بازدید 2297
۱
سوژه

مفت فروشی ستاره های فوتبال ایران/امیری فقط675هزاریورو!

کد خبر: ۸۱۸۴۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳ 21 July 2018

آیا رقم ۶۷۵ هزار یورو برای بازیکنی که بهترین ایران در جام جهانی بود رقم پایینی نیست؟

به گزارش تابناک ورزشی، وحید امیری که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد بسیار خوبی داشت امروز با مبلغ ناچیزی به لیگ ترکیه ترانسفر شد. امیری به ویژه در دیدار برابر اسپانیا از بهترین ها بود. اگر این بازیکن را بهترین بازیکن ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ندانیم بدون شک او جزو سه بازیکن برتر بود.

امیری در حالی که پرسپولیس به او شدیدا نیاز داشت تصمیم گرفت که راهی لیگ ترکیه شود و باشگاه ترابوزان را به عنوان مقصد بعدی خود معرفی کند. قرارداد ستاره سابق سرخ پوشان با این باشگاه ترکیه ای ۲ساله و رقم آن ۶۷۵ هزار یورو است. آیا برای بازیکنی که از بهترین های ایران در جام جهانی بود این رقم بسیار پایین نیست؟

رقم های نقل و انتقالات در باشگاه های اروپایی بسیار بالا رفته تا جایی که لیورپول برای جذب یک دروازبان حاضر است که ۷۰ میلیون یورو پرداخت کند اما بازیکنان فوتبال ایران با توجه به نوسان ارزی که در کشور وجود دارد و البته سوء استفادهای باشگاه های اروپایی حاضر هستند که به کمترین رقم هم راهی فوتبال اروپا شوند؛آن هم لیگ ترکیه که هیچ بازیکن ایرانی نتوانسته است در آن بدرخشد. این رقم با توجه به توانایی های که امیری دارد برای او بسیار پایین است و جالب اینکه در همین فوتبال ایران دو باشگاه سرخ آبی ها حاضر هستند که برای خریدهای خارجی خود بالاتر از این رقم را هم پرداخت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با دو بازي در جام جهاني بازيكن نميشود. بايد براي دو سال مداوم خودش رو نشون بده تا قرارداد بالاي ميليوني ببنده
٧٠ ميليون قرارداد فقط مخصوص احمدي نژاده نه كس ديگه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها