه مبلغ پول پس انداز کرده بودم ، که کلا بی ارزش شد . اگه داده بودم آشغال خریده بودم الان یه مقداری از ارزش پولم حفظ شده بود . وای به این مملکت داری که میکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی