بازدید 12435
۷
بازتاب

واکنش فغانی به بغل کردن داورخانم:می شدباتذکرونصیحت حل شود

برای فوتبال ایران که سال‌ها بود داور وسط در جام جهانی نداشت، سوت زدن ۴ بازی توسط علیرضا فغانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از جمله بازی رده بندی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه افتخاری بزرگی بود. در روزهای آخر اما برای فغانی در روسیه حاشیه هایی بوجود آمد که مهمترین اش در آغوش کشیدن داور زن برزیلی بود. واکنش فغانی را بخوانید.
کد خبر: ۸۱۸۵۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵ 21 July 2018

در روزهای پایانی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای شما حواشی‌ای به وجود آمد. چه صحبتی در این رابطه دارید؟
یکسری حواشی قبل از بازی رده بندی به وجود آمد که من همان جا هم گفتم زیاد برای من مهم نیست و تمرکزم روی کار خودمان است که به خوبی در بازی رده بندی قضاوت کنیم. الان هم که به ایران آمده‌ایم باز یکسری حواشی جدیدی درست شده است که گفتم ما بیشتر تمرکزمان روی کار و هدف اصلی است و کاری نبوده که من بگویم قبلا انجام نمی‌دادم و جدید انجام دادم و چیزهای مربوط به زندگی خصوصی و شخصی من است و اینکه الان زیاد به آن‌ها پرداخته می‌شود، برای من مهم نیست و بیشتر تمرکزمان روی کار خودمان و پیشرفت در آینده است.

بعد از حواشی‌ای که در مورد آن صحبت کردید، برخورد مردم با شما چگونه بوده است؟
خوشحالم که مردم همیشه به من لطف داشته‌اند. برخی از مسوولین مانند آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و آقای صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک آن جایگاهی را که ما برای داوری ایران به دست آورده‌ایم و زمینه‌ای که داشتیم کار می‌کردیم را به خوبی درک کردند و از ما بابت آن تقدیر کردند. مردم هم در کنار برخی مسوولین به خوبی ما را درک کردند و به ما لطف داشتند. ضمن اینکه باید به این نکته اشاره کنم که هیچکس کامل نیست و اگر اتفاقی از طرف ما و یا اشتباهی بوده است، موردی بود که می‌توانست با تذکر و نصیحت تصحیح شود.

واکنش فغانی به بغل کردن داورخانم:می شدباتذکرونصیحت حل شود

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
من چرا تمرکز نمی کنم!
(( کاری نبوده که من بگویم قبلا انجام نمی‌دادم و جدید انجام دادم ))
خیلی پر رو هستی
بنده شخصا" دو بار در چنین شرایطی قرار گرفته ام. یک خانم 50 ساله که دوست خانوادگی است در بدو ورود به ایران و حین خداحافظی بنده را در آغوش گرفت.
اگر بجای آقای فغانی بودم عینا" آنچه در قلبم گذشت را شرح میدادم.{ این موضوع به بنده و نظر لطف خداوند بستگی دارد، بنده نتوانستم ایراز محبت یکی از بندگانش را با حرکتی به برداشت ایشان غیر انسانی پاسخ دهم. نظر و عقوبت خداوند را هم بجان میخرم. چه آتش جهنم باشد، چه عفو و حتی به ...نیز امیدوارم.
جناب فغانی.نصیحت و موعظه جواب بی تدبیری و الینه شدن شما در جو مسموم نیست.ظاهراتمرکز بر خواسته فیفا بیشتر از رعایت اصوال برایتان جذابیت دارد
همه اینها تقصیر یک عکاس یا خبرنگاره که برا تیتر شدن با زندگی و شغل مردم بازی می کنه
لامصبا به هیچ اصول و مبانی پایبند نیستند و دست به هر کاری می زنند خبر سازی کنند
خدا لغنتشون کنه
چه اشكالي دارد شما داريد گندش مي كنيد معني ومفهومي ندارد باعث افتخار جامعه است اين را جدي عرض كردم ...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار