بازدید 1496

انتقاد انصارالله از تشکیل شوراهای هماهنگی عربستان با دیگر کشورها

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در پیام‌های توئیتری شوراهای هماهنگی دوجانبه عربستان را به باد انتقاد گرفت و آنها را تلاشی برای پنهان کردن شکست شورای همکاری خلیج فارس عنوان کرد.
کد خبر: ۸۱۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 21 July 2018

رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در پیام‌های توئیتری شوراهای هماهنگی دوجانبه عربستان را به باد انتقاد گرفت و آنها را تلاشی برای پنهان کردن شکست شورای همکاری خلیج فارس عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، محمد علی حوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن از شوراهای هماهنگی دوجانبه مانند شورای هماهنگی سعودی – اماراتی و شورای هماهنگی سعودی - کویتی انتقاد کرده و آنها را تلاشی برای پنهان کردن شکست شورای همکاری خلیج فارس دانست. این شوراها توسط عربستان تشکیل شده‌اند.

حوثی در پیامی توئیتری نوشت، شوراهای هماهنگی عربستان سرپوشی برای پنهان کردن ناکامی شکست شورای همکاری خلیج فارس و تلاش برای پنهان کردن تناقض موجود در دیدگاه‌ها و تاکتیک‌هاست وگرنه کویت نیازی به دعوت‌ برای پیوستن به شورای هماهنگی اماراتی – سعودی ندارد.

وی در ادامه نوشت: برای اینکه تعداد شوراها زیاد نشود از پادشاه عربستان می‌خواهم بحرین را هم از همین الان به این شورا اضافه کند.

حوثی در پیام توئیتری دیگری نوشت، ناظران این شوراهای کنونی به خوبی می‌دانند که این شوراها به عمان و قطر توجهی نمی‌کنند زیرا دیدگاه این دو کشور مانعی برای تشکیل این نشست‌ها یا مخالف با ماموریت آنهاست. انتخاب گزینشی عربستان در این شوراها گامی برای تحکیم دودستگی و الغای نقش شورای همکاری است که زمینی بارور برای آغاز توطئه‌های کشورهای عضو آن در تجاوز به یمن بود.

عربستان دو روز پیش از تاسیس شورای هماهنگی سعودی – کویتی خبر داد و ولیعهد عربستان و امارات در نخستین نشست شورای هماهنگی سعودی – اماراتی در جده در ماه میلادی گذشته حضور یافتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار